با سلاماگر طى ماههاى بعد باز هم پريودى شما نامرتب باشد بايستى بررسى شويدبهتر است علاوه بر سونوگرافى ، آزمايش تيروئيد، پرولاكتين و آزمايشات هورمونی نيز انجام دهيد
سلام
در اکثر موارد بعد از قطع پروژسترون بیمار پریود میشود و این طبیعی است.نوع قرص را پزشک بر اساس شرایط مریض تعیین میکند اگر با مدروکسی مشکلی ندارید همان را ادامه دهید.روز خوش
سلام
تغییرات چند روز ارزش پیگیری ندارد مگر تکرار شود.اگر قصد بارداری دارید بعد از پاکی یکشب در میان اقدام کنید.میتوانید سونو شوید یا از کیت تخمک گذاری استفاده کنید.روز خوش
سلام دوست عزیز نگران نباشید تاخیر پریود تا ۱۰ روز غیر طبیعی تلقی نمی شود بنابراین اگر بیشتر از ۱۰ روز تاخیر در پریود خود داشتید آن وقت نیاز به پیگیری وجود دارد موفق باشید
سلام
این آزمایش چیز خاصی را به تنهایی نشان نمی دهد .شرح حالتان هم مهم است. اگر فرزند ندارید سریعتر برای بارداری اقدام کنید. جهت بررسی بیشتر سونو انجام دهید. روز خوش