سلام
بعد از قطع قرص پریود میشوید ظرف یک هفته نه اینکه حتما باید یک هفته بگذرد و بعد پریود شوید.هر دو قرص یکی است و تفاوت چندانی باهم ندارند.گاهی ممکن است مریض با دوفاستون راحتر باش...
سلام
بعد از مصرف قرصها بهتر است سونو انجام دهید .عوارض فوق میتواند به دنبال استفاده از قرصهای جلوگیری باشد .اگر با گذشت چند روز علایم تهوع برطرف نشد باید حتما بررسی شوید.روز خوش
سلام
اگر یکسال برای بارداری اقدام کردید و نتیجه نگرفتید باید برای درمان ناباروری به مراکز مجهز درمانی مراجعه و درمان بگیرید تا آن زمان دارو نگیرید مگر با بررسی دقیق.قبل از هر بار م...
سلام
احتمالا ترشحاتتان بوده است که اگر علایم خاصی ندارد نگران کننده نیست چون رنگ خون قرمز است و علایم خاص خود را دارد که حتما در ماه های قبل تجربه کرده اید.روز خوش