2794
سلام وزن شما اهمیت دارد تا سه عدد هم خورده میشوداما اگر با همان یک عدد کاهش وزن داشته باشید خوبه
1397/04/11
سلام بعد از قطع قرص پریود میشوید ظرف یک هفته نه اینکه حتما باید یک هفته بگذرد و بعد پریود شوید.هر دو قرص یکی است و تفاوت چندانی باهم ندارند.گاهی ممکن است مریض با دوفاستون راحتر باش...
1397/04/10
سلام دوست عزیز بهتر است تا یک هفته دیگر صبر کنید اگر پریود نشدید آن وقت مجدد از تست بی بی چک استفاده کنید موفق باشید.
1397/04/10
سلام در این مورد پزشک تصمیم میگیرند .ماهیت همه آنها یکی است.حتما ورزش کنید و کاهش وزن داشته باشید.اصلاح سبک زندگی بسیار کمک کننده خواهد بود.روز خوش
1397/04/10
سلام بعد از مصرف قرصها بهتر است سونو انجام دهید .عوارض فوق میتواند به دنبال استفاده از قرصهای جلوگیری باشد .اگر با گذشت چند روز علایم تهوع برطرف نشد باید حتما بررسی شوید.روز خوش
1397/04/10
سلامبتا مثبت است ولی عدد خوب نیست. دو روز بعد در همان آزمایشگاه قبلی آزمایش را تکرار کنید تا بر اساس جواب تیتراژ بتوانیم نظر بدهیم.روز خوش
1397/04/09
سلام بعد از پاک شدن یکشب در میان اقدام کنید.برای تخمین زمان تخمک گذاری دانستن تعداد روزهای سیکل الزامی است.روز خوش
1397/04/10
سلام اگر یکسال برای بارداری اقدام کردید و نتیجه نگرفتید باید برای درمان ناباروری به مراکز مجهز درمانی مراجعه و درمان بگیرید تا آن زمان دارو نگیرید مگر با بررسی دقیق.قبل از هر بار م...
1397/04/10
سلام احتمالا ترشحاتتان بوده است که اگر علایم خاصی ندارد نگران کننده نیست چون رنگ خون قرمز است و علایم خاص خود را دارد که حتما در ماه های قبل تجربه کرده اید.روز خوش
1397/04/10
سلام دوست عزیز سوال شما واضح نیست با توجه به اینکه جلوگیری داشته اید احتمال بارداری ضعیف است موفق باشید
1397/04/10