2109
وزیر بهداشت: والدین نگران نباشند، کمبود شیرخشک نداریم

وزیر بهداشت: والدین نگران نباشند، کمبود شیرخشک نداریم

1397/07/04 بازدید192

نی نی سایت: حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد کشور در زمینه تولید و تامین شیرخشک مورد نیاز نوزادان مشکلی ندارد.
وزیر بهداشت در این باره گفت:« با وجود بهره مندی از ظرفیت شرکت های بزرگ تولید کننده در کشور، دولت هیچ مشکلی در زمینه تامین شیرخشک نوزادان ندارد. به مردم و والدین اطمینان می دهیم که در زمینه تامین شیرخشک با وجود تولیدات شرکت های داخلی که جزو بهترین کمپانی های دنیا هستند هیچ گونه کمبودی نداریم. »
وزیر بهداشت خطاب به محتکران این محصول نیز گفت:« هم مواد اولیه و هم شیرخشک به اندازه کافی وجود دارد بنابراین نگهداری و انبار این محصولات جز آن که شرایط نگهداری آن را سخت تر کرده و تاریخ مصرف آن را پایان دهد، فایده دیگری ندارد. خوشبختانه شرکت های داخلی شیرخشک، بازار منطقه را هم در اختیار دارند و از این جهت فایده ای برای قاچاق این محصولات به کشورهای مجاور وجود ندارد. در خصوص این محصول قدری کوتاهی در گمرکات وجود داشت که برطرف شد و مواد اولیه به تدریج وارد می شود و با اطمینان کامل می توان اذعان کرد تا پایان سال جاری شیرخشک مورد نیاز به طور 100درصد تضمین می شود.»
قاضی زاده درباره شیر خشک رژیمی گفت:« البته در خصوص توزیع شیر خشک رژیمی محدودیت هایی وجود دارد که دلیل آن هم این است که مصرف کنندگان این نوع شیر خشک محدود هستند و به صورت سهمیه ای در داروخانه ها توزیع می شود. »

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16472 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11632 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4448 بازدید