2109
آمار خودکشی در ایران، زنان بیشتر از مردان!

آمار خودکشی در ایران، زنان بیشتر از مردان!

1397/05/28 بازدید703

نی نی سایت: طبق آخرین آمار در کل کشور ۲۱۲ نفر زیر ۱۷ سال اقدام به خودکشی کردند. محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به آخرین آمار خودکشی در ایران گفت:« تا پایان سال ۹۶، حدود ۴ هزار و ۹۹۲ نفر در کشور اقدام به خودکشی کرده‌اند، اما منجر به مرگ آن دقیقا مشخص نیست و همیشه آماری که به ما می‌دهند، آمار اقدام به خودکشی است. این رقم طبق آمار ارائه شده از نیروی انتظامی و پایش‌های خود ما است.»
تندگویان درباره استان‌هایی که بیشترین و کمترین آمار اقدام به خودکشی را داشته‌اند، گفت: «استان بزرگ تهران بیشترین میزان خودکشی و یزد کمترین میزان خودکشی را داشته است. به طور متوسط در کل کشور در دو دوره رنج سنجی آمار خودکشی بالا است؛ رنج ۲۵ تا ۳۴ سال و همچنین ۳۵ سال به بالا بیشترین اقدام به خودکشی را داشته‌اند؛ یعنی بیشتر خودکشی‌ها در این رنج سنی انجام می شود، اما چند سالی است که در افراد زیر ۱۷ سال هم اقدام به خودکشی دیده شده است. طبق آخرین آمار در کل کشور ۲۱۲ نفر زیر ۱۷ سال اقدام به خودکشی کردند.»
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان درباره میزان خودکشی در گروه زنان و مردان گفت: «در کل کشور آمار اقدام به خودکشی‌ در زنان حدود دو سوم و در مردان یک سوم بوده است.»

ارسال نظر شما

login captcha

بله از همین نینی سایت میشه فهمید هرچند وقت یکبار تاپیک می‌خوام خودمو بکشم زده میشه

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16418 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11604 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
3859 بازدید