2109
جام جهانی و عابدزاده و دوست خیالی پسر شقایق دهقان

جام جهانی و عابدزاده و دوست خیالی پسر شقایق دهقان

1397/03/23 بازدید3487

نی نی سایت: از اینستاگرام چه خبر این هفته در قرق پدرهایی است که از بچه هایشان گفته‌اند. از داستانهای با مزه‌ای که دوستان خیالی بچه هایشان تعریف کرده‌اند تا غرور و افتخار یک پدر از حضور پسرش در جام جهانی. اگر می‌خواهید حال و هوای این هفته اینستاگرام دستتان بیاید حتما مطلب این هفته نی نی سایت را بخوانید.

بهاره رهنما و آزادی زنان زندانی

خیلی از زنانی که به دلیل جرائم مادی در زندان هستند، بچه دارند و مادر هستند. زنان زندانی که از خانواده و فرزندانشان دور هستند. بهاره رهنما بازیگر و نویسنده در صفحه اینستاگرامش در آستانه عید فطر از کمپین آزادی زنان زندانی جرائم غیر عمد نوشته است. او با انتشار عکسی نوشته:« جنبش هدفمندسازی فطریه برای ازادی زنان زندانی جرائم غیر عمد: اگر از کل جمعیت ایران فقط یک ششم فطریه پرداخت کنند، ۸۰ میلیارد تومان جمع خواهد شد. مطابق اعلام مراجع تقلید مبلغ فطریه برای هر نفر ۸۰۰۰ تومان تعیین شد. ما فکر می‌کنیم که این فطریه‌ها چه محالاتی را برای فرزندان چشم‌انتظار ممکن می‌کنند و چه دستبندهایی را از دست مادران زندانی باز می کنند. با پرداخت فطریه تک تک شما به این مادران و نشر این پیام تا جای ممکن، فقط چند قدم تا آزادی زنان زندانی جرایم غیرعمد و آزادی زنان در عیدسعیدفطر باقی است. یادمان باشد: نجات مادران، نجات فرزندان از آسیب‌های اجتماعی است. در آستانه عیدسعید فطر به یاد مادران دربند و کودکان چشم انتظار باشیم.»


محراب قاسمخانی و دوست خیالی نویان

محراب قاسمخانی بازیگر و نویسنده سینما و تلویزیون صفحه پرطرفداری در اینستاگرام دارد. او این بار با انتشار عکسی از کودکی های نویان پسرش از دوستهای خیالی او نوشته است. همسر شقایق دهقان در کپشن این عکس نوشته:« نويان همين اندازه هاى توى اين عكس كه بود، يه سرى دوست خيالى داشت. اسم يكيشون بود "ملافه" كه به گفته خودش ربطى به ملافه كه رومون ميندازيم نداشت و فقط تشابه اسمى بود. يكى ديگه شون هم "آقاى كِرِم شاده" بود كه كشتى كچ كار ميكرد... ولى از همه ترسناك تر يه دوستى بود كه يه وقتايى ميديديم نشسته رو به ديوار باهاش حرف ميزنه، يا يهو رو به يه سمت خالى و تاريك خونه براش دست تكون ميداد، يا به كارايى كه اون ميكرد ميخنديد. اسمش بود "نينيه خانومِ پور اَشتالين"... قشنگ تا يه مدت كابوس شقايق بود
پ.ن اول: راستش منم يه وقتايى كه مثلاً به سمت اتاق باهاش معاشرت ميكرد، بعدش ميرفتم با احتياط در رو ميبستم. نه كه ميترسيدما... فقط واسه محكم كارى. كى دلش ميخواد يهو ببينه يه نينيه خانوم پور اشتالين از تاريكى اتاق بهش زل زده؟
پ.ن دوم: خوشبختانه الان مدتهاست رابطه شون رو با هم قطع كردن.»

مهتاب کرامتی و کمپین جهانی یونیسف

مهتاب کرامتی بازیگر و سفیر یونیسف که این روزها بیشتر از بقیه بازیگران دغدغه اجتماعی دارد صفحه اینستاگرامش را با یک کمپین جالب به روز کرده است. مهتاب کرامتی درباره این کمپین نوشته:« پدران عزیزآیا می دانید که شما توانایی بی نظیری برای ساخت و پرورش ذهن کودکانتان به ویژه در سالهای اول زندگی دارید؟ از همه ی شما پدرانی که کودک زیر سه سال دارید دعوت می کنیم تا به کمپین جهانی یونیسف با نام نقش پدران در رشد و پرورش ذهن کودک در سه سال اول زندگی بپیوندید. برای پیوستن به این کمپین کافی است: عکس یا ویدیو کوتاهی از وقت گذرانی و بازی و محبت کردن به کودک زیر سه سالتان را برایمان بفرستید. در توضیح ویدیو عکس می توانید هر یک از این موارد را ذکر کنید: چه کاری خنده بر لب کودک شما می آورد؟بازی مورد علاقه شما و کودک تان چیست؟ توصیه شما برای بهتر کردن سه سال اول زندگی کودک تان چیست؟ در این ویدیو یا عکس به بهترین وجه نشان دهید که چرا سه سال اول زندگی کودکان اهمیت بسیار زیادی در رشدشان دارد.پیشنهادشما چیست؟ اگر سوالی داشتید، در دایرکت از ما بپرسید.» اگر می‌خواهید در این مسابقه شرکت کنید یک سری به صفحه مهتاب کرامتی در اینستاگرام بزنید.

رامبد جوان و دعوت به تفکر

رامبد جوان مجری، بازیگر و کارگردان که صفحه پر طرفداری هم در اینستاگرام دارد ، طرفدارانش را به تفکر دعوت کرده است. او با انتشار عکسی از یک دختر بچه نوشته است:« ما خندوانه مى سازيم كه اين همه فشار رو براى دقايقى، كمى كم كنيم ولى انگار بديها و پليديها هر روز بيشتر مى شن كه زور اميد كم و كمتر بشه.» رامبد جوان در ادامه به خبر تجاوز به دختر بچه خمینی شهری واکنش نشان داده و نوشته:« همين ما هستيم كه يكيمون مى شه نماينده مجلس. يكيمون مى شه متجاوز. يكيمون مى شه بچه اى كه بهش تجاوز شده .يكيمون مى شه مامان باباى همون بچه. يكيمون مى شه پزشك. يكيمون مى شه قاضى. يكيمون مى شه رييس جمهور. يكيمون مى شه بقال .يكيمون مى شه هنرمند. يكيمون هم مى شه مردم. بياين يه مدت سكوت كنيم و فكر كنيم. سهم خودمون رو تو اين همه بلبشو و افتضاح پيدا كنيم. كاش بلد بوديم سكوت كنيم و صادقانه به كرده و نكردمون فكر كنيم. اگه صداقت و انصافى هنوز برامون مونده باشه. ما خيلى باحاليم..... اصلا!»
 

ویشکا آسایش و پسر جنگل

ویشکا آسایش بازیگر سینما و تلویزیون صفحه اینستاگرامش را با عکسهایی از جنگل نوردی با پسرش به روز کرده است. گیو پسر ویشکا آسایش در این سفر حسابی از خودش شجاعت نشان داده. آسایش هم درباره پسرش نوشته:« پسر جنگل . بچه خفاش گرفت.خرچنگ گرفت .قورباغه گرفت .حشره گرفت و...»
 

رضا صادقی و عشق پاک زمینی

رضا صادقی خواننده مشکی پوش محبوب اینستاگرامش را با عکسی از دختران زیبایش تیارا و ویانا به روز کرده است. صادقی در کپشن این عکس نوشته است:« احساس خوبی مثل خواب ناز ، مثل یک نوازش تو اوج نماز ، یه شوق عجیبی واسه پر زدن ، تو اغوش این عشق پر پر زدن .... خدا با منه تا تو‌با من عجینی ، کی میگه بده عشق پاک زمینی.»
 
 

احمد عابدزاده و پسر ملی پوش

احمد عابدزاده عقاب آسیا حالا باید تماشاگر حضور پسرش در جام جهانی باشد. حالا نام او و پسرش در باشگاه پدر و پسرانی که در جام جهانی حضور داشته اند برای همیشه ثبت می‌شود. احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی که حضور موفقی هم در جام جهانی 1998 فرانسه داشت با عکسی از پسرش صفحه اینستاگرامش را به روز کرد تا نشان بدهد چقدر به حضور امیر در جام جهانی روسیه افتخار می‌کند.
 

شهیندخت مولاوردی و حقوق بشر

شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی صفحه اینستاگرامش را با عکسی از یک کودک فلسطینی به روز کرده است. او در کپشن این عکس و به مناسبت روز قدس که هفته گذشته برگزار شد، نوشته است:« مدافع حقوق بشر در همه جا و برای همه انسانها باشیم؛ روز قدس، روز شکستن سکوت وجدانهای بیدار.»
 

ارسال نظر شما

login captcha

خدا رو شکر سلبریتیهای ما هم دارن یاد میگیرن بجای بغل کردن سگ و گربه نی نی های خوشگل در آغوش بگیرن😍

پربازدیدترین ها