2109
خوانندگی احمد مهرانفر و بازیگری دختر شبنم قلی خانی

خوانندگی احمد مهرانفر و بازیگری دختر شبنم قلی خانی

1397/03/09 بازدید6114
نی نی سایت: خوانندگی هنرپیشه محبوب شاید جالب ترین قسمت اینستاگرام چه خبر این هفته باشد. وقتی احمد مهرانفر سعی می‌کند مثل محمد علیزاده بخواند اما دستگیر می‌شود. بچه‌ها و دغدغه‌هایشان هم یکی دیگر از مواردی است که هنرمندان و چهره‌های معروف به آن پرداخته‌اند. از هشدار در برابر آسیب‌ها و خطرهای احتمالی که پیش رویشان هست تا بچه‌هایی که غم نان و بیماری نمی‌گذارد کودکی کنند. اگر دوست دارید حال و هوای اینستاگرام در هفته گذشته دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

مهتاب کرامتی و نگرانی برای بچه ها

مهتاب کرامتی بازیگر و تهیه کننده سینما یکی از چهره‌های شناخته شده در فعالیتهای اجتماعی و خیریه است.او مثل همیشه حواسش به خبرها و حوادث مربوط به بچه‌ها هست. کرامتی صفحه اینستاگرامش را با مطلبی درباره مراقبت از بچه ها و آگاهی دادن به آنها به روز کرده است. کرامتی نوشته:« ضرورت نياز به آموزش كودكان برای مراقبت از خود در برابر آسيب ها و خطرات احتمالی در جامعه در اين برهه زمانی به شدت احساس می شود. تمام والدین و کودکان باید آموزشهای لازم برای پیشگیری از کودک آزاری جنسی را دریافت کنند. والدین باید بر آنچه که فرزندشان در اینترنت یا تلویزیون میبیند، تسلط کافی داشته باشند و تلاشها، نباید فقط بر روی کودک و نوجوان تمرکز کند که ممکن است به خاطر تفاوت های رفتاری،آموزشهای پیروی از بزرگسالان و ساده لوحی در تشخيص روابط جنسی نتواند از خودش دفاع مناسبی داشته باشد، کودکان قربانی و متجاوزان هر دو باید درمان دریافت کنند تا كمتر شاهد مواردی كه طي ١-٢سال اخير اتفاق افتاده باشيم.
دربرابر اتفاق تلخ رخ داده در يكی از مدارس تهران بايد پيگيری های اجتماعی، قانوني و روانشناسی صورت بگيرد و نمی‌شود از كنار آن با اغماض گذشت.»

پست اینستاگرام مهتاب کرامتی

فاطمه دانشور و تولد دوقلوها

فاطمه دانشور کارآفرین نمونه معدن مدیرعامل وبنیانگذار موسسه خیریه مهرآفرین و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اتاق ایران با کلی مشغله دیگر وقت نمی‌کند برای بچه‌هایش تولد بگیرد. او با انتشار عکسی از دوقلوهایش نوشته:« رادین و آرتین دو پسر مهربون و دوست داشتنی من شش سالشون تموم شد رفتند تو هفت سال. یه چیزی بگم شاید باور نکنید من برای این دوتا شازده تا حالا جشن تولد نگرفتم امسال قول دادم براشون جشن بگیرم. مادر پر مشغله داشتن این محرومیت‌ها رو هم داره. شاید چون پسر بودن براشون جشن نگرفتم ازم هم نخواستن البته برعکس، دخترام جشن تولد رو دوست دارند و یکسال درمیون براشون می‌گیرم .بهترین هدیه من به بچه‌هام آرامش و محبتی بوده که در فضای خونه ایجاد کردم و همیشه مراقب بودم این آرامش ذره‌ای کم نشه تا بتونند در محیطی بدور از تنش رشد کنند. کمتر امر و نهی شون کردم و بیشتر مراقب رفتار خودم بودم چون بچه ها از رفتار پدر مادر یاد می گیرن نه از کلام اونا.»

شبنم قلی خانی و بازیگری شانا

پدر و مادرها همیشه از اولین تجربه بچه‌هایشان لذت می‌برند. شبنم قلی خانی بازیگر سینما و تلویزیون هم از اولین نقش و هنرنمایی دخترش روی صحنه نوشته است. قلی خانی با انتشار عکسی از دخترش شانا نوشته:« امروز اولين باری بود كه شانا روی صحنه در نقش موش بازی كرد و من ذوق زده به تماشا نشستم. فقط مادرا ميفهمن احساس امروز منو. اميدوارم تمام كودكان سرزمينم در صلح و آرامش باشند و البته پدر ها و مادرها هم صبور و شاد .»

پست اینستاگرامی شبنم قلی خانی
 

مژده لواسانی و شبهای نفس

مژده لواسانی مجری تلویزیون درباره اهدا عضو و جشن نفس نوشته است. او با انتشار چند عکس از شب‌های ضیافت نفس نوشته است:« هفته ی گذشته يكی از شبهای ضيافت نفس رو اجرا كردم...در جمع اهداكنندگان و گيرندگان عضو، در جمع اهداكنندگان و گيرندگانِ زندگي...سالهاست خانوم دكتر نجفی زاده ی عزيز و استوار و همكارانشون در انجمن اهدای عضو، به بهترين شكل ممكن در اين حوزه قدم های بزرگ برداشتند و حالا كسی با اين فرهنگ غريبه نيست كه اهدای عضو اهدای زندگيست...من سالهاست كارت اهدای عضو دارم و اگر كنار اين دوستان هستم به اين خاطره كه با همه ی قلبم معتقدم اين راه، راه روشن و درستيه...بيايد انتخاب كنيم كه بعد از مرگ هم زندگي ببخشيم...»

جشن نفس و اهدای عضو

لیلا بلوکات و فرشته های کوچکش

لیلا بلوکات بازیگر سینما و تلویزیون و سفیر آسایشگاه فیاض بخش و موسس خیریه مهر لیلا، اینستاگرامش را با ویدیویی از جشنی که برای بچه‌های موسسه اش گرفته به روز کرده است.
او در کپشن این ویدیو نوشته :« ممنونم و سپاسگذار از روزبه نعمت اللهی عزیز بابت میزبانی امشب از من و فرشته‌های کوچولوم در رستوران خودش. کلی کیف کردیم با بچه‌ها.»
 


     
محمدرضا هدایتی و سپاس از نیکوکاری مردم

اگر یادتان باشد در مطلب از اینستاگرام چه خبر هفته پیش درباره کمپین کمک به کودکان زابل و حرفهای محمدرضا هدایتی بازیگر سینما و تلویزیون نوشته بودیم. این هفته محمدرضا هدایتی از مردم و مشارکتی که در این کمیپن داشته اند تشکر کرده . او با انتشار عکسهایی از بچه های روستایی در زابل نوشته:« سپاس از نيكوكارى شما مردم عزيزم كمكهاى شما دست خيلى از ايرانيان شايسته زابل رو گرفت، مردان و زنان و كودكانى كه هامون را ترك نميكنند چون ميگويند هامون مادر ماست چگونه مادر را ترك كنيم؟، قدرشان را بدانيم و كمكهاى زنجيره عشق را ادامه دهيم چرا كه مردم نجيب زابل هيچوقت داد گرسنگى و فقر بر نياورده اند و هميشه چوب غرور و شرافتشان را خورده اند، به پاس پايدارى و غرور ملى مردم زابل منتظر كمكهاى همه ايران هستيم.»
  
محمدرضا هدایتی

صابر ابر و تسبیح چوبی

صابر ابر بازیگر شناخته شده تئاتر و سینما صفحه محبوبی در اینستاگرام دارد. او با انتشار عکسی از یک تسبیح چوبی روایت جالبی از یک شب و خستگی بعد از کار دارد. او درباره این عکس نوشته:« در ماشین رو باز کردم و نشستم.
راننده: شب بخیر
من: شب شما هم بخیر
راننده: خسته‌این؟
من: کمی...
[سکوت طولانی شاید نزدیک به پنج دقیقه یا بیشتر]
من: شما چی؟!
مشتش رو جلوی صورتم باز کرد و گفت ، صدات غمگینه! خستگی نیست!
.
تو دستش یک تسبیح دونه چوبی بود]
راننده: هر وقت دلت گرفت یا کارت گیر کرد یک دقیقه تو دستات بچرخونش.
فقط نگاهش کردم و سکوت.»
   
اینستاگرام صابر ابر

احمد مهرانفر و دردسر خوانندگی

احمد مهرانفر بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر خواننده می شود. او خیلی هم اصرار دارد که خوب می خواند و صدایش از خیلی از خواننده های روز بهتر است. تعجب نکنید قرار نیست ارسطوی محبوب سریال پایتخت به جرگه خواننده ها بپیوندد او فقط از تئاتر جدیدش و نقشی که دارد ویدیویی گذاشته است. اگر می خواهید کم و کیف ماجرا دستتان بیاید یکسری به صفحه شخصی احمد مهرانفر بزنید و ببینید بالاخره خواننده می شود یا نه؟
  

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16518 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4975 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11669 بازدید