2109
از 6 ماهگی پسر بنیامین تا پست غمگین همسر مهرانفر

از 6 ماهگی پسر بنیامین تا پست غمگین همسر مهرانفر

1397/02/05 بازدید7506
نی نی سایت: از اینستاگرام چه خبر این هفته با هفته گذشته خیلی فرق می‌کند. هفته گذشته اینستاگرام فضای رمانتیک و همزمان مملو از غم و شادی را پشت سر گذاشت اما این هفته هنرمندان و چهره‌های شناخته شده از تولد، روز زمین، تشویق به کتابخوانی و روزهای خوب نوشته‌اند. اگر دلتان می‌خواهد حال و هوای هفته گذشته اینستاگرام دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

مونا فاِئز پور، مهربان باش

خبر ازدواج احمد مهران فر بازیگر محبوب سینما و تلویزیون سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرد. خیلی ها صفحه شخصی مونا فاِئزپور همسر مهران فر را پیدا کردند تا صفحه اش را با کامنت‌های مختلف بمباران کنند. او این نظرها را با انتشار عکسی از غروب آفتاب و یک کپشن معنا دار جواب داد. او نوشت:« خوشبختی دیگران از خوشبختی تو کم نمی‌کند. ثروت آنان رزق تو را کم نمی‌کند و صحت آنان هرگز نمی گیرد سلامتی تو را پس مهربان باش و آرزو کن برای دیگران آنچہ را که آرزو می کنی برای خودت... شاد و سلامت باشين.»

لادن طباطبایی، عاشقانه !

لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون که چند سالی است برای مداوای دخترش مهاجرت کرده ، اینستاگرامش را با یک پست عاشقانه مادر و دختری و مروری بر روزهای بارداری و زایمانش به روز کرده است. او با انتشار عکسهای دخترش سها نوشته است:« سیزده سال پیش همین ساعت بدنیا اومدی... یازده و نیم صبح سه شنبه چهارم اردیبهشت هشتاد و چهار... حاملگی سختی بود، خیلی سخت. تمام نه ماه با تهوع شدید گذشت. ماه آخر چهار بار برای فشارخون بالا ، بیمارستان بستری شدم... فکر کن؛ هر بار با سلام و صلوات و با ساک بچه بری بیمارستان ، بعد سه روز همون شکلی برگردی! بار چهارم که داشتم میرفتم تو( این دفه تنها بودم!) دربون بیمارستان یه نگاهی کرد بهم و گفت: وااای خانم تو هنوز نزاییدی!!! همون شد که سه روز بعد رفتم بست نشستم مطب دکتر، گفتم ؛ تا بچه رو ندی دستم نمیرم. تو بدنیا اومدی، خوشگل و دوست داشتنی. با قدرتی عجیب که سی ساعت بعد از بدنیا اومدن سر و گردن رو با فشار دست از روی سینه من بلند کردی و چهل ثانیه تمام زل زدی تو چشمهام. شاید اون نگاه بود که تمام جادو ها رو شکوند... هر روزی که گذشت ، من با حیرت بیشتری به اطرافم نگاه میکردم. همش حس میکردم یه چیز مهمی درست نیست...اما زندگی عادته... فکر میکردم افسردگی بعد از زایمان و این حرفهاست... چون اصولا هم سمج هستم، زندگی ادامه داشت... تا .‌. اوتیسم... اوتیسم تمام ِتو نیست. ویژگی توست. هر چی میگذره میفهمم که تو خیلی منطقی تر و باهوش تر از من هستی. اگر مشکلی پیش میاد ، اشکال از منه که تو رو درک نمیکنم. درسته که خودخواه و رئیس مآبی و دوست داری مرکز توجه باشی... ولی کی نیست؟ تو عاشق یادگرفتن و زندگی کردنی و این منم که کلی ازت یاد میگیرم. مرسی که منو انتخاب کردی که مادرت باشم.... ستاره زندگی من❤ تولدت مبارک.»

میترا حجار، در ستایش هنرمندان

میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون که حالا بیشتربه جای بازی و بازیگری سرگرم محیط زیست و حیات و حش است، ویدیوی متفاوتی در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است. او با انتشار این ویدیو نوشته است:« در ستایش هنرمندانی که هر فرصتی را برای بالا بردن آگاهی‌های زیست محیطی جامعه غنیمت می‌شمارند.»
   

هدیه تهرانی، مراقب زمین باشید

حالا همه از دغدغه‌ها و نگرانی‌های هدیه تهرانی خبر دارند. این که چقدر دلش برای محیط زیست و حیات وحش این خاک و بوم می‌تپد و چقدر دلش می‌خواهد با ویدیوها و پستهایش نظر مردم را به این موضوع مهم جلب کند. هدیه تهرانی بازیگر محبوب سینمای ایران همزمان با روز جهانی زمین چند پست دنباله دار منتشر کرده است و در آن از نکاتی گفته که به حفظ زمین کمک می‌کند. او با انتشار عکسی نوشته است:« کارهایی که برای انجام دادنشان لازم نیست حتی از محله خارج شوید، فقط همسایه خوبی باشید.
✔ از محله خودتون خريد كنيد! پشتیبانی از فروشگاه محل هم موجب رونق میشه و هم آشنایان بر سر كار خواهند بود و هم اينكه به کاهش ترافیک کمک می‌کند.
✔ هوشمندانه خريد كنين. براى هر وعده، به اندازه از روى ليستى كه قبلا نوشتين خريد كنين، از خريدهاى هيجانى و هوسی بپرهيزين. گول روش‌هاى تبليغاتى كه هدفشون بیشتر خرید کردنه را نخوريد.
✔ ميوه هاى بامزه رو خريدارى كنيد! خيلى از ميوه ها و سبزيجات چون شكلی كه انتظار داريم رو ندارند مثلا سیبی که گرد نیست یا هویجی که کج رشد کرده نمى‌خريمشان؛ نخريدن اين ميوه‌ها و سيزيجات از بازار روز يا سوپر ماركت باعث دور ريختن و اسراف میشه.
✔ وقتى به رستوران غذاهاى دريايى مى‌رويد هميشه از گارسون بپرسيد كه از مواد غذايى دريايى پايدار استفاده می‌كنيد يا نه؟ با اينكار رستوران مورد علاقتون متوجه ميشه كه بايد به اين موضوع اهميت بده.
✔ فقط مواد غذايى دريايى پايدار رو بخرين. یعنی موجودات آبزیی مثل ماهی، خرچنگ و ... که برای مصرف خوراکی پرورش داده شدند یا با در نظر گرفتن بقای این جانداران در دریا و آسیب نرسیدن به محل سکونتشان تحت نظارت صید شدند. الان وب سايتها و اپلیکیشنهای زيادى وجود داره كه به شما كمك ميكنه از محلهای معتبر این خرید رو انجام دهید.
✔ با دوچرخه بيرون برين؛ راه برين يا از وسايل نقليه عموعى استفاده كنين. ماشين رو زمانى بيرون ببرید که قراره دست جمعی بیرون برید.
✔ به جای لیوان‌های یکبار مصرف از بطری آب و فلاکس قهوه قابل شستشو استفاده كنيد. وقتى ميخواين از کافی شاپ قهوه بخرين ليوانتون رو بدين تا پر كنند؛ ارزون‌تر هم ميشه.
✔ كيف خريد پارچه‌اى خودتون رو همراه ببريد. به فروشنده بگيد كه از کیسه پلاستيكی استفاده نمی كنيد و...»

دکتر صابری، خوشحالم

دکتر مسعود صابری متخصص مغز و اعصاب و خواننده پاپ با انتشار ویدیویی از روند درمان نوجوانی که به دلیل برق گرفتگی دستهایش را از دست داده بود در اینستاگرامش از لحظه های خوشحالی نوشته است:« يه لحظه هايي تو زندگی هممون هست كه اونقدر خوشحاليم ،اونقدر خوشحاليم، اونقدر خوشحاليم كه حال هممون خوب ميشه كل غم و غصه ها رو فراموش ميكنيم. اين ويديو يكي از همون لحظه هاست.همه بيماران، پرسنل مطب من، مادر رسول و خودش با ديدن حركت انگشتای دست كاملا هوشمند كلی اشك ريختن و ذوق كردن. اين هم اولين گزارش از روند درمان. به همت هزاران دست فداكار دست بوس همه شما همراهان جان هستم.»
 

 
بهنوش بختیاری، کمپین کتابخوانی

بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون که طرفداران زیادی هم در اینستاگرام دارد یک کمپین کتابخوانی راه انداخته است. او با انتشار ویدیویی چند کتاب معرفی کرده و نوشته است:« گریزی نیست جز خواندن کتاب. برای رهایی از هرچه بلاتکلیفی و سردرگمی.»
 

 
مرجانه گلچین، قدر بدانیم

مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با مقایسه منزل دو شاعر به روز کرده است و آرزو کرده قدر بزرگان شعر و ادب را بدانیم او در کپشن این عکس نوشته:« مقايسه منزل دو شاعر؛ يكى موزه و يكى ويرانه. بالا: منزل عارف قزوينى؛ شاعر و تصنيف ساز نامدار ايرانى؛ درگذشت 1933 ميلادى. پايين: منزل هرمان ملويل؛ شاعر آمريكايى؛ درگذشت 1891 ای كاش قدر ميدانستيم.»

داریوش فرضیایی، محمد طاها

داریوش فرضیایی یا همان عمو پورنگ بچه ها این بار به مرکز طبی کودکان رفته و لحظه های شادی برای بچه‌های بیمار ساخته است. او با انتشار ویدیویی نوشته :« اين اقا ' محمدطاها "نام داره دوست داشتني و خوش سرزبون. امروز توی مركز طبی كودكان با هم دوست شديم، خيلي ناز و شيرينه برای سلامتی اش حتما دعا كنيد.»
 

 
بنیامین، شش ماهگی بن سای

بنیامین بهادری خواننده پاپ با انتشار یک عکس خانوادگی در حرم امام رضا صفحه اینستاگرامش را به روز کرد. بن سای پسر شش ماهه بنیامین برای اولین به زیارت امام رضا رفته. او در کپشن این عکس نوشته است:« امشب تولد شش ماهگى اين پسر كوچولوى ما و شب تولد حضرت عشقه. ديروز هم براى اولين بار رفته حرم امام رضا .خلاصه نمى دونم اين عزيز اون ور آبى چه روزى قشنگى داره كه با اعتقاد و بى اعتقاد هر كسى از اطرافيان كه مى خواد چند قطره آب بهش بده به خاطر دل من ميگه: يا_حسين
بارانا هم از اونجايى كه مثل من شب زنده داره. دو بار نزديكاى سحر با من اومد حرم
خيلى كيف كرديم .بى تو دوباره دلم گرفته ديگه پاييز و ديگه بهارش فرقى نداره دلم گرفته.#كودك_در_گهواره .»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
14820 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
10485 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2085 بازدید