2709
از خوانندگی محسن ابراهیم زاده تا عشق شیلا خداداد

از خوانندگی محسن ابراهیم زاده تا عشق شیلا خداداد

1398/07/10 بازدید8586
دنیا همین است. خیلی زود می گذرد. خیلی زود روزهای خوش گذشته خاطره می شود و می ماند روزهای پر از امید آینده. شاید قشنگی دنیا به همین باشد. به همین که خیلی زود می گذرد و منتظر کسی هم نمی ماند. اینستاگرام این هفته هم این شکلی است. مادر و پدرها از بزرگ شدن بچه هایشان حظ کرده اند و از روزهایی نوشته اند که چه زود گذشت.

نیما کرمی و نیل در لباس مدرسه

با اینکه یک هفته از شروع مدرسه ها گذشته اما هنوز پدر و مادرها از مدرسه رفتن فرزندانشان هیجان زده هستند. نیما کرمی مجری تلویزیون هم همین حال را دارد. او با انتشار پستی از دخترش نوشته:« توکی بزگ شدی؟ تو چه زود خانم شدی کوچولوی دوست داشتنی من. نیل قشنگم. امید که در کسب علم موفق باشی عزیزم.»

عموپورنگ و گلهای باغ زندگی

عموپورنگ عموی دوست داشتنی همه بچه هاست. اگر یک سری به صفحه اینستاگرامش بزنید از هر ۱۰پستی که به اشتراک گذاشته ۹پست به بچه ها تعلق دارد. بی بهانه و با بهانه از بچه ها می گوید. حتی وقتی که هیچ برنامه ای در تلویزیون نداشته باشد. داریوش فرضیایی این بار هم در اینستاگرامش ویدیویی از یک نوزاد چند ماهه منتشر کرده و فقط نوشته:« گلهای باغ زندگی.»
  
 

نعیمه نظامدوست و شباهت به نوه خواهر

بعضی ها هم این شکلی هستند. خیلی غیر مستقیم از حال و روزشان می گویند. مثلا نعیمه نظامدوست بازیگر سینما و تلویزیون ویدیویی به اشتراک گذاشته و توضیح داده وقتی ظهر جمعه از خواب بیدار می شود این شکلی است:« روز جمعتون بخیر. من وقتی صبحها یعنی ظهرها از خواب بیدار میشم... ایشون دیسی خانم هستند نوه خواهر من یعنی دختر خواهرزاده عزیزم که من عاشقشم.»
  
 

 


رضا قوچان نژاد و پسر باهوشش

بچه ها که همین طوری الکی باهوش نمی‌شوند باید تمرین کنند و سختی بکشیند درست مثل پسر رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی. شاید سودوکو حل کردن برای بچه ای به این سن کم سخت و عجیب باشد اما قطعا فایده که دارد.
  

 

شیلا خداداد و عشقهایش

شیلا خداداد بازیگر سینما هم از زود بزرگ شدن پسرش هیجان زده است. او با انتشار عکسی از دختر و پسرش، ساتین و سامیار نوشته:«چشمامون رو بستیم و باز کردیم پسرمون رفت مدرسه. چطوری زمان انقدر سریع میگذره که ما عقب میمونیم ازش.»
  

پوریا پورسرخ و کوچولوهای تو دل برو

پوریا پورسرخ بازیگر سینما و تلویزیون از آن دسته بازیگرانی است که هم دغدغه اجتماعی دارد و هم به بچه ها اهمیت می دهد. او با انتشار عکسی از کوچولوهایی نوشته که حالا دلتنگشان است:« هزار کیلومتر دورتریم الان. ولی دلمون هنوز پیش مردم مهربون و خونگرم اون دیار جا مونده. مگه داریم زیباتر و تو دل بروتر از این کوچولوها.»

پربازدید ها

محسن ابراهیم زاده و هنرنمایی در کودکی

این ویدیو نشان می دهد که محسن ابراهیم زاده مثل بیشتر فوتبالیستهایی که می گویند ما از زمینهای خاکی شروع کرده ایم، واقعا از زمینهای خاکی و کودکی شروع کرده است. ویدیویی از خوانندگی محسن ابراهیم زاده خواننده محبوب پاپ در کودکی حالا یکی از ویدیو های پر بازدید اینستاگرام است.     
 
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها