2109
10 هدیه مناسب و بی‌نظیر برای روز پدر

10 هدیه مناسب و بی‌نظیر برای روز پدر

1398/12/13 بازدید14135
هدیه مناسب روز پدر که کمی هم تنوع داشته باشد چیست؟ چه گزینه‌هایی می‌تواند پدرتان را خوشحال کند؟ در این مقاله با 10 هدیه برای روز پدر که می‌توانید به تنهایی یا در کنار چیزهای دیگر کادو دهید، آشنا خواهید شد. البته حتما با توجه به شرایط این روزها و انتشار ویروس کرونا بهتر است به گزینه خرید آنلاین بیشتر فکر کنید.

1. هدیه مناسب روز پدر؛ پکیج آموزشی زبان

اغلب پدر و مادرها در جوانی به زبانی علاقه داشته‌اند که فرصت یادگیری‌اش برایشان فراهم نشده است؛ اگر پدر شما هم در این دسته قرار می‌گیرد خوب است یک پکیج کامل یادگیری زبان مورد علاقه‌اش را تهیه کنید و به عنوان هدیه به او بدهید. این پکیج یک نمونه خوب از هدیه مناسب روز پدر است. 

آموزش زبان انگلیسی

2. قلم خواندن قرآن

اگر پدرتان به مطالعه قرآن علاقه دارد و دوست دارید خوشحالش کنید، خوب است خرید قلم قرآن به همراه یک جلد قرآن نفیس را مد نظر داشته باشید. این قلم به آسانی با حرکت روی خطوط قرآن، آن را قرائت می‌کند و یک کادوی عالی به عنوان هدیه مناسب روز پدر است.

3. عینک واقعیت مجازی

چند برنامه واقعیت مجازی روی گوشی پدرتان نصب کنید و یک عینک VR یا واقعیت مجازی هم تهیه کنید. این پکیج را به عنوان یک هدیه مناسب روز پدر که بامزه است به پدری بدهید که طرفدار تکنولوژی است و از کشف دنیای مجازی لذت می‌برد.
 

دوربین واقعیت مجازی برای هدیه روز پدر

4. یک فلش از فیلم‌های مورد علاقه

ژانر مورد علاقه پدرتان چیست؟ آن را شناسایی کنید و دست به کار تهیه یک فلش شوید که قرار است آن را با فیلم‌های مورد علاقه‌اش پر کنید. برای مثال سراغ جدیدترین یا معروف‌ترین فیلم‌های اکشن بروید یا اگر به مستند علاقه دارد چندین مستند خوب برایش بریزید و آن را هدیه دهید. اگر هم اهل سریال است یک پکیج کامل سریال به او هدیه دهید. این هدیه در صورتی به عنوان هدیه مناسب روز پدر در نظر گرفته می‌شود که در کنار یک هدیه دیگر قرار گیرد. 

5. بازی‌های هیجان‌انگیز اما مناسب برای روز پدر

بیشتر پدرها به بازی و حتی اسباب بازی علاقه دارند، خرید یک هواپیمای کنترلی، کوادکوپتر یا قایق کنترلی معمولا پدرهای جوان‌تر را خوشحال می‌کند و یک نمونه هدیه مناسب برای روز پدر است. در کنار این هدیه می‌توانید انواع بازی‌های فکری یا حتی جدول‌های متنوع را هم تهیه کنید. یادتان باشد سراغ گزینه‌های نفیس بروید؛ برای مثال اگر پدرتان از شطرنج خوشش می‌آید، یک شطرنج نفیس و شیک برایش بخرید.

شطرنج به عنوان هدیه روز پدر

6. گام شمار سلامت

خرید یک ساعت هوشمند یا یک گام‌شمار برای پدران علاقه‌مند به ورزش و سلامتی ایده خوبی است. این ساعت‌ها قیمت‌های متنوعی دارند و تقریبا برای هر بودجه‌ای، گزینه مناسبی پیشنهاد می‌دهند. معمولا گزینه‌های ارزان‌تر امکانات کمتری دارند و هر چه امکانات بیشتر باشد، قیمت هم بالاتر می‌رود. اگر دوست دارید پدرتان سلامت بماند و خودش هم به فکر سلامتی‌اش است، این هدیه مناسب روز پدر خواهد بود. 

7. پکیج ورزشی

یکی دیگر از ایده‌هایی که برای هدیه روز پدر می‌توانید سراغ آن بروید، خرید پکیج ورزشی است. مجموعه‌های کاملی از دی وی دی ورزشی و وسایل خانگی مخصوص ورزش در فروشگاه‌های معتبر ورزشی موجود هستند که برای خوشحال کردن پدران اهل ورزش هدایای خوبی به حساب می‌آیند و هدیه مناسب روز پدر به حساب می‌آیند. 

8. خرید کتاب‌های مورد علاقه

اگر پدرتان اهل مطالعه است و با تکنولوژی هم بیگانه نیست، یک حساب کاربری روی یکی از اپلیکیشن‌های کتابخوانی برایش باز کنید و مجموعه‌ای از کتاب‌های مورد علاقه‌اش را تهیه کنید. این کتاب‌ها را می‌تواند روی گوشی یا تبلت بخواند یا اگر امکانش را دارید برایش یک تبلت کتابخوان بخرید تا از امکانات بیشتر آن لذت ببرد. اگر هم از تکنولوژی لذت نمی‌برد، خرید کتاب‌های معمولی مورد هدیه مناسب روز پدر برای او خواهد بود.
 

هدیه دادن به پدر

9. قاب کردن عکس‌های گذشته

یک یا چند فریم عکس زیبا از جوانی یا حتی همین الان پدر تهیه کنید و آن‌ها را در قاب‌های شیکی که از قبل بر اساس اندازه عکس‌ها خریده‌اید، قرار دهید. این قاب عکس‌ها را در جعبه‌ای زیبا قرار دهید و به عنوان هدیه روز پدر به بهترین بابای دنیا بدهید.

10. کلیپی از خاطره‌ها

این روزها نرم‌افزارهای زیادی هستند که امکان ساخت ویدئو کلیپ‌های زیبا را به شما می‌دهند. با استفاده از این نرم‌افزارها کلیپی زیبا از عکس‌ها و لحظه‌های شیرین زندگی پدر تهیه کنید. همین چند روز هم دست به کار شوید و از او قایمکی فیلم بگیرید و به عنوان سورپرایز وسط کلیپ قرار دهید. این هدیه مناسب روز پدر خواهد شد، اگر در کنار گزینه دیگری قرار بگیرد. 

ارسال نظر شما

login captcha

خیلی پیشنهادات خوبی بودن👌

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8519 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6130 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15083 بازدید