2109
این هفته متفاوت برف بازی کنید

این هفته متفاوت برف بازی کنید

1396/11/12 بازدید1492
زمستان هم برای تفریح و لذت بردن خوبی‌های خودش را دارد. وقتی می‌توان در همین هوای سرد و پربرف برای اسکی، برف‌بازی و رفتن به تفرجگاه‌های محبوب و متنوع شهر برنامه‌ریزی و کلی خاطره ثبت کرد یعنی آخر هفته‌های زمستان را نباید از دست داد. پس برای آخر این هفته‌ هم نگاهی به این پیشنهاد‌ها بیندازید و برای چند روز استراحت و هیجان همراه دوستان و خانواده آماده شوید.

بهشتی از برف شادی/ برف‌بازی در ورجین

همه‌ساله در فصل زمستان تورهای برف‌بازی در منطقه حفاظت‌شده ورجین و منطقه زیبای گرمابدر برگزار می‌شود که به دلیل نزدیکی به تهران در روزهای کوتاه زمستانی می‌توان یک سفر مهیج و شاد را تدارک دید تا هم‌سفران بتوانند درعین‌حال که از تفریح، برف‌بازی، تیوب سواری و از بودن کنار آتش و طعم چای زغالی لذت می‌برند از منظره‌های بکر این منطقه حفاظت‌شده عکاسی کنند. به‌ویژه این محل برای کسانی که امکان تهیه لوازم گران‌قیمت اسکی را ندارند بهشتی از برف شادی است. پس برای تور یک‌روزه ورجین برنامه‌ریزی کنید. البته قرار است در 18 بهمن جشنواره ساخت آدم‌برفی و برف‌بازی در این منطقه برگزار شود اما همین آخر هفته هم فرصت مناسبی برای لذت بردن از قشنگی‌های زمستان در ورجین پیش روی شماست.

 

هم اسکی و هم تفریحات برفی خاطره‌انگیز / پیست اسکی آلوارس روستای آلوارسِ اردبیل

شمارا به بزرگ‌ترین پیست اسکی ایران دعوت می‌کنیم. منطقه‌ای پربرف و منحصربه‌فرد در دامنه‌های مرتفع سبلان که ضمن دور شدن از ازدحام و شلوغی شهر و رفتن به دل طبیعت و هم‌نشینی با مردم مهمان‌نواز و خونگرم روستای آلوارس، خاطره‌ای دل‌انگیز برای شما رقم خواهد زد. پیست آلوارس علاوه بر فضای مناسب برای اسکی، برای بالا رفتن از کوه هم امکاناتی نظیر بالابر و تله‌سیژ دارد و به‌جز این‌همه جاذبه‌ برفی در این منطقه، چشم‌اندازی از خانه‌های قدیمی و مسجد و زندگی دلپذیر روستایی را خواهید دید.

تمام لذت برف‌بازی/ مسابقه ساخت آدم‌برفی آبعلی

در این روزهای کاملاً زمستانی تا می‌توانید از برف و تفریحاتش لذت ببرید. پس آخر هفته را برای رفتن به آبعلی برنامه‌ریزی کنید چون قرار است جمعه‌های زمستان، مسابقه شاد ساخت آدم‌برفی در این منطقه از حومه پایتخت برگزار شود. از طرفی کلی هیجان در انتظار شماست تا در کنار بهترین دوستان و خانواده عزیزتان زیباترین عکس و خاطره­ها را ثبت کنید. پس بعد از اطلاع از شرایط راه‌ها می‌توانید به دل دنیای برف و سرما بزنید فرزندانتان را خوشحال کنید. تیوپ سواری، اسکی، برف‌بازی و ساخت آدم‌برفی با حجم زیادی از برف در آبعلی منتظر شماست.

با اتفاق‌های غیرمنتظره‌ای روبرو شوید / سافاری پارک وحشت تهران

یک پیاده‌روی 7 دقیقه‌ای وحشتناک و هیجان‌انگیز در انتظار شماست، چون قرار است انواع و اقسام اشکال و آدم‌های ترسناک مواجه شوید و بترسید. سافاری پارک وحشت اولین تونل پیاده‌رو وحشت در ایران است که رفتن تا آخر راه واقعاً دل‌شیر می‌خواهد. تا جایی که حتی بستن چشم‌ها هم اینجا کارساز نخواهد بود. در این تونل تاریک و مرموز باید دل را به دریا بزنید و پا به فرار بگذارید. این تونل تازه تأسیس و جاذبه جدید در اطراف دریاچه خلیج‌فارس (چیتگر) قرار دارد که برای رفتن به آن باید به سمت انتهای اتوبان همت غرب و سپس خروجی دریاچه شهدای خلیج‌فارس حرکت کنید. البته فراموش نکنید این تونل برای بچه‌های زیر 12 سال مناسب نیست. این سافاری وحشت در بوستان نهج‌البلاغه و سورتمه تهران هم شعبه دارد.

ماهیگیری، تیراندازی و دوچرخه‌سواری کنید/ دهکده فرهنگی- تفریحی سلامت صبای قم

شاید باور نکنید اما دریکی از روستاهای اطراف شهر قم به نام همت‌آباد دهکده‌ای با چشم‌انداز ابدی و بی‌نظیر وجود دارد که می‌توانید طی یک سفر کوتاه از کلی امکانات ورزشی و تفریحی در کنار هم استفاده کنید. اگر اهل تفریحات زمستانی نیستید یک مجموعه زیبا با دریاچه مصنوعی و تعدادی از هتل‌های دیدنی که برای قایق‌سواری و ماهیگیری کرایه دوچرخه‌های انفرادی و دونفره و سه‌چرخه یک انتخاب بکر و متفاوت است. البته کالسکه سواری هم از دیگر تجربه‌های جالب در این مجموعه است. به‌علاوه اینکه پارک بازی کودک با استخر توپ و پارک بادی و ترامپولین هم پذیرای کودکان دلبندتان است. پس برای یک آخر هفته سرگرم‌کننده این پیشنهاد را از دست ندهید.

ارسال نظر شما

login captcha

دلتون خوشه،اول که تهران نیسیم بعدم کی ببره؟😔😔😔

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16481 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11639 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4527 بازدید