2109
در طبیعت و سینما خوش بگذرانید!

در طبیعت و سینما خوش بگذرانید!

1396/09/08 بازدید581
برای گذراندن یک آخر هفته ویژه همه‌چیز از یک برنامه‌ریزی درست و دقیق آغاز می‌شود. فقط تصمیم بگیرید و از خانه بیرون بزنید. ما پیشنهادهای ویژه‌ای برایتان داریم چون همه‌‌جای شهر پر است از اتفاقاتی که برای وقت‌گذرانی و لذت بردن در کنار خانواده کارمان را ساده‌تر می‌کنند. پس دست به‌کار شوید، با این پیشنهادها نهایت لذت را ببرید و هیجان زده شوید.

گشت‌و‌گذار در دل جنگل‌های لویزان/ باغ پرندگان

پیشنهاد می‌کنیم در این پاییز خوش آب و رنگ حتما به بزرگ‌ترین مجموعه نگهداری پرندگان سری بزنید. بازدید از باغ پرندگان مساوی است با تماشای بیش از 6500 پرنده از 55 گونه از نزدیک که 90 درصد آنها در فضای كاملا روباز و در محیط بدون قفس نگهداری می‌شوند. در‌واقع یكی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد باغ پرندگان تهران، رها بودن پرندگان در محیط است. این باغ در شمال‌شرق تهران در دل جنگل لویزان واقع شده‌است؛ به عبارت دیگر این مجموعه کاملاً در دل طبیعت ساخته شده و هر روز از ساعت 8 تا 18 پذیرای حضور شما است. پس چه جایی بهتر از این باغ زیبا با پرنده‌های دوست داشتنی برای آخر هفته!

ببینید و بخندید/ فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است

این روزها درمیان فیلم‌های در حال اکران اگر چشم‌تان به فیلم " ثبت با سند برابر است " افتاد، تماشای آن را از دست ندهید. فیلمی به کارگردانی بهمن گودرزی که بازیگرانی چون امين حيايی، مجيد صالحی، نيوشا ضيغمی، فرزاد حسنی، سحر قريشی، پوريا پورسرخ و محمدرضا شريفی نيا در آن حضور دارند و به‌عنوان متفاوت‌ترین کمدی سال و با فروش نسبتاً خوبی که داشته، به‌طور حتم لحظات شاد و پر‌‌انرژی را برای شما رقم خواهد زد. فقط کافی‌است به یکی از پردیس سینمایی‌های ملت، آزادی، کورش، مگامال، چارسو یا زندگی سر بزنید یا خرید بلیط را اینترنتی انجام دهید.
 

نوجوانان را خوشحال کنید/ مسابقه‌های شاد فرهنگسرای اشراق

فعالیت و بازی‌های جمعی هنوز هم می‌تواند انرژی و لذت سابق را داشته‌باشد؛ به این شرط که بزرگترها همراه نوجوانان خود برای شرکت در مسابقه‌های ویژه‌ای که جمعه‌ها در فرهنگسرای اشراق برپا می‌شود، پا پیش بگذارند. پس اگر برای آخر هفته‌های خود برنامه‌ای ندارید می‌توانید جمعه‌ها نوجوانان را در برنامه ویژه ورزشی مانند طناب‌کشی، بدمینتون، دارت، فوتبال‌دستی، فوتبال و تنیس روی‌میز که در این فرهنگسرا تدارک دیده شده، شرکت‌دهید. البته نگارخانه و کتابخانه این مجموعه هم در روزهای جمعه تا ساعت 21 از حضور شما استقبال می‌کند. فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره این آدرس دقیق فرهنگسرای اشراق است.

آخر هفته در سنگلج/ تئاتر شال و انگشتر

این آخر هفته تماشای تئاتر شال و انگشتر به نویسندگی و کارگردانی عبدالرضا اکبری را از دست ندهید. چون به گفته کارگردان این نمایش کاملاً روحوضی است و گوشه‌ای از زندگی آدم‌هایی را نشان می‌دهد که بیشتر از نیم‌قرن در جشن‌ها، عروسی‌ها و سالن های تئاتر، مردم را می‌خنداندند و سبب شادی و خوشحالی‌شان می‌شدند. این تئاتر هر روز به جز شنبه‌ها از ساعت ۲۰ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه می‌رود و فرصت خوبی است تا آخر هفته در کنار خانواده به دیدن این نمایش پر بازیگر و پر‌انرژی بنشینید.
 

دوستی بچه‌ها با خاک و طبیعت/ کارگاه باغبانی و خلاقیت

مهارت‌های زندگی را از سنین کم می‌توان به صورتی قابل‌لمس و باور‌پذیر به بچه‌ها آموزش داد. چه‌بهتر که این یادگیری با سرگرمی و بازی همراه باشد. در تجربه‌ای جالب، خانه‌کودک سرزمین رویا کارگاه باغبانی و خلاقیت را برای بچه های 3 تا 10 سال برگزار کرده تا ضمن دوستی با خاک و طبیعت، به تقویت شناخت حسی، مهارت‌های حرکتی ظریف، هماهنگی چشم و دست و ارتباط با همسالان در فعالیت‌های گروهی کمک کرده‌باشد. در نهایت کودکان ضمن کاشت گیاه، با مراحل رشد گیاه و ابزار باغبانی هم آشنا شوند. این کارگاه پنج شنبه9 آذر از ساعت 11 در اقدسیه برگزار می‌شود.

ارسال نظر شما

login captcha

سلام دوستان .بنظرم پارک جنگلی لویزان و باغ پرندگان گزینه عالی برای یک آخر هفته خوب هست.

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16535 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
5258 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11685 بازدید