2709
این شب یلدا چطور خوش‌ بگذرانید؟

این شب یلدا چطور خوش‌ بگذرانید؟

1396/09/29 بازدید533
پنج‌شنبه همین هفته شب یلداست؛ شبی که قدمت و ارزش آن در خانواده‌های ما قد و اندازه ندارد و همه برای رسیدن آن لحظه‌شماری می‌کنند اما از آنجایی که این شب امسال قدم به‌روزهای آخر هفته گذاشته است چه فرصتی مناسب‌تر از اینکه یلدایی متفاوت را تجربه کنید. پس اگر قصد دارید در کنار خانواده آخر همین هفته را خاطره‌انگیز کنید پیشنهادهای ویژه این مطلب را از دست ندهید.

به طولانی‌ترین میهمانی شبانه دعوت‌شده‌اید/ جشن ویژه شب یلدا در برج میلاد

امسال هم برج میلاد با برنامه‌های ویژه هم‌زمان با شب یلدا میزبان شماست تا کنار هم به فرهنگ کهن و تمدن دیرین خود بالیده و شب یلدای پیش رو را هم به آلبوم خاطراتمان اضافه کنیم. این مجموعه امسال هم با دعوت از خواننده‌های محبوب و اجرای کنسرت زنده و برگزاری جشن و مسابقه، قرار است شب یلدایی به‌یادماندنی برای خانواده شما رقم بزند. بخشی از مراسم هم به اجرای نمایش و مراسم حافظ خوانی اختصاص دارد که رسم دیرین ما در شب یلداست. این مراسم ساعت 19 پنج‌شنبه‌شب در محوطه برج میلاد برگزار خواهد شد و ورود برای عموم آزاد است.

یلدایی رؤیایی را تجربه کنید/ تور شاد و خاطره‌انگیز شب یلدا در حومه تهران

پنج‌شنبه زمان خوبی است تا همراه خانواده یک‌شب رؤیایی را همراه کمی گردش و تفریح در تالاری به همراه پذیرایی و موزیک شاد سپری کنید. این تور قرار است همراه یک لیدر شاد و مجرب در محیطی دوستانه و خانوادگی همراه با پذیرایی چای، انار، هندوانه، آجیل مخصوص شب یلدا و شامی مفصل از انواع غذاها بر پا شود. به‌علاوه قصه‌خوانی و مراسم هیجان‌انگیزی که برای غافلگیر کردن شما و کودکان دلبندتان به شکل ویژه‌ای برنامه‌ریزی‌شده است. پس برای شرکت در این تور یک‌روزه که از ساعت 19 الی 23 روز 30 آذر برگزار می‌شود با شماره تلفن 66466192 تماس بگیرید.

واقعه تکرار نشدنی در تهران/ سیرک بین‌المللی راشن

شاید تعریف برنامه‌های هیجان‌انگیز این سیرک را از دیگران شنیده باشید اما این بار قرار است این گروه پرطرفدار برنامه ویژه شب یلدا شامل آتش‌بازی، خوانندگی توسط بزرگ‌مردان کوچک، لیزر شو، پذیرایی ویژه یلدا، حافظ خوانی، بلک لایت، استند آپ کمدی، مسابقه ویژه دلقک‌ها همراه با دکوراسیون ویژه شب یلدا را به مناسبت این شب دوست‌داشتنی به‌صورت اختصاصی در بوستان ولایت برگزار کنند. اگر از علاقه‌مندان به هنر تئاتر، کنسرت، نمایش و هیجان و شادی هستید می‌توانید در محیطی کاملاً خانوادگی با تهیه بلیت پنج‌شنبه همین هفته 2 ساعت بی‌وقفه لذت ببرید.
 

نمایش عروسکی به‌شرط خنده/ نمایش ویژه شب یلدا همراه ننه سرما

دو روز نمایش ویژه مخصوص شما بزرگ‌ترها و بچه‌هاست تا پیش از شب یلدا و دور همی‌هایش با کلی هیجان و خنده به پیشواز یلدا بروید. شما می‌توانید پیشاپیش همراه با ننه سرما و عروسک‌های دیگر در یک جشن باشکوه شرکت کنید. نمایش ویژه شب یلدا همراه با جوایز ویژه شعرخوانی بچه‌ها، قصه‌هایی از شب یلدا و کلی موسیقی شاد و البته گریم کودکان ساعت 15 چهارشنبه 29 آذر و پنج‌شنبه 30 آذر در سرای محله مرزداران واقع در جلال آل احمد بعد از پل آزمایش برگزار خواهد شد.

یلدا با عروسک‌ها/ موزه عروسک‌های ملل

اگر عاشق دنیای عروسک‌ها هستید یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم. اینکه بعدازظهر جمعه همین هفته در مراسم آشنایی با مراسم شب یلدا و قصه‌گویی که در موزه عروسک‌های ملل واقع در میرداماد، خیابان نفت جنوبی برگزار می‌شود، شرکت کنید. این برنامه با چاپ پارچه و ساخت عروسک، پذیرایی و ساخت عروسک با میوه و سبزیجات همراه است که مخصوص کودکان 9 سال به بالا و بزرگ‌سالان و هزینه آن 60 هزار تومان خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با تلفن 09360344672 تماس بگیرید.
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها