2109
کودکان اردبیلی زمین پاک را نقاشی کردند

کودکان اردبیلی زمین پاک را نقاشی کردند

1393/02/03 بازدید833

 نی نی سایت: طی مراسمی به منظور گرامیداشت روز زمین پاک، دانش آموزان و کودکان اردبیلی با کشیدن نقاشی بر لزوم حفظ زمین و محیط زیست از هر گونه آلایند ها بویژه زباله های شهری و صنعتی تاکید کردند.

 در ویژه برنامه ای که صبح چهارشنبه سوم اردیبهشت، در فرهنگسرای انقلاب اردبیل برگزار شد، 90 دانش آموز از مدارس ابتدایی نواحی آموزش و پرورش اردبیل روز زمین پاک را گرامی داشتند.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در برنامه روز زمین پاک کودکان و دانش آموزان اردبیلی با هدف اشاعه فرهنگ حفظ محیط زیست، آرزوی های خود برای داشتن زمینی پاک نقاشی کردند.

نادر حیدری اضافه کرد: کودکان اردبیلی همچنین با برگزاری برنامه های فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی از جمله مسابقه نقاشی تحت عنوان "من زمین را دوست دارم"، طناب کشی، کارگاه آموزشی، سرود و... با فرهنگ حفظ محیط ریست و زمین پاک آشنا شدند.

وی ادامه داد: سخنرانی مسئولان شهرداری اردبیل در خصوص لزوم توجه به تفکیک زباله های شهری از سوی خانواده ها، تجلیل از کودکان حاضر در همایش، آموزش شیوه های حفظ محیط زیست و... از دیگر برنامه های این سازمان در گرامیداشت روز زمین پاک در اردبیل بود.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری این همایش ویژه دانش آموزان ابتدایی مدارس یادآور شد: این برنامه با هدف آنایی کودکان با محیط زیست، تاکید بر لزوم آموزش زندگی شهرنشینی سالم از سنین کودکی، ایجاد انگیزش برای حفظ محیط زیست توسط کودکان و... برگزار شد.

وی تصریح کرد: همچنین اشاعه فرهنگ نگهداری از امکانات ایجاد شده در فضاهای سبز شهری توسط شهرداری، هشدار نسبت به آلودگی محیط شهری و آگاهی بخشی به شهروندان در خصوص توجه به آلاینده ها از دیگر اهداف برگزاری این مراسم بود.

 

حیدری با بیان اینکه این برنامه از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل و با مشارکت فرهنگسراهای فجر، انقلاب و سوم خرداد برگزار شد، تاکید کرد: در پایان این مراسم دانش آموزان مدارس ایتدایی اردبیل به صورت نمادین باغ بزرگ جیرال را پاکسازی کردند.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16472 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11632 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4448 بازدید