2109
اقامت به یاد ماندنی در هتل های اصفهان

اقامت به یاد ماندنی در هتل های اصفهان

1402/12/24 بازدید185

هتل های اصفهان از دوران صفویه و حتی دورتر، در این شهر حضور داشته و تا امروز میزبانی با کمالات و تمام عیار برای گردشگران آن بوده‌اند. شهر اصفهان مرکز استان اصفهان است و از غرب با خمینی شهر، از شمال با شاهین شهر، از جنوب با سپاهان شهر و کوه صفه و از شرق با دشت سگزی همسایه است. حالا شهر اصفهان شهری آبی رنگ با میدان نقش جهان، کاخ و عمارت هشت بهشت، کلیسای وانک، پل خواجو، سی و سه پل و غیره است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سمت خود دعوت می‌کند.

اصفهان، نصف جهان یا تمام جهان!

همانطور که در قسمت ابتدایی این مطلب نیز اشاره کردیم اصفهان همیشه گردشگران و مسافران زیادی در خود دارد. مهمانان داخلی و خارجی فراوانی که همگی مات و مبهوت فرهنگ و معماری و تاریخ بی‌نظیر این شهر هستند. بر همین اساس هتل های اصفهان ، مسافرخانه‌ها، اقامتگاه‌های بوم گردی و هتل آپارتمان‌های متعدد و متنوعی در شهر اصفهان قرار دارند که با در نظر گرفتن موقعیت مکانی و همینطور موقعیت اقتصادی شما می‌توانند با بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات پذیرای وجودتان باشند. بر همین اساس ما در ادامه چند هتل از بهترین هتل‌های اصفهان را به شما معرفی می‌کنیم تا در زمان سفر با مشکل تصمیم گیری و انتخاب بهترین هتل در این شهر مواجه نباشید.

هتل تاریخی عباسی در شهر اصفهان

اولین هتل خوشنام در شهر اصفهان، هتل عباسی نام دارد. این هتل تاریخی و قدیمی در میدان انقلاب و درست در خیابان گلدسته واقع شده است و یکی از بزرگ‌ترین و با قدمت‌ترین هتل‌های ایران به حساب می‌آید. این هتل در ابتدا یک کاروانسرا بوده که به دستور مستقیم شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد و بعد از اتمام کار به مادر ایشان اهدا شد.

این هتل دقیقاً در بافت قدیمی شهر شیراز قرار گرفته است و در میان گردشگران داخلی و خارجی بسیار مشهور و خوشنام است. هتل عباسی با معماری متعلق به قرن هجدهم بنا شده و پس از آن در سال ۱۳۵۱ به طور کامل بازسازی شد. در حال حاضر نیز یکی از بهترین و خوشنام‌ترین 5 ستاره‌های شهر اصفهان به حساب می‌آید.

هتلی با ۴ تالار پذیرایی، ۲۲۵ سوئیت، اتاق و واحد اقامتی، چندین کافه و رستوران، پارکینگ روباز و سرپوشیده، استخر، سونا، جکوزی، آژانس مسافرتی و گردشگری، اینترنت رایگان وای فای، چایخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، تاکسی سرویس و موارد دیگر که همگی در کنار هم بهترین اقامت را برای شما رقم می‌زنند.

هتل باشکوه کوثر در شهر اصفهان

دومین هتل از هتل‌های پرطرفدار شهر اصفهان، هتل کوثر نام دارد که دقیقاً مقابل سی و سه پل بوده و یکی از بهترین‌های شهر اصفهان به حساب می‌آید. هتل کوثر دقیقاً ۲۲۵ اقامتگاه، اتاق و سوئیت در قالب اتاق‌های یک نفره، دو نفره، رویال سوئیت و سوئیت کوچک دارد که همگی در ۷ طبقه جا نمایی شده‌اند و با بهترین امکانات و خدمات از مهمانان و گردشگران پذیرایی می‌کنند.

همچنین از خدمات و امکانات این هتل می‌توان به پارکینگ، اینترنت رایگان، استخر، سونا، جکوزی، کافه و رستوران، آتلیه عکاسی، فضای سبز، خدمات تور، سالن ورزشی، جکوزی، خشکشویی، سالن ماساژ، آرایشگاه، صرافی و غیره اشاره کرد.

هتل عطار در شهر اصفهان

هتل خوشنام بعدی، هتل عطار شهر اصفهان است که یکی دیگر از هتل‌های تاریخی و سنتی این شهر به حساب ‌آید. هتل عطار طراحی بسیار زیبا و سنتی داشته و دقیقاً به خاطر همین ظاهر تاریخی و قدیمی خود به شدت در میان گردشگران و مسافران محبوب و دوست داشتنی است. این هتل در خیابان مسجد سید قرار گرفته است و ۱۰ سوئیت مجلل دو نفره و دو سوئیت بزرگ ۴ نفره با تمام خدمات و بهترین امکانات را دارد. همچنین از جمله امکانات این هتل می‌توان به استخر، سونا، جکوزی، حمام سنتی، حمام ترکی، اینترنت رایگان، سالن ورزشی، پارکینگ، صندوق امانات، تاکسی سرویس و غیره اشاره کرد.

اگر این هتل را برای اقامت خود انتخاب کردید، شک نکنید که با یکی از جذاب‌ترین و متفاوت‌ترین خاطره‌ها شهر اصفهان را ترک خواهید کرد.

هتل پیروزی در شهر اصفهان

آخرین هتلی که قصد داریم به شما معرفی کنیم هتل پیروزی نام دارد و از بهترین چهار ستاره‌های اصفهان است. این هتل در کنار عمارت کاخ چهل ستون قرار گرفته است و فاصله اندکی تا بازار بزرگ نقش جهان، زاینده رود، عالی قاپو و دیگر جاذبه‌های شهر اصفهان دارد. هتل پیروزی اصفهان معماری باشکوه و تلفیقی از معماری به روز و مدرن جهان در کنار معماری سنتی و زیبای ایرانی دارد.

ضمن اینکه هتلی با ۵ طبقه و البته ۹۶ اتاق، سوئیت و واحد اقامتی است که همگی از امکاناتی مثل پارکینگ، فروشگاه، اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت، کافه و رستوران، اتاق سیگار، گشت نیمروزی، آژانس مسافرتی، خشکشویی و لاندری، صندوق امانات، سالن همایش و غیره برخوردار هستند.

در همین راستا ناگفته نماند که اصفهان هتل‌های متنوع و متفاوت دیگری مانند هتل آسمان، هتل عالی قاپو، هتل سفیر، هتل ستاره، هتل زهره، هتل سوئیت، هتل ونوس، هتل سنتی عتیق، هتل سنتی قصر، هتل سنتی منشی، هتل سنتی اصفهان، بوتیک هتل کاخ سرهنگ، خانه تاریخی بخردی اصفهان، بوتیک هتل کاریز، خانه تاریخی کیانپور اصفهان و غیر را نیز دارد.

شهر اصفهان و هتل‌های آن برای گردش و تفریح و تماشا

با هم گردشی خاص و متفاوت در شهر اصفهان و در میان بهترین هتل‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره، ۳ ستاره، اقامتگاه‌های سنتی، بوتیک هتل‌ها و سایر جاذبه‌های اقامتی این شهر داشتیم. شهر اصفهان همیشه هتل‌هایی شلوغ و مملو از گردشگر و مسافر دارد. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که قبل از اینکه تصمیم به سفر در تاریخ خاصی بگیرید، حتماً ظرفیت هتل‌ها را در این شهر چک کنید. ضمن اینکه توصیه می‌کنیم از مجموعه‌های گردشگری و با تجربه‌ای مانند اسنپ تریپ کمک بگیرید تا سفری پرخاطره، بدون دغدغه، سریع و راحت را تجربه کنید. در هر حال سفر به شهر اصفهان باید سفری به یاد ماندنی باشد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها