2109
این هفته در مشهد، زنجان، اصفهان و ...

این هفته در مشهد، زنجان، اصفهان و ...

1396/10/13 بازدید1578
می‌خواهیم با شما همفکری کنیم تا آخر هفته‌های متفاوت‌تری را در کنار خانواده تجربه کنید. فقط کافی است مروری بر پیشنهادهای زیر کرده و برای خوش گذراندن آماده شوید. در گوشه و کنار شهر شما هم پر است از جاهایی که می‌شود برای خاطره سازی و لذت بردن از زیبایی‌های دنیا آخر هفته‌های خوبی برای خود ساخت. با ما همراه باشید تا به شما بگوییم که چطور در روزهای منتهی به آخر هفته بیشتر خوش بگذرانید.

به دنیای ماهی‌ها سفر کنید/ تونل آکواریوم اصفهان

برای دیدن هزاران‌ گونه از زیباترین و نادرترین ماهی‌های پنج قاره نیازی نیست به دور دنیا سفر کنید چون در شهر اصفهان اولین و بزرگ‌ترین تونل آکواریوم با انواع آبزیان، ماهی‌های آب‌شور و شیرین و ستاره‌های دریایی منتظر دیدن شما هستند. تونلی طویل و عریض که اطراف و سقف آن با شیشه‌های آکواریوم پوشیده شده؛ به‌طوری‌که در یک روز و با چند ساعت قدم زدن در این تونل، می‌توانید عجیب‌ترین و زیباترین گونه‌های دریایی را تماشا و حس بودن در عمق 35 متری اقیانوس را تجربه کنید. این مجموعه که در پارک جنگلی ناژوان واقع‌شده است را برای تماشا از دست ندهید.
 

به آسمان نزدیک شوید/ تله‌کابین توچال

اگر می‌خواهید سوار یکی از طولانی‌ترین خطوط تله‌کابین نصب‌شده در دنیا شوید همین آخر هفته با خانواده یا دوستان به توچال بروید ضمن سفر راحت به ارتفاع ۳۶۸۰ متری از سطح دریا با تله‌کابین منظره‌ای زیبا از تهران را از روی ارتفاعات تماشا کنید. شهر زیر پای شما خواهد بود. پس در یک رفت‌وبرگشت هم کمی از سرمای کوهستان را تجربه کنید و هم مقداری از انرژی‌های انباشته‌شده درون خود را با فریادهایی از سر شوق تخلیه کنید. مجموعه فرهنگی توچال در انتهای ولنجک از ساعت 7 صبح تا 17 بعدازظهر پذیرای شماست. به علاوه اگر در تهران ساکن هستید سایر پیشنهادهای تفریحی را در اینجا ببنید.
 

برف‌بازی کنید/ مجموعه تفریحی ائل داغی زنجان

برای آخر همین هفته برنامه‌ریزی کنید تا با بچه‌ها یک دل سیر در طبیعت برف‌بازی کنید و در یک هوای تمیز با قدم زدن از مناظر طبیعی لذت ببرید. محبوب‌ترین و نزدیک‌ترین مرکز تفریحی زنجان یعنی در دامنه کوه گاوازنگ در شمالی‌ترین نقطه زنجان به خاطر آبشار مصنوعی، کوه و جاده‌ای به نهایت زیبا انتخاب مناسبی است تا هم نفسی تازه کنید و هم ساعاتی را از شهر و همهمه‌هایش به دور باشید. تازه اگر اهل کوهنوردی باشید این محل یکی از پاتوق‌های محبوب کوهنوردان است. پس سر زدن به این مجموعه تفریحی را از دست ندهید.
 

فیلم خوب ببینید/ فیلم سینمایی خانه کاغذی

سینما رفتن جای پررنگی در تفریحات ما دارد به‌ویژه اگر از خوبی‌های یک فیلم و بازیگرهای معروف آن‌هم چیزهایی شنیده باشیم. اگر قرار است این آخر هفته برای تماشای یک فیلم به سینما بروید پیشنهاد می‌کنیم خانه کاغذی را ببینید. این فیلم به کارگردانی مهدی صباغ زاده در بیشتر سینماهای تهران و شهرستان‌ها در حال اکران است و داستان نسبتاً جذابی برای دیدن دارد. فیلمی که بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، ستاره اسکندری و مهدی پاکدل در آن حضور دارند.

یک روز پر از هیجان و شادی/ شهربازی سرزمین خورشید مشهد

سرگرمی و شادی سن و سال ندارد. در هر سن و سالی که باشید هم باز باید زمانی را برای شادی و تنوع در زندگی به خود اختصاص دهید. یکی از لذت‌های بزرگ همه ما از کودکی تا به حالا رفتن به شهربازی است. پس اگر می‌خواهید این لذت و حال خوب را به خود و خانواده‌تان هدیه کنید یا حتی خودتان به دوران نوستالژی خردسالگی‌تان بازگردید به شهربازی سرزمین خورشید مشهد به آدرس مشهد، خیام شمالی، روبروی بازار بین‌المللی سپاد بروید. در اینجا می‌توانید هر طور که می‌خواهید برای تفریح برنامه‌ریزی کنید. چون انواع وسایل و تجهیزات بدون محدودیت سنی برای سرگرمی شما فراهم هست.
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16272 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11539 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

22 ساعت پیش
|
1933 بازدید