2109
جدیدترین مدل های طلا کدامند؟

جدیدترین مدل های طلا کدامند؟

1402/12/17 بازدید2801

در این مقاله قرار است که با جدیدترین مدل های طلا روز دنیا آشنا شوید، که تنوعی از آنها را میتوانید در سایت گرین گلد گالری مشاهده کنید.

برای مشاهده جزئیات، قیمت و خرید آنلاین و حضوری به فروشگاه گرین گلد گالری مراجعه کنید.

فروشگاه گرین گلد گالری

جواهرات طلا در طیف متنوعی از طرح‌، از جمله مدل های کلاسیک تا ترندهای روز در دسترس هستند. با این حال، وقتی نوبت به انتخاب می رسد، مهم است که سبک شخصی خود را داشته باشید. همچنین در دنیای زیورآلات و جواهرات همیشه به روز بودن یک عامل تعیین کننده در فروش و جذب مخاطبان متنوع بوده و همه ی کمپانی ها در تلاش هستند تا طرح های جدیدی به بازار عرضه کنند. از طرفی، خریداران نیز به دنبال محصولات جدید و به روز هستند. تغییرات در طراحی مدل های موجود نیز روندی است که شرکت های طلاسازی و جواهر سازی همواره در حال انجام دادن آن هستند تا بتوانند محصولات خود را به فروش برسانند و از دیگر رقبا پیشی بگیرند. در این مقاله مدل های جدید طلا و جواهر را بررسی کرده و چنانچه به دنبال اضافه کردن جواهرات جدید طلا به مجموعه خود هستید، به خواندن ادامه دهید زیرا ما ۱۵ نوع از بهترین طرحهای جواهرات طلا را گردآوری کرده ایم. بنابراین، بیایید بدون تاخیر بیشتر شروع کنیم!

همانطور که در ابتدا گفته شد، برند های معتبری در دنیا که به تولید انواع زیورآلات می پردازند، به دلیل رقابت با دیگر کمپانی ها و پاسخ به نیاز خریداران، همواره در صدد عرضه محصولات جدید و یا به روز کردن محصولاتی هستند که دارای محبوبیت اند.

برای نمونه، برند فرانسوی کارتیه (Cartier)، تنوع گسترده ای از انواع زیورآلات دارد. از جمله طرح های جدید این برند، سری محصولات آگراف هستند که از تنوع آنها میتوان به گوشواره، دستبند، گردنبند اشاره کرد. این لاین محصولات دارای نگین های متعددی هستند و از دسته کارهای لوکس به شمار میروند.

جدیدترین طلا های روز دنیا

ازدیگر مدل های جدید کارتیه، سری ترینیتی است. لاین ترینیتی برند کارتیه زیورآلاتی با ترکیب رنگهای سفید، رز گلد و طلایی است که دارای سطح صیقلی بوده و انواع حلقه، دستبند، گردنبند و گوشواره را شامل می شود. این لاین به مناسبت صدمین سالگرد محصولات سری ترینیتی به روز شده با حفظ دوستداران این سبک، مخاطبان جدیدی را نیز پیدا کند. گفتنی است سبک لاین ترینیتی کارتیه، دارای طراحی مینیمال است.

کمپانی ایتالیایی نام آشنای بولگاری نیز با سری محصولات جدید خود به دنبال جذب مشتریان است. سری گردنبندهای سرپنتی، کابوچون و فیورور از جمله این محصولات هستند. انگشتر های بی زیرو (B.zero) و کابوچون (Cabochon) نیز از دیگر محصولات جدید کمپانی بولگاری است. همچنین ساعت های این کمپانی نیز با دیزاین های جدید به روز شده اند تا پاسخگوی نیاز های متقاضان این برند باشد.

با این حال شاید بخواهید تا از میان سبک ها و طرح های جدیدی که در گالری ها به فروش میرسند اتنخاب کنید و به دنبال بهترین گزینه برای خود باشید. در ادامه ۱۵ مدل از بهترین طرحهای زیورآلات در سال جاری را به شما معرفی میکنیم:

جدید ترین مدل گردنبند طلا

1: زنجیر آویز طلا

زنجیر آویز طلا از اولویت های انتخاب در زیورآلات است. شما می توانید یک زنجیر آویز طلا را به همراه دیگر اکسسوری ها به استایل روزانه خود اضافه کنید یا آن را با گردنبندهای دیگر برای جلوه بیشتر استفاده کنید. محبوب ترین طرح های آویز شامل نمادهای بی نهایت، حروف اول نام و اشکال هندسی هستند.

2: زنجیر آویز شمش طلا

یک گردنبند شمش طلا دارای یک شمش بر روی یک زنجیر ظریف است. این یک سبک جدید از آویز طلای کلاسیک است و بهترین ترکیب را با لباس های مینیمالیستی و مدرن دارد. برای شخصی تر کردن انتخاب خود، می توانید هر متن یا امضایی را بر روی شمش حک کنید.

3: گردنبندهای لایه ای مینیمالیستی

لایه بندی و چیدن جواهرات در سال های اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است. استفاده از دو یا چند گردنبند طلای مینیمالیستی می تواند به شما کمک کند ظاهری شیک و درجه یک داشته باشید. ترکیب و تطبیق گردنبندهای مختلف با طول های مختلف می تواند به شما کمک کند تا ظاهری منحصر به فرد داشته باشید.

انگشتر طلا جدید

1: انگشترهای هندسی

انگشترهای هندسی در بین افرادی با سلیقه مدرن و مینیمال محبوب هستند. طراحی این حلقه ها بر اساس اشکال هندسی و خطوط زاویه دار است. برای جذابیت و زیبایی بیشتر، می توانید ترکیبی از حلقه های هندسی را با یکدیکر نیز استفاده کنید.

سرویس طلا جدید

1: سرویس طلا با سنگ های قیمتی

سرویس طلایی که با سنگ های قیمتی پوشیده شده است، تجمل و ظرافت را به نمایش می گذارد. این دسته از زیورآلات برای مراسم های خاص مانند عروسی، مهمانی و ... انتخابی مناسب هستند و هدیه ارزشمندی برای عزیزانمان می باشند. محبوب ترین سنگ های قیمتی برای جواهرات طلا شامل زمرد، یاقوت، الماس و یاقوت کبود است.

2: طلا و جواهرات فیلیگر

فیلیگر طرحی ظریفی است که از مفتول های فلزی نازک ساخته شده است و از جمله انتخاب های بسیار محبوب در میان طرح های جواهرات و طلا است. این سبک به ویژه در جواهرات و طلای عربی رایج است و دارای طراحی خیره کننده ای برای انگشتر ها، گردنبندها و النگوهای طلا است.

گوشواره طلا جدید

1 : گوشواره های نامتناسب

اگر میخواهید سبک و استایل شما خاص و جذاب باشد، گوشواره های نامتناسب بهترین انتخاب برای شما هستند. گوشواره های ناهماهنگ می توانند از نظر شکل، رنگ، اندازه یا تقارن متفاوت باشند و اغلب دارای دو طرح متفاوت هستند که به نوعی یکدیگر را تکمیل می کنند. می توانید از آنها برای بیان فردیت و سبک منحصر به فرد خود استفاده کنید.

2: گوشواره قطره طلا

این گوشواره ها که بر روی لاله گوش استفاده میشوند، دارای یک یا چند المان تزئینی هستند که از گوش آویزان می شوند. گوشواره های قطره ای طلا در طیف گسترده ای از سبک ها، از جمله گوشواره های منگوله ای، گوشواره های لوستری، یا گوشواره های قطره ای و غیره موجود هستند. این گوشواره ها همه کاره هستند و وقتی با لباس های مدرن یا حتی سنتی استفاده شوند، شیک به نظر می رسند.

3: گوشواره میخی طلا

گوشواره های میخی طلا را تقریباً با هر استایلی میتوان استفاده کرد. آنها اغلب دارای یک شکل هندسی یا طرح های مینیمال هستند. گوشواره های میخی که بر روی لاله گوش شما می نشینند، به دلیل اندازه کوچکشان، چندان جلب توجه نمیکنند. بنابراین می توانند انتخاب خوبی برای استفاده روزمره و یا در ترکیب با دیکر مدل های گوشواره طلا باشند.

4: زیورآلات حکاکی شده با الهام از طبیعت

حکاکی ها و نقش های الهام گرفته شده از طبیعت، یک روند رو به رشد در طراحی زیورآلات است. این سبک دارای نقش‌های گل، نقوش برگ یا اشکال حیوانات است که به طرق مختلف بر روی طلا حکاکی شده‌اند. گفتنی است این نوع زیورآلات انتخاب جالب و ترندی محسوب میشود.

دستبند طلای جدید

1: دستبند های فانتزی

دستبند های فانتزی از یک پلاک طلا با تنوع وسیع از طرح های گوناگون و بند های چرمی و نخی ساخته می شوند. این دستبند ها میتوانند از جمله بهترین انتخاب ها برای استایل های اسپرت یا استفاده روزمره باشند و در کنار دیگر زیورآلات، تکمیل کننده زیبایی شما باشند.

2: زنجیر دستبند طلا

دستبندهای زنجیره ای یکی دیگر از اکسسوری های مدرن و منحصر به فرد در دنیای زیورآلات هستند. کارتیه، هرمس و فیگارو از جمله محبوب ترین طرح ها در این سبک بوده و می‌توانید این دستبندها را با یک بنگل، النگو یا سایر دستبندهای زنجیره‌ای طلا در کنار هم قرار دهید. زنجیر دستبند طلا، ظاهری مدرن داشته و مکمل زیبایی شما است.

جدید ترین دستبند های فانتزی طلا در بازار ایران

طلا جدید النگو

1: دستبند النگو

النگوهای طلا جذابیت لوکسی دارند. آنها همیشه یکی از گزینه های محبوب در زیورآلات بوده اند و بسته به طرح آنها می توان برای انواع مناسبت ها و به روش های مختلفی از آنها استفاده کرد. از نازک و ظریف گرفته تا ضخیم و درشت، النگوهای طلا در طیف متنوعی از طرح‌ها موجود هستند که می‌توان آن‌ها را به تنهایی یا در کنار هم پوشید تا ظاهری خاص به هر نوع استایل و سبکی دهند.

کلام آخر

به طور کلی،در دنیای زیورآلات طیف گسترده ای از طرح ها را ارائه میشوند که می توانند جذابیت و گیرایی بسیاری را به هر ظاهری اضافه کنند. بسته به مدل، زیورآلات می توانند به عنوان یک اکسسوری مهم جهت استفاده روزمره یا برای جشن و مهمانی استفاده شوند. با استفاده از سبک های معرفی شده در این مقاله، قطعاً می توانید زیورآلاتی را پیدا کنید که مطابق با سلیقه شما باشد. اگرچه انتخاب شما در نهایت به سلیقه و نوع جواهراتی که می خواهید به مجموعه خود اضافه کنید بستگی دارد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها