2109
آشنایی با وبسایت سیبما | بهترین سایت معرفی فیلم و سریال

آشنایی با وبسایت سیبما | بهترین سایت معرفی فیلم و سریال

1402/12/13 بازدید226

وبسایت سیبما با شعار سیب تازه فناوری و تکنولوژی، مدتی است که مشغول فعالیت است. مهمترین بخش این وبسایت معرفی فیلم و سریال است. در این وبسایت فیلم ها و سریال ها در فهرست های مختلفی دسته بندی و معرفی می‌شوند. شما می‌توانید با مطالعه فهرست های مختلف که از نظر کشور سازنده، ژانر و بازیگران محبوب دسته بندی شده اند، فیلم مورد علاقه خود را انتخاب و مشاهده کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با وبسایت سیبما آشنا شویم.

سیبما چیست؟

سیبما یک وبسایت اخبار و مقالات فناوری است که بصورت تخصصی در زمینه معرفی فیلم و سریال نیز فعالیت دارد. این وبسایت در بهمن ماه 1401 توسط مهدی رفیعی تاسیس شده است. با وجود گذشت مدت زمان کوتاه از فعالیت این وبسایت، محبوبیت زیادی در بین فیلم باز ها کسب کرده است. این محبوبیت به دلیل به روز بودن معرفی فیلم ها و سریال های جدید است. بعنوان مثال در مقاله فیلم سینمایی جدید، هر فیلم جدید منتشر شده در سراسر جهان که مورد استقبال کاربران قرار گرفته و نمرات بالایی کسب کرده است را فهرست می‌کند.

سیبما بعنوان یک وبسایت نوپا اما محبوب در وب فارسی شناخته شده است. در ادامه با دسته بندی های فیلم ها و سریال های این پایگاه اینترنتی آشنا خواهیم شد.

سریال های ترکی جدید

یکی از محبوبترین فهرست های سریال های جدید در سیبما، فهرست سریال های ترکی عاشقانه است. همانطور که می‌دانید مجموعه های تلوزیونی کشور ترکیه در ایران از دیرباز بسیار پر بیننده بودند. این سریال ها معمولا داستان های عاشقانه و جنایی با چارچوب شکنی های خاص را دنبال می‌کنند. برخی سریال های در حال پخش تلوزیون ترکیه که به زبان فارسی دوبله شده است نیز در این فهرست وجود دارد که نشان دهنده به روز بودن وبسایت سیبما است.

برای ورود به فهرست بهترین سریال های جدید ترکیه، روی لینک سریال ترکی کلیک کنید.

بهترین فیلم های سینمایی ایرانی

سینمای ایران روز به روز در حال پیشرفت است. ساخت فیلم های سینمایی با فروش بسیار بالا و خیره کننده در سالهای اخیر سینمای کشورمان بیشتر از قبل شده است. مخصوصا در زمینه فیلم های کمدی، پیشرفت چشمگیری داشته ایم. همچنین در زمینه ساخت فیلم های درام که جوایز بین المللی کسب می‌کنند، در عصر نوین سینمای ایران بیشتر از قبل شده است. در وبسایت سیبما، مقاله ای با عنوان فیلم ایرانی جدید منتشر شده است که شما می‌توانید با مطالعه این فهرست با فیلم های جدید سینمای ایران آشنا شوید. فیلم هایی که نمرات آی‌ام‌دی‌بی خوبی را کسب می‌کنند و فروش خوبی نیز در گیشه ثبت می‌کنند.

بهترین فیلم های امریکایی

بخش مهم دیگری در وبسایت سیبما برای معرفی فیلم های امریکایی وجود دارد، سینمای امریکا قوی ترین و پرفروش ترین صنعت سینمای جهان است. به همین دلیل، معروفترین سلبریتی های سینمای جهان در این کشور مشغول فعالیت هستند.

تنوع ژانر در سینمای امریکا بسیار زیاد است اما ژانر اکشن و هیجان انگیز و البته فیلم های ابرقهرمانی امریکایی محبوبیت بی نظیری در دنیا کسب کرده اند. شما با جستجوی عبارت فیلم امریکایی جدید می‌توانید به این فهرست دسترسی داشته باشید.

فیلم‌ های عاشقانه تینیجری

یکی از دسته بندی های خاص وبسایت سیبما، فیلم های تینیجری دبیرستانی است. فیلم هایی که معمولا به داستان عاشقانه ای که در دبیرستان اتفاق می‌افتد، می‌پردازند. این فیلم ها در بین نوجوانان محبوبیت فوق العاده ای دارند به طوری که عده ای از دبیرستانی ها فقط این نوع فیلم ها را دنبال می‌کنند به دلیل اینکه با شخصیت های فیلم هم‌ذات‌ پنداری می‌کنند. این ژانر داستان های جالب و منحصر بفردی دارد و اگر به این ژانر علاقمند هستید می‌توانید با جستجوی عبارت فیلم عاشقانه تینیجری در گوگل، این مقاله را در سیبما پیدا و فهرست مورد نظر را مطالعه کنید.

فیلم های کره ای جدید

فیلم های ساخت کره جنوبی نیز از سالهای دور در ایران محبوبیت بی نظیری داشته اند. از سریال های تلوزیونی جومونگ، جواهری در قصر، امپراطور دریا و... گرفته تا سریال های امروزی که نسل های جدید و نوجوانان عاشق این فیلم ها و سریال ها هستند.

در سیبما در مقاله های جداگانه فیلم های جدید کره ای و سریال های جدید کره ای معرفی شده اند که با جستجو در این زمینه می‌توانید این مقاله ها را در سیبما پیدا کرده و فهرست مورد نظر را مطالعه کنید.

علاوه بر دسته بندی کشور ها، سیبما فیلم ها را طبق ژانر هایشان نیز معرفی می‌کند. بعنوان مثال در مقاله ای به فیلم های اکشن پرداخته است. و یا در مقاله ای دیگر به معرفی سریال های جنایی. این نوع دسته بندی ها در وبسایت سیبما بسیار زیاد هستند که اگر به بخش معرفی فیلم و سریال این وبسایت بروید قطعا آنها را خواهید دید.

همچنین اگر به بازیگر خاصی علاقمند هستید، در سیبما به دنبال فهرست کاملی از فیلم های آن بازیگر بگردید. بعنوان مثال تمام فیلم های جدید کیانو ریوز، پل واکر و یا جیسون استاتهام در مقاله های جداگانه در این وبسایت با خلاصه داستان و نمره آی‌ام‌دی‌بی و اطلاعات دیگر منتشر شده است.

و یا اگر به دنبال تمام فیلم های ساخته شده توسط کریستوفر نولان یا هر کارگردان دیگری هستید، در سیبما بدنبال آن باشید تا بصورت کامل و با جزئیات به شما معرفی شود.

در آخر، باید بگویم که سیبما یک وبسایت کامل برای فیلم باز هایی است که برای انتخاب فیلم ها وسواس دارند. شما می‌توانید با اطلاعات کاملی فیلم مورد نظر خود را برای تماشا پیدا کنید. همچنین اگر یک فیلمی دیده اید که خیلی برای شما جذاب بوده است، می‌توانید در سیبما فیلم های مشابه آن را پیدا کنید و برای تماشای آن آماده شوید. برای مشاهده وبسایت سیبما به آدرس SIBMA.IR مراجعه کنید. ممنونم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها