2109
بهترین ایرلاین برای پرواز تهران به بندرعباس برای کودکان

بهترین ایرلاین برای پرواز تهران به بندرعباس برای کودکان

1402/09/11 بازدید167

خرید بلیط هواپیما برای کودکان یکی از مشکلاتی است که والدین با آن مواجه میشوند. زیرا مرتب از خود میپرسند که آیا سفر هوایی برای کودک خطرناک نیست؟ آیا شرایط هواپیما به گونهای آماده شده که کودک دچار ناراحتی یا ترس نشود؟

برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید تا با تکیه بر اطلاعات فلای تودی، در مورد بهترین ایرلاین برای پرواز تهران به بندرعباس برای کودکان، با شما صحبت کنیم. همچنین به تمام نکاتی که هنگام سفارش بلیط نیاز به داشتن آنها دارید، بپردازیم.

بهترین ایرلاین باید چه ویژگیهایی برای فروش بلیط به کودکان داشته باشد؟

کودکان بهدلیل وضعیت روحی و جسمی متفاوتی که با بزرگسالان دارند، باید شرایط خاصی را هنگام فروش بلیط هواپیما به آنها در نظر گرفت. ازاینرو بهترین کار این است که با راهنمای خرید بلیط هواپیما برای کودکان آشنا شوید تا قدرت تشخیص بهترین ایرلاین را داشته باشید.

از مهمترین ویژگیهای یک ایرلاین خوب که خدمات خاصی را برای فروش بلیط کودکان در نظر میگیرد، میتوان به تعریف شرایط خرید بلیط برای نوزادان، رزرو بلیط برای کودکان، سرگرمیهای موجود در هنگام پرواز و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد که در ادامه به معرفی و بررسی هریک از آنها خواهیم پرداخت.

آیا ایرلاینها اجازه همراهداشتن نوزاد را در سفرهای هوایی به والدین میدهند؟

با توجه به اطلاعات ثبتشده در پلتفرم فلای تودی که یک بستر خرید بلیط هواپیما برای پروازهای داخلی و خارجی است، باید بگوییم که ردهسنی تعریفشده برای نوازد، تا دو سال است.

به همین دلیل، اکثر ایرالاینها مبلغ 10 الی 15 درصد به هزینه بلیط والدین اضافه میکنند تا نوزاد در آغوش آنها بتواند سفر امنی را از نظر جسمی و روحی تجربه کند. البته دقت داشته باشید که مبلغ مذکور، بهدلیل هزینه بیمه دریافت میشود و بهترین ایرلاینها، با دریافت هزینه کم، یک نگهدارنده برای راحتی بیشتر نوازد و مادر در اختیار مشتری خود قرار میدهند.

علاوهبر اینها، برخی والدین هستند که بهدلایل شخصی تصمیم میگیرند تا در پروازهای داخلی و خارجی، یک صندلی مستقل و جدا برای نوازدشان خریداری کنند که این موضوع از طرف شرکتهای هوایی بلامانع است.

آیا در پرواز تهران به بندرعباس، میتوان بلیط برای کودکان رزرو کرد؟

برخی بسترهای دیجیتالی مثل فلای تودی، امکان رزرو و خرید بلیط هواپیما را برای کودکان نیز فراهم میکنند. اما این نکته را در نظر بگیرید که ردهسنی کودکان، بین 2 تا 12 سال تعریف میشود.

ازاینرو با توجه به شرایط هر شرکت هواپیمایی، مبلغ 50 الی 70 درصد از هزینه صندلی بزرگسالان، از والدین دریافت خواهد شد.

البته برخی ایرلاینها وجود دارند که حتی برای بازه 2 تا 12 سال نیز قیمتهای متفاوتی را در نظر میگیرند که برای اطلاع از هزینه کلی آنها، باید از وبسایتها و پلتفرمهای آنلاین اقدام کنید.

شرایط خرید بلیط کودکان در پروازهای داخلی و خارجی چگونه است؟

قبول داریم که پرواز تهران به بندرعباس یک سفر داخلی محسوب میشود، اما با توجه به اینکه صحبتمان مرتبط با شرایط خرید بلیط کودکان است، باید بگوییم که ایرلاینها، در پروازهای داخلی و خارجی، هزینه و قوانین خاصی برای کودکان در نظر میگیرند که بهشرح زیر هستند:

  • پروازهای داخلی: با توجه به فرایند سادهای که برای خرید بلیط کودکان در فلای تودی فراهم شده، میتوان نتیجه گرفت که شرایط خاصی برای پروازهایی مثل تهران به بندرعباس وجود ندارد. بااین‌حال ذکر این نکته مهم است که بررسی لیست قیمتهای هر ایرلاین باعث میشود که ثبت سفارش مقرونبهصرفهتری را برای کودکان خود تجربه کنید.
  • پروازهای خارجی: اینکه ایرلاینها اجازه خرید بلیط کودکان را برای سفرهای خارجی فراهم میکنند، یک موضوع بدیهی است. با این حال باید به این نکته اشاره کنیم که والدین بهازای سنوسال فرزند خود، باید هزینهای که از طرف شرکتهای هواپیمایی تعریف میشود را بهطور کامل تقبل کنند.

آیا نوع بلیط، تاثیری در خرید بلیط ایرلاین برای کودکان دارد؟

با یک نگاه ساده به خدمات فلای تودی متوجه خواهید شد که بلیطهای هواپیما در انواع مختلفی بهفروش میرسند که کودکان نیز در استفاده از آنها، محدودیتی ندارند. انواع بلیطهای هوایی عبارتاند از:

  • بلیط سیستمی: اگر فرزند شما در بازهسنی تا دو سال باشد، یک نوازد محسوب میشود. به همین علت بلیط سیستمی او، 10 درصد از هزینه صندلی یک بزرگسال محاسبه خواهد شد. اما اگر کودکتان از 2 تا 12 سال سن داشته باشد، باید "بلیط سیستمی کودک" را برای او خریداری کنید.
  • بلیط چارتر: با توجه به خدمات بلیط چارتر شرکتهای هواپیمایی، باید گفت که نرخ این بلیطها را نمیتوان تعریف کرد و مقدار مشخصی را برای آنها در نظر گرفت. به همین علت، درصورتیکه هنگام خرید بلیط تهران بندرعباس یا هر بلیط دیگری، امکان استفاده از بلیط چارتر را بهدست آوردید، باید مطابق خواستههای شرکت ایرلاین اقدام کنید.

بررسی نکاتی که باید هنگام سفر هوایی کودکان رعایت کنید!

اگر برای سفر از تهران به بندرعباس، استفاده از خطوط هوایی را در نظر گرفتهاید، میتوانید از خدمات پلتفرم فلای تودی استفاده کرده و شرایط و قیمت ایرلاینها را مورد بررسی قرار دهید. با این حال، نکاتی وجود دارند که برای حفط سلامت کودکان باید از آنها مطلع باشید. در ادامه تمام نکات مذکور را لیست کردهایم:

  • در زمان اوجگیری هواپیما و فرود آن، کودک را به حالت درازکش بخوابانید.
  • اگر نوازد بیقرار است، قبل از پرواز به او شیر دهید تا آرام شود.
  • درصورتیکه کودکان 2 تا 12 ساله شما، دچار ترس و استرس شدهاند، به آنها آدامس دهید.
  • برای آرام نگهداشتن حالات روحی کودکان، در طول پرواز با آنها بازی کنید تا سرگرم شوند.

جمعبندی

فلای تودی یک پلتفرم دیجیتالی امن و سریع است که امکان خرید بلیط هواپیما، قطار و رزرو هتل را برای همه مسافران فراهم میکند. به همین دلیل، اگر برای پرواز تهران به بندرعباس، قصد خرید بلیط هواپیما برای نوازد یا کودک خود دارید، میتوانید از خدمات این برند بهرهمند شوید.

نوزادها و کودکان، شرایط خاصی برای خرید بلیط هواپیما دارند که همه آنها توسط شرکتهای هواپیمایی تعیین میشوند. اما این نکته را در نظر بگیرید که ردهسنی 0 تا 2 سال، نوازد است و هزینه بلیط او معادل 10 تا 15 درصد خواهد شد.

همچنین هزینه بلیط کودکان 2 تا 12 سال هم، از 50 تا 75 درصد متغیر است که مقدار آن، توسط ایرلاینها و شرکتهای فروش بلیط معین میشود.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها