2109
چگونه از بندرعباس به دبی برویم؟

چگونه از بندرعباس به دبی برویم؟

1402/09/06 بازدید3986

یکی از اصلی‌ترین مقاصد گردشگری دنیا فاصله زیادی با شما ندارد و یکی از بهترین روش‌های سفر به آن خرید بلیط بندرعباس دبی خواهد بود. جواهر کشور امارات یعنی شهر دبی هر ساله گردشگران زیادی را از سراسر دنیا به سوی خود جذب می‌کند. سفر به این شهر خارجی از ایران کار سختی نخواهد بود و تنها کافیست با شرایطی مانند شیوه اخذ ویزا آشنا شوید و بلیط هواپیمای خود را تهیه کنید. اگر شما هم قصد دارید زمان تعطیلات خود را با تفریحات شگفت‌انگیز این شهر بگذرانید یا قصد خریدکردن از مراکز خرید لوکس و زیبای آن را دارید، برایتان مفید خواهد بود که در این مطلب همراه ما باشید. در این مطلب شرح خواهیم داد که چگونه از بندرعباس خود را به دبی برسانید.

 

 

چه جاذبه‌هایی در دبی شما را فرا می‌خوانند؟

دبی شهری است که حتی ساختمان‌های آن هم از جاذبه‌های شهر هستند. شما حتی اگر در خیابان‌ها هم قدم بزنید، زیبایی این شهر شما را محسور خواهد کرد. برج خلیفه که احتمالا نام آن به گوشتان خورده است، بلندترین آسمان‌خراش ساخته شده به دست بشر است. وقتی در مقابل این برج قرار می‌گیرید در حقیقت در مقابل بلندترین برج دنیا ایستاده‌اید و در کنار آن هم می‌توانید از زیبایی بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا بهره‌مند شوید. علاوه‌بر زیبایی چشم‌نواز ظاهر شهر، جاذبه‌های گردشگری آن هستند که چشم هر بیننده‌ای را محو خود می‌کنند. از طرفی دبی بهترین و مجهزترین سواحل را دارد که در برخی از آن‌ها می‌توانید اوقات خوش و هیجان‌انگیزی را بگذرانید. در برخی از سواحل هم مانند ساحل کایت می‌توانید زمانی عالی و آرام را در کنار دوستان یا خانواده خود داشته باشید. از دیگر جاذبه‌هایی که حتما باید از آن دیدن کنید نهر دبی است. این نهر زیبایی حداکثری خود را در شب به نمایش می‌گذارد و کافه و رستوران‌های اطراف آن لذت این گردش شبانه را برای شما دوچندان خواهند کرد. این موارد تنها گوشه‌ای کوچک از زیبایی‌ها و شگفتی‌های شهر دبی هستند. در ادامه این مطلب شما را با یکی از روش‌های سفر به این شهر یعنی تهیه بلیط بندرعباس دبی آشنا خواهیم کرد.

 

چه مواردی برای سفر به دبی لازم خواهد بود؟

سفر به دبی به ویزا نیاز دارد و برای اخذ ویزا باید مدارکی را ارائه دهید. برای اخذ ویزا از امارات می‌توانید به‌صورت آنلاین اقدام کنید و با ارائه مدارک مورد نیاز ویزای خود را به‌راحتی دریافت کنید. ویزای شما پس‌از ارائه مدارک و پرداخت هزینه خواسته شده صادر و به‌صورت الکترونیکی برای شما ارسال خواهد شد. مواردی که برای اخذ ویزای امارات و سفر به دبی نیاز خواهید داشت عبارتند از:

  • عکس پرسنلی جدید با پس‌زمینه سفید
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • شناسنامه
  • کارت ملی
  • بیمه مسافرتی
  • بلیط رفت‌ و برگشت دبی
  • اطلاعات شخصی

ویزای دبی انواع مختلفی دارد و هر نوع از آن‌ها شرایط و مدارک خاص خود را دارند. برای گردش در این شهر ویزای توریستی برای شما کافی خواهد بود. این ویزا به‌صورت یک مرتبه ورود و چندبار ورود ارائه می‌شود. همچنین قوانینی برای سنین، جنسیت و وضعیت تاهل متفاوت افراد وجود دارد که اطلاع از آن‌ها را به شما توصیه می‌کنیم. توجه به این‌که بیش‌از مدت زمان اعتبار ویزای خود در دبی نمانید هم نکته بسیار مهمی خواهد بود؛ چرا که در این صورت باید جریمه پرداخت کنید.

 

 

چه روش‌هایی برای سفر به دبی وجود دارد؟

شما به دو صورت دریایی و هوایی می‌توانید خود را به دبی برسانید. سفر دریایی شاید تجربه تازه‌ای باشد، اما رسیدن به مقصد در آن بسیار بیشتر از سفر هوایی طول خواهد کشید. از طرفی احتمال به‌وجودآمدن موارد پیش‌بینی نشده در مسیر دریایی بیشتر خواهد بود. سفر با هواپیما بهترین روش سفر به دبی است. شما با هواپیما در مدتی بین 1 الی 2 ساعت و با کمال آرامش به دبی خواهید رسید. اگر در شهرهای جنوبی کشور زندگی می‌کنید، بهترین گزینه برای شما بلیط بندرعباس دبی خواهد بود. هواپیما بندرعباس دبی در حدود 1 ساعت شما را به مقصد خواهد رساند. فرودگاه بین‌ا‌لمللی بندرعباس علاوه‌بر سفرهای تفریحی، به‌دلیل موقعیت استراتژیکی که این بندر دارد، بسیار پر رفت ‌و آمد است و از لحاظ امکانات و کیفیت پروازها می‌توانید از آن مطمئن باشید. شما از تهران هم می‌توانید به دبی سفر کنید، اما این پرواز تقریبا 2 ساعت طول خواهد کشید. به‌طور کلی اگر قصد دارید مدت زمان کمتری را در هواپیما باشید، پرواز از بندرعباس به سمت دبی گزینه مناسبی‌تری خواهد بود.

 

چگونه از بندرعباس به دبی سفر کنیم؟

اگر انتخاب شما برای سفر به دبی پرواز از بندرعباس است ابتدا باید بلیط خود را تهیه کنید. درصورتی‌که در بندرعباس یا حومه آن زندگی می‌کنید به راحت‌ترین شکل ممکن می‌توانید خود را به فرودگاه بندرعباس برسانید. فرودگاه بین‌المللی بندرعباس در مرکز استان هرمزگان یعنی شهر بندرعباس واقع شده است و از مرکز این شهر حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. شما برای رسیدن به این فرودگاه باید خود را به بلوار امام خمینی و بعد از آن بلوار 15 خرداد در بندرعباس برسانید. اگر هم قرار است ابتدا از شهری دیگر به بندرعباس بروید، باید برای این سفر بین‌شهری هم برنامه داشته باشید. شما با توجه به مبدا خود می‌توانید به‌وسیله ماشین شخصی، قطار یا هواپیما به بندرعباس برسید. مقایسه قیمت بلیط‌های مد نظرتان از شهر مبدا می‌تواند شما را در انتخاب بهترین و به‌صرفه‌ترین مسیر برای سفر به دبی یاری کند.

 

خرید آسان بلیط بندرعباس دبی از فلای تودی

شهر دبی در میان گردشگران از محبوب‌ترین شهرها برای گذراندن تعطیلاتی تمام‌ و کمال است. نزدیک‌بودن آن به ایران هم دبی را به گزینه خوبی در لیست سفرهای خارجی برای مردم کشور ما تبدیل می‌کند. اگر دبی در میان انتخاب‌های شما هم برای سفر قرار می‌گیرد، بهتر است پیش‌از اقدام برای تهیه بلیط و آماده‌شدن برای سفر اطلاعات لازم را درباره این شهر و شیوه سفر به آن کسب کنید. در این مطلب درباره یکی از بهترین مسیرهای سفر به دبی سخن گفتیم. فلای تودی برای تهیه بلیط بندرعباس دبی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. سایت فلای تودی شما را در تهیه بلیط و بسیاری موارد دیگر که برای داشتن سفری عالی و آرام نیاز دارید، یاری خواهد رساند. علاوه‌بر تهیه بلیط در رزرو هتل هم می‌توانید به فلای تودی اعتماد کنید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها