2109
پر طرفدارترین مدل کاشت ناخن

پر طرفدارترین مدل کاشت ناخن

1402/07/18 بازدید1579

انسان‌ها به‌طور ناخودآگاه به زیبایی علاقه مندیم و همواره به دنبال کارهایی می‌رویم که حس زیبایی‌طلبی را در وجودمان برطرف کنند. از عمل‌های جراحی زیبایی گرفته تا پرسینگ‌ها، رنگ مو، کاشت ناخن و... همه و همه از جمله کارهایی هستند که افراد برای داشتن ظاهری جذاب و ارضای حس زیبایی طلبی به سراغشان می‌روند.

توجه کنید که با تمامی این کارها نه‌تنها عطش انسان برای رسیدن به سرحد کمال برطرف نمی‌شود، بلکه روز به روز به دنبال جدیدترین و پرطرفدارترین مدل‌ها می‌گردد تا از سیل عاشقان زیبایی عقب نماند. در این مقاله قصد داریم به‌طور خاص به پرطرفدارترین مدل کاشت ناخن بپردازیم. اگر شما هم از علاقمندان به این موضوع هستید، خواندن این مطلب برایتان خالی از لطف نخواهد بود.

 

کاشت ناخن چیست؟

یکی از کارهای زیبایی که در سال‌های اخیر با شدت بیشتری رو به پیشرفت و ترقی است، کاشت ناخن است. اگرچه داشتن ناخن‌های بلند و یک دست از خیلی سال پیش مورد توجه بانوان بوده اما این میل و رغبت در سال‌های اخیر بیش از پیش شده است. همان‌طور که می‌دانید داشتن ناخن‌های ظریف و زیبا نقش مهمی در زیبایی دست‌ها دارد، به همین علت خانم‌ها و حتی دختر خانم‌ها علاقه زیادی به کاشت ناخن یا مانیکور دارند.

کاشت ناخن به دو روش و به‌صورت پودری یا ژلی انجام می‌شود و هر روش ویژگی‌ها و مزایای خاص خود را دارد. به‌طور مثال کاشت ناخن به روش پودری از مقاومت بالایی برخوردار بوده و نیاز به نگهداری ناخن و ترمیم در این روش بسیار بیشتر است.

کاشت ناخن به‌صورت ژلی دارای ظرافت و جذابیت بیشتر است، نگه‌داری ناخن در این روش راحت بوده و با شستشوی زیاد آسیبی نمی‌بیند. اما در مقابل این روش کاشت هزینه بیشتری دارد. عده‌ای معتقدند که کاشت ناخن می‌تواند زمینه ساز بروز بیماری‌های مختلف پوستی و اگزما در افراد شود، اما این ادعا چندان صحیح نیست؛ چراکه این موضوع به‌دلیل عدم استفاده از ابزار مناسب و یا مراجعه به افراد نابلد ایجاد می‌شود. واگرنه خود کاشت ناخن عوارضی ندارد.

بنابراین اگر قصد دارید در این حوزه به فعالیت بپردازید، حتما مهارت و تخصص لازم را کسب نموده و از ابزار مناسب استفاده کنید. خوشبختانه برندهای مختلفی در حوزه تولید لوازم کاشت ناخن فعالیت می‌کنند که از شناخته‌ترین آن‌ها می‌توان به کانواس اشاره داشت‌.

پرطرفدارترین مدل ناخن

همان‌طور که پیش‌تر اشاره کردیم تنوع در دنیای مدل و طرح ناخن بسیار است و برای هر سبک و سلیقه‌ای هزاران مدل و طرح وجود دارد. برخی خانم‌ها به مدل‌های گرد و کوتاه علاقه دارند و برخی دیگر مدل‌های تیز و بلند را می‌پسندند.

جزو هر دسته‌ای که باشید، بهتر است قبل از مراجعه به سالن زیبایی، با پرطرفدارترین مدل ناخن آشنا شده و با توجه به سلیقه و علاقه‌تان، مدل مناسب را انتخاب کنید.از جمله مدل‌های پرطرفدار ناخن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

مدل ناخن بیضی

این مدل ناخن‌ها به دلیل ظرافت و زیبایی بالا، یکی از مدل‌های بسیار محبوب میان دختر خانم‌ها هستند. ناخن‌های بیضی برای تمامی دست‌ها مناسب بوده و باعث باریک‌تر دیده شدن دست‌ها و کشیده‌تر شدن انگشت‌ها می‌شوند.

مدل ناخن بادامی

از دیگر مدل‌های پرطرفدار ناخن می‌توان به مدل بادامی اشاره کرد. این مدل در قسمت بیس ناخن کاملا گرد است و هرچه به سمت بالا می‌رسد تیز می‌شود. این مدل نیز برای افراد مختلف مناسب و جذاب خواهد بود.

مدل ناخن بالرینا

در میان انواع مدل‌های ناخن، مدل بالرینا یکی از به روزترین و جدیدترین مدل‌ها است که به آن مدل تابوتی نیز گفته می‌شود.

مدل ناخن مربعی گرد

این مدل ناخن کاملا به شکل مربع است با این تفاوت که از گوشه‌ها گرد می‌شود. دوام این مدل ناخن بسیار بالاست و به راحتی لپ‌پر نخواهد شد.

البته زیبایی و جذابیت همه این مدل ناخن‌ها به نحوه کار ناخن‌کار و کیفیت ابزارآلات او وابسته است و این موضوع می‌تواند نقش موثری در زیبایی و کیفیت نتیجه نهایی کار داشته باشد. استفاده از سوهان پرقدرت، عقب زن تیز و برنده، نیپرهای قوی، قیچی مانیکور با کیفیت و دستگاه‌های یووی مرغوب همه و همه می‌توانند در نهایت یک دیزاین فوق‌العاده جذاب و زیبا خلق کنند.

کانواس بزرگترین تولید‌کننده لوازم کاشت ناخن، با درک اهمیت ابزار مانیکور، اقدام به تولید این محصولات با بیشترین میزان کیفیت کرده است. ابزار کاشت ناخن کانواس از بهترین نوع متریال به تولید می‌رسند و از کیفیت بالایی برخوردارند.

محبوب‌ترین دیزاین برای ناخن

اکنون که با پرطرفدارترین مدل‌های کاشت ناخن آشنا شدید، بهتر است با محبوب‌ترین دیزاین‌‌ها برای ناخن نیز آشنا شوید و کمی راجع به این موضوع به گفتگو بپردازیم. با توجه به متفاوت بودن سلیقه‌ها، تنوع در طراحی ناخن هم بسیار است و هر شخص مطابق با سلیقه و علایق خود می‌تواند مدل محبوب خود را انتخاب و آن را روی ناخن کاشت اجرا کند. محبوب‌ترین دیزاین‌ها برای ناخن شامل موارد زیر می‌شوند:

ناخن‌های پاستیلی

از میان هزاران طرح ناخن، ناخن‌های پاستیلی یکی از پرطرفدارترین‌ها هستند که طیف وسیعی از رنگ‌های ملایم را در برمی‌گیرند. این مدل ناخن‌ها به‌دلیل ایجاد حس نشاط و شادابی، معمولا برای فصول گرم سال مناسب هستند.

طراحی ناخن با تکه‌های طلایی

در طراحی و دیزاین ناخن‌ها با استفاده از این روش، علاوه بر لاک‌‌های بی‌رنگ از ورقه‌های طلا استفاده می‌شود، این موضوع جلوه‌ای جذاب به ناخن می‌بخشد. ناخن‌های طلایی برای استفاده در مجالس و میهمانی‌های رسمی بهترین انتخاب هستند‌.

ناخن‌های نقاشی شده

از طرح‌هایی که در سال‌های اخیر به شدت برند شده‌اند، می‌توان به نقاشی‌های لاین‌آرت اشاره داشت. این نقاشی‌های ساده از هزاران موجود الهام گرفته می‌شوند و سبک جالبی را به ناخن می‌بخشند.

ناخن‌های هولوگرافیک

اگر از علاقمندان به طرح‌ فرنچ هستید اما از سادگی این طرح‌ خسته شده‌اید، طرح‌های هالوگرافیک بهترین انتخاب هستند. این نوع لاک‌ها به شدت جذاب و خیره‌کننده‌اند و با انعکاس نور جلوه چشمگیری به ناخن‌ها می‌بخشند.

اگر قصد دارید قدم در حوزه کاشت ناخن و مانیکور گذاشته و از این طریق به کسب درآمد بپردازید، توصیه می‌کنیم همواره خود را به روز نگه دارید و مدل‌های متنوع و دیزاین‌های جدید را مورد بررسی قرار دهید و به این شکل رضایت طیف وسیعی از مشتریان خود را جلب کنید.

همچنین بهتر است برای تهیه ابزار مناسب به سراغ برندهای معتبری چون کانواس بروید. این مجموعه بزرگترین تولید‌کننده لوازم کاشت ناخن در کشور است که در حوزه ابزار کاشت ناخن کانواس و لوازم تتو به فعالیت می‌پردازد.

جمع‌بندی

یکی از کارهای جذابی که به‌منظور زیبایی بخشیدن به دست‌ها اعمال می‌شود، کاشت ناخن است. کاشت ناخن به روش‌های مختلف و به صورت پودری و ژله‌ای صورت می‌گیرد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. در این مقاله به پرطرفدارترین مدل کاشت ناخن و دیزاین‌های محبوب در این زمینه پرداختیم و شما را با یکی از معتبرترین برندها در حوزه تولید ابزار کاشت ناخن و تتو به نام کانواس آشنا کردیم. محصولات این برند با استفاده از متریال مرغوب تولید می‌شوند و کیفیت فوق‌العاده‌ای دارند‌.

شما نیز می‌توانید لوازم تتو کانواس را با یک قیمت مناسب تهیه کنید و استفاده لازم را از آنها داشته باشید. این روزها برندهای نامعتبر زیادی در عرضه این محصولات فعالیت دارند که ما توصیه می‌کنیم این لوازم را از یکم برند معتبر و باسابقه تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت لوازم مختلف می‌توانید با شماره تلفن‌های مندرج در سایت کانواس تماس بگیرید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها