2109
جراحی‌های زیبایی و بارداری بعد از آن‌ها

جراحی‌های زیبایی و بارداری بعد از آن‌ها

1402/07/10 بازدید409

تاثیر بارداری بر عمل های زیبایی

مد زیبایی

بعضی ها برای زیباتر دیده‌شدن دست به هر کاری می‌زنن، گوش‌هاشون رو نوک تیز می‌کنن، بینی‌هاشون رو فرم میدن، لب‌هاشون رو روسی و دندان‌هاشون رو خون آشامی می کنن و خلاصه برای شناخته‌ شدن بعنوان یک فرد زیبا، خاص و اهل مد، به‌سادگی به جراحی تن میدن. گروهی از جراحان زیبایی و طراحان مد و لباس هم به‌خوبی از این آب گل‌آلود ماهی می‌گیرن و با تبلیغات وسوسه‌برانگیز هر روز عده زیادی رو به زیبایی‌جویی سوق می‌دن.
این اواخر نمی‌تونی چهره طبیعی پیدا کنی که چال گونه و لب پروتز کرده نداشته باشه.در چشم‌ها، ابروها و حتی دندان‌ها هم آثار هنرنمایی تیغ‌های جراحی مشخصه.
پیکر تراشی نی نی سایت

زیبایی به چه قیمتی!

بعد از عمل جراحی دماغ ‌سربالا و لب شتری، چند‌سالی هست که طرفداران جراحی گوش خفاشی و چشم‌گربه‌ای هم سهمی برای خودشون در لیست علاقه‌مندان به جراحی‌های زیبایی دست و پا کردن.عمل‌های جراحی‌ای که قیمت‌های نجومی‌ دارن. مثلا متوسط هر عمل چشم‌گربه‌ای حدود 11‌میلیون‌ و500هزار‌تومان هست یا عمل گوش‌های خفاشی بین 10 تا 100میلیون تومان!

حالا هم عاشقای چشم‌های رنگی حاضر هستن 100میلیون تومن برای تغییر رنگ چشمشون هزینه کنن. همه این قیمت‌هایی که گفتیم در کلینیک‌های زیبایی گرفته می‌شه و در بازار زیرزمینی این عمل‌های جراحی زیبایی ‌با قیمت‌های پایین‌تری انجام میشه اما تعداد قربانی هاشون هم به‌ مراتب بیشتره!

طبق معیار و سلیقه‌ای که رسانه‌ها برای ما ایجاد کردن، فرد زیبا به کسی گفته میشه که بیشترین تعداد جراحی‌های زیبایی روانجام داده و شبیه یکی از سلبریتی‌های سینمایی یا انیمیشنی باشه.

به این نکته هم باید اشاره کرد که هر عمل زیبایی که انجام داده باشین در دوران بارداری و بعد از اون عوارضی داره....

تاثیر بارداری بر بینی جراحی شده

بدن هنگام بارداری تغییرات قابل توجهی رومتحمل میشه از جمله تورم بینی و حتی ضخیم شدن دیواره ی بینی. بعضی از زنان افزایش مخاط بینی و تراکم در بینی و حفره های سینوسی رو هم تجربه کردن. همه ی این موارد می تونه مشکلاتی برای بینی ایجاد کنه.

پف کردن و تورم بینی یک مساله ی عادی در دوران بارداریه اما برطرف شدن این تورم و بزرگ شدن بینی بعد از بارداری بستگی به نوع بینی شما و ماهر بودن پزشکتون داره.مثلا احتمال اینکه تورم بینی های گوشتی بعد از زایمان برطرف نشه، زیاده و باید با گذشت مدتی از دوران شیردهی عمل ترمیم و انجام بدن.

تاثیر بارداری بر پیکر تراشی

بسیاری از زنان پس از اینکه زایمان می کنن، لیپوماتیک یا پیکر تراشی انجام میدن. با اینکه این عمل نتایج بسیار خوبی داره اما باید بدونین لیپوماتیک، چربی رو حذف می‌کنه و پوست اضافی اطراف شکم رو  جمع نمی کنه. در حقیقت، هنگامی که جراحی لاغری رو در حالی که پوست شل شده انجام می‌دین فقط مشکل رو تشدید می‌کنید چون عمل پیکرتراشی نمی‌تونه پوست اضافه‌ای که در اطراف شکم وجود داره رو از بین ببره. با انجام لیپوماتیک قبل از بارداری بسته به سلامت جسمانی و سابقه ی پزشکی هر کس ممکنه عوارضی داشته باشه. پس حتما قبل جراحی با پزشک زنان مشورت کنید.

اسلیو معده نی نی سایت

تاثیر بارداری بر اسلیومعده

بارداری باید زمانی بعد از اسلیو معده انجام بشه که وزن فرد ثابت شده باشه.چون بهتره تغییرات وزنی و تغذیه ای به نوزاد وارد نشه. پزشکان اغلب به بیماران خود توصیه می کنن که ۱ تا ۲ سال بعد از اسلیو معده برای بارداری اقدام کنن. البته یکی دیگر از مواردی که بیماران باید توجه داشته باشن اینه که مصرف مواد مغذی و ویتامین های بدن خود رو کنترل کنن و تحت نظر پزشک باشن چون بعد از اسلیو معده، مواد مغذی مثل گذشته جذب بدن نمیشن و برای همین بیمار نیاز به مصرف ویتامین ها و مکمل ها داره.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها