2109
ارزشمندترین کارگاه‌های رایگان روانشناسی و توسعه فردی سال با حضور استادان برجسته کشور در پلتفرم محیط

ارزشمندترین کارگاه‌های رایگان روانشناسی و توسعه فردی سال با حضور استادان برجسته کشور در پلتفرم محیط

1402/06/18 بازدید781

امروزه، بسیاری از افراد جهان با افسردگی و مشکلات مربوط به سلامت روان دست و پنجه نرم می‌کنند. بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت (WHO)، حدودا 280 میلیون نفر در جهان از مشکل افسردگی رنج می‌برند. در همین راستا، مشکلات مربوط به سلامت روان و افسردگی در سال‌های اخیر در بین جوانان و نوجوانان بسیار بیشتر شده است. یکی از راه‌های بهبود سلامت روان و افسردگی در جوانان و نوجوانان این است که افراد توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرند و روی توسعه فردی خود کار کنند.

با شرکت در دوره‌های کاربردی توسعه فردی می‌توان اعتماد به نفس خود را تقویت کرده و روی ارتقای توانمندی‌های خود کار کرد. در همین راستا پلتفرم جامع محیط آنلاین، دوره‌های توسعه فردی مختلفی را از استادان و روانشناسان برتر کشور جمع‌آوری کرده است که به‌صورت رایگان می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

 

 

محیط آنلاین، ارائه‌دهنده‌ی دوره‌های رایگان توسعه فردی

 

ارتقای توانمندی‌ها و بهبود مهارت‌ها در گذشته، دشوار و دسترسی به منابع مناسب برای این کار بسیار سخت بود. اما با بهبود وضعیت اینترنت و گسترش ارتباطات تصویری، دسترسی عموم جامعه به دوره‌های توسعه‌ فردی آسان‌تر شده است. در نتیجه، کاربران از هر نقطه جغرافیایی و با اتصال به اینترنت، می‌توانند در دوره‌های مختلف توسعه فردی و سلامت روان شرکت کنند.

البته دوره‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای سلامت روان، به‌صورت پراکنده در سطح اینترنت وجود دارد. در نتیجه، این موضوع ممکن است کاربران را برای دسترسی به دوره‌ها دچار مشکل کند. علاوه بر این، بسیاری از دوره‌های برگزار شده در این حوزه رایگان نیستند و مشاهده آن‌ها نیازمند هزینه است.

پلتفرم جامع محیط آنلاین، دوره‌های مختلف توسعه فردی را در قالب بسته جامع کارگاه‌های آنلاین توسعه فردی از استادان مطرح کشور جمع‌آوری کرده است که شما را از جستجو کردن در مورد این دوره‌ها بی‌نیاز می‌کند. علاوه بر این، دوره‌های توسعه فردی مذکور در محیط آنلاین، رایگان هستند و بابت مشاهده آن‌ها نیازی به پرداخت هزینه نیست.

 

 

دوره‌های توسعه فردی محیط آنلاین توسط استادان برتر کشور برگزار شده است

 

بسیاری از استادان و روانشناسان برتر کشور، دوره‌های توسعه فردی و سلامت روان خود را در پلتفرم محیط آنلاین برگزار کرده‌اند. این دوره‌ها، بسیار کاربردی هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توان مهارت‌های خود را تقویت کرد. برخی از استادهای که دوره‌های توسعه فردی و سلامت روان را محیط آنلاین برگزار کرده‌اند، عبارت‌انداز:

دکتر حمید پیروی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه علوم پزشکی ایران:
دوره‌های برگزار شده توسط دکتر پیروی در محیط آنلاین، در زمینه خود مراقبتی و پیشگیری از خودکشی بوده است.

دکتر سیامک طهماسبی، رئیس اداره مشاوره و سلامت روان وزارت بهداشت:
دکتر طهماسبی در دوره‌های خود مراقبتی، روانشناس رفتاری، مدیریت استرس و پیشگیری از خودکشی سخنرانی داشته است.

دکتر سعیده هادی، رئیس انجمن ازدواج و خانواده کشور:
دوره‌های برگزار شده توسط دکتر هادی، بیشتر در حوزه بلوغ فکری و عاطفی و مباحث ازدواج است.

دکتر احمد حاجبی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم‌ پزشکی ایران:
یکی از مهم‌ترین دوره‌های برگزار شده توسط دکتر حاجبی، وبینار مقدمه‌ای بر حمایت‌های روانی اجتماعی در حوادث غیرمترقبه بوده است.

دکتر شهربانو قهاری، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران:
دوره‌های برگزاری شده توسط دکتر شهربانو قهاری، در مورد سلامت روان بوده است.

افراد ذکر شده، فقط بخشی از استادان برتر کشور هستند که دوره‌های توسعه فردی را در پلتفرم جامع محیط آنلاین برگزار کرده‌اند. در حال حاضر، دوره‌های توسعه فردی و سلامت روان بیش از 10 استاد برتر کشور در پلتفرم جامع محیط آنلاین جمع‌آوری شده است.

بسته جامع کارگاه‌های آنلاین توسعه فردی محیط آنلاین، شامل بیش از 30 دوره مختلف است

اکنون محتوای بیش از 30 دوره توسعه فردی و سلامت روان در محیط آنلاین جمع‌آوری شده است. موضوعات برخی از دوره‌های برگزار شده عبارت‌اند از:

  • رهایی از کمالگرایی
  • مدیریت استرس
  • بلوغ فکری
  • تاب‌آوری
  • مدیریت خشم
  • عزت نفس
  • افسردگی
  • سلامت‌روان
  • مدیریت رفتار

در این بسته جامع کارگاهی، مخاطبان می‌توانند به بیش از 70 ساعت محتوای تصویری رایگان دسترسی داشته باشند و از آن‌ها استفاده کنند. گفتنی است که بیش از 60 هزار شرکت‌کننده به صورت آنلاین در این دوره شرکت کرده‌اند. اکنون نیز این امکان فراهم شده تا افرادی که نتوانستند به صورت آنلاین در این دوره‌ها شرکت کنند، ویدیوهای ضبط شده دوره‌ها را مشاهده کنند و به فایل‌ها دسترسی داشته باشند.

جمع‌بندی

پلتفرم جامع محیط آنلاین در راستای ارتقای توانمندی‌های افراد و ارتقای سلامت روان جامعه، دوره‌های مختلفی را در رابطه با موضوعات ذکر شده آماده کرده است. بسته جامع کارگاه‌های آنلاین توسعه فردی با بیش از 30 دوره مختلف و 70 ساعت محتوای تصویری برای کاربران در دسترس است. برگزارکنندگان دوره‌های این بسته کارگاهی، استادان و روانشناسان برتر کشور از دانشگاه‌های مطرح کشور هستند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های بسته کارگاهی مذکور این است که افراد به صورت رایگان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها