2109
وضعیت شیرخشک و پوشک شیرخوارگاه‌های تهران چگونه است؟

وضعیت شیرخشک و پوشک شیرخوارگاه‌های تهران چگونه است؟

1397/06/18 بازدید1597

نی نی سایت: کمبود شیرخشک و پوشک بچه توجه مردم را به کودکانی که در شیرخوارگاهها نگهداری می شوند جلب کرده است. اینکه وضعیت شیرخشک و پوشک آنها چطور است. مهشید موقر معاون امور اجتماعی بهزیستی استان اعلام کرده که تا به این لحظه مشکلی درباره تامین پوشک و شیرخشک نداشته‌ایم اما قطعا باید تدابیر لازم برای دپو وسایل باید پیش‌بینی شود.
او با اشاره به شرایط پیش آمده در شیرخوارگاه‌ها و اخباری مبنی بر کمبود پوشک و شیرخشک در این مراکز به تسنیم گفت:« در همین رابطه به کارشناسان مربوطه بخشنامه‌ای اعلام شده تا از انبارهای پوشک و شیرخشک در شیرخوارگاه ها اطلاعات به روزی کسب کنند. البته در هفته‌های اخیر و با توجه به کمبود پوشک، شیرخوارگاه‌ها نیز با مشکلاتی در این زمینه روبه‌رو بودند اما تلاش شده این مشکلات کم شود. ضمن اینکه در بحث شیرخشک و با توجه به تعهدات وزارت بهداشت ما مشکلاتی در این زمینه تا این لحظه نداشته‌ایم.» موقر با بیان اینکه سازمان بهزیستی آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیرین و نیکوکاران است گفت:« امیدواریم با تلاش و همکاری خیرین و نیکوکاران میزان کمک‌ها در روزهای آینده بیشتر شود.»
او درباره فعالیت 4 شیرخوارگاه در شهر تهران گفت: «طبق آخرین آمار از وضعیت این شیرخوارگاه‌ها مشکلی در بحث شیرخشک و پوشاک نیست اما در هر صورت تا چند روز آینده آخرین وضعیت این شیرخوارگاه‌ها اعلام می شود.»

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
9631 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

6 روز پیش
|
7019 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

3 هفته پیش
|
15199 بازدید