2109
 کاشت ایمپلنت اقساطی با شرایط استثنایی فقط تا پایان تیر 1402

کاشت ایمپلنت اقساطی با شرایط استثنایی فقط تا پایان تیر 1402

1402/04/24 بازدید432

امروزه ایمپلنت دندان، بهترین راه برای جبران دندان از دست رفته است. اما به‌دلیل بالا بودن قیمت ایمپلنت دندان، افراد برای کاشت دندان خود دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند هزینه ایمپلنت دندان را پرداخت کنند. در این شرایط بهترین راه، استفاده از ایمپلنت اقساطی است. در این مطلب بهترین مرکز برای ایمپلنت اقساطی را به شما معرفی می‌کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید!

ایمپلنت دندان جایگزینی همیشگی برای دندان‌هایی است که از دست داده‌اید. طبیعی بودن و زیبایی بیشتر دندان‌ها و چهره شما، تنها نتیجه کاشت دندان نیست بلکه دندان‌های کاشته‌شده، عملکردی شبیه به دندان‌های طبیعی شما دارند و مانع از بروز مشکلات متعدد می‌شود. در ادامه ضرورت انجام ایمپلنت دندان را توضیح می‌دهیم.

ضرورت کاشت ایمپلنت دندان

کاشت ایمپلنت دندان، امروزه به یکی از بهترین روش‌ها برای حل معضل بی‌دندانی، تبدیل شده است. استفاده از ایمپلنت دندان علاوه بر جبران دندان ازدست‌رفته به زیبایی لبخند، بهبود جویدن غذا و همچنین به اصلاح تکلم نیز کمک می‌کند. با چند مورد از مهم‌ترین نکته‌هایی که ایمپلنت دندان https://mikhakdental.com/implant/ را ضروری نشان می‌دهد، آشنا شوید:

  • مهم‌ترین دلیل برای ایمپلنت دندان حفظ تراکم استخوان‌های فک است. با از دست دادن دندان‌ها، استخوان‌های فک شما هم کم‌کم دچار تحلیل می‌شوند. استفاده از دندان‌های مصنوعی یا انواع دیگر درمان‌های جایگزین هم نمی‌تواند مانع این اتفاق شود. کاشت دندان تنها راه حفظ تراکم استخوان فک است.
  • تحلیل رفتن استخوان فک گونه‌ها و چهره شما را دچار دگرگونی می‌کند و فرم صورت شما را تغییر می‌دهد. کاشت دندان از این پیامد هم پیشگیری می‌کند.
  • کاشت دندان چهره شما را طبیعی و زیبا، همانند زمان بهره بردن از دندان‌های طبیعی، نشان می‌دهد.
  • غذا خوردن با ایمپلنت مانند غذا خوردن با دندان‌های طبیعی است. محدودیتی در غذا خوردن با دندان ایمپلنتی وجود ندارد.
  • صحبت کردن با دندان‌های ایمپلنتی نیز شبیه به گفت‌وگو با دندان‌های طبیعی است.
  • ماندگاری ایمپلنت دندان بالا است، به‌ویژه اگر از برندهای برتر ایمپلنت استفاده شده باشد و توسط متخصص باتجربه صورت گرفته باشد.
  • یکی دیگر از پیامدهای از دست دادن دندان‌ها جابه‌جایی دندان‌های دو طرف جای خالی دندان است. این اتفاق باعث می‌شود در زمان بستن دهان و خوردن، دندان‌ها به‌درستی بر روی هم قرار نگیرند؛ ایمپلنت دندان از این اتفاق هم پیشگیری می‌کند.
  • درصد بالای موفقیت ایمپلنت دندان یکی دیگر از ضرورت‌های این درمان جایگزین است.

عوامل موثر بر قیمت ایمپلنت دندان

عوامل زیادی بر قیمت ایمپلنت دندان تاثیر دارد که باعث افزایش هزینه کاشت دندان می‌شود. از جمله موارد موثر بر قیمت ایمپلنت به صورت زیر است:

1- تاثیر برند ایمپلنت(فیکسچر) بر قیمت ایمپلنت دندان:

بهترین و گران‌ترین ایمپلنت‌ها ساخت کشور آمریکا و سوئیس هستند. اما برخی از برندهای خوب و شناخته‌شده دیگر هم در دنیا استفاده می‌شوند که ساخت کشورهای دیگر هستند. هرچند که شما با استفاده از ایمپلنت دندان اقساطی، هزینه استفاده از پروتز دندان، از هر برندی را آسان پرداخت می‌کنید.

2- تاثیر نوع ایمپلنت بر هزینه ایمپلنت:

برخی افراد دارای فک‌های باریک هستند و نمی‌توان هر فیکسچر یا پایه ایمپلنتی را در فک آنها کار گذاشت. از طرف دیگر، هر برند انواع مختلفی از دندان قابل‌کاشت را می‌سازد که هریک مناسب فک و لثه‌های مختلفی هستند. فناوری ساخت برخی از این پروتزها خاص‌تر و متمایزتر از بقیه است. برای مثال، تنها از انواع خاصی از برندها می‌توانیم در ایمپلنت فوری دندان بهره ببریم. به این ترتیب، نوع ایمپلنت هم در هزینه ایمپلنت دندان موثر است.

3- تاثیر درمان‌های جانبی بر قیمت ایمپلنت دندان:

یکی از مواردی که ممکن است هزینه ایمپلنت دندان را افزایش دهد، درمان‌های جانبی مثل لیفت سینوس و پیوند استخوان است. اگر شما تازه دندانتان را از دست داده باشید، نیازی به این‌گونه درمان‌های جانبی ندارید و هزینه کاشت دندان شما کاهش می یابد.

4- تاثیر سلامت دهان، لثه و فک‌های شما در هزینه ایمپلنت:

گاهی اوقات فک‌ها، لثه‌ها و دهان شما با مشکل یا بیماری خاصی روبه‌رو نیست. در چنین شرایطی، قیمت ایمپلنت دندان شما نیز کمتر می‌شود. اما وجود برخی بیماری‌های لثه یا مشکلات فک می‌تواند هزینه ایمپلنت را افزایش دهد.

5- تاثیر تعداد دندان‌های مورد نیاز بر قیمت ایمپلنت دندان:

شاید شما فقط نیاز به یک ایمپلنت داشته باشید. شاید هم بیشتر دندان‌های خود را از دست داده‌ باشید. طبیعی است، هزینه یک ایمپلنت با هزینه تعداد بیشتری دندان ایمپلنتی متفاوت است. اگرچه شما می‌توانید از شرایط ایمپلنت دندان اقساطی در همه این موارد بهره ببرید.

6- موقعیت جغرافیایی مطب:

آنچه که رایج است این است که موقعیت جغرافیایی مطب عامل مهمی در قیمت‌گذاری برای ایمپلنت است.

ایمپلنت اقساطی میخک، بهترین راه برای پرداخت هزینه ایمپلنت دندان

تفاوتی نمی‌کند شما نیاز به یک دندان ایمپلنتی دارید یا همه دندان‌های خود را از دست داده‌اید. ایمپلنت اقساطی میخک https://mikhakdental.com/installment-dentistry/ بهترین راه برای شما است که پرداخت نقدی و یک‌باره هزینه و قیمت ایمپلنت دندان برایتان مشکل است.

ویژگی‌های ایمپلنت اقساطی میخک

  • استفاده از مشاوره آنلاین و رایگان ایمپلنت دندان
  • پاسخ‌گویی به سوالات شما توسط متخصص جراح فک و صورت
  • کاشت ایمپلنت دندان توسط بهترین جراحان فک و صورت و متخصصان ایمپلنت
  • هزینه مناسب ایمپلنت دندان در میخک
  • پرداخت هزینه ایمپلنت با اقساط بلند‌مدت
  • تعرفه یکسان ایمپلنت دندان در تمام شعب میخک

شرایط ایمپلنت دندان قسطی میخک

  • پیش پرداخت ایمپلنت دندان حداقل 35 درصد است.
  • باقی مانده مبلغ هزینه ایمپلنت، به صورت چک از شما دریافت می‌شود.
  • حداکثر دوره بازپرداخت ایمپلنت اقساطی، 18 ماهه است.
  • دوره بازپرداخت متناسب با شرایط شما صورت می‌گیرد و می‌تواند از 1 تا 18 ماه متغیر باشد.
  • تعداد اقساط نیز با توجه به نظر و شرایط شما تعیین می‌شود.
  • فرد به همراه خانواده خود می‌تواند از طرح ایمپلنت اقساطی استفاده نماید، لذا اعضای خانواده به صورت تجمیعی می‌توانند اقدام به ارائه چک نمایند.

 

 

 

توجه داشته باشید که کاشت دندان نیاز به چند هفته تا چند ماه زمان دارد. در طرح ایمپلنت قسطی شبکه دندانپزشکی میخک (https://mikhakdental.com/) شما در آغاز درمان، تنها بخشی از قیمت ایمپلنت دندان را می‌پردازید و در نهایت دارای دندان‌هایی همیشگی و طبیعی می‌شوید و بار فشار مالی پرداخت هزینه آن هم از دوش شما برداشته می‌شود.

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها