2709
6 مدل دستبند طلا به روز در سال 1401

6 مدل دستبند طلا به روز در سال 1401

1401/06/22 بازدید64325

دنیای زیورآلات بسیار پویاست و در طول یکسال، تغییرات زیادی ممکن است در طرح و مدل آن‌ها رخ‌دهد. دستبند طلا زنانه همیشه ترند بوده و هیچگاه از مد نمی‌افتد. شاید طلاهایی مثل النگو مدتی مد بودند و حالا توجه کمتری به آن‌ها می‌شود. اما دستبندها با طراحی خاص و منحصربه‌فرد از ترندهای مطرح طلا و جواهر هستند. اگرچه بسیاری از ترندها، مانند مرواریدها و گوشواره‌های حلقه‌ای جایگاه ثابتی در دنیای مد کسب کرده‌اند. اما همواره جریان‌های جدیدی هستند که می‌توانند به ستاره یک سال تبدیل شوند و تمام توجهات را به سمت خود جلب کنند. تنوع تولید انواع مدل دستبند طلا ظریف در مدل‌های نگین‌دار، بدون‌نگین، طلای زرد و سفید موجب شده تا شما انتخاب‌های متنوعی داشته باشید و بتوانید متناسب با استایل خود گزینه‌های متفاوتی را انتخاب کنید، یک دستنبد پهن با طراحی خاص تمام چشم‌ها را به سمت شما خیره می‌کند. قبل از این که به روزترین دستبندهای سال 1401 را برای شما معرفی کنیم به بررسی چند نکته کلیدی که باید در هنگام خرید دستبند به آن توجه کنید می‌پردازیم.

نکات مهمی که در هنگام خرید دستنبد باید در نظر بگیرید

اگر مطمئن نیستید که چه دستبندی مناسب استایل شماست و کدام یک با تیپ شما در تضاد است، دانستن یکسری نکات کلیدی در انتخاب و خرید بهترین دستبند به شما کمک خواهد کرد که شامل موارد زیر می‌باشد:

  • سایز دست خود را بدانید

 قبل از هر چیز باید بدانید فرقی نمی‌کند چه مدل دستبندی انتخاب می‌کنید، باید دستنبدتان حداقل 5/2  الی 3 سانت از اندازه مچ دست‌تان بزرگ‌تر باشد.

ü دستبند متناسب با  رنگ پوستتان بخرید

اگر رنگ پوست گندمی دارید، ترکیب زرد و قرمز گزینه خوبی است، اما طلای سفید روی پوست سفید تاثیر  بیشتری دارد.

ü توجه به موقعیتی که می‌خواهید از دستبند استفاده کنید

مدل دستبند خود را براساس موقعیتی که دارید باید انتخاب کنید. قطعا مدل دستبندی که به طور روزمره از آن استفاده می‌نمائید، با طرحی که در مهمانی‌های رسمی یا دورهمی دوستانه استفاده می‌کنید، باید فرق داشته باشد.

ü دستبند مناسب با فرم دست خود انتخاب کنید

زیورآلات نقش مهمی در تکمیل استایل شما دارند، بنابراین باید بسیار دقت کنید که دستنبد باید با فرم دستان‌تان همخوانی داشته باشد. اگر دستان ظریفی دارید حتما باید از دستبندهای ظریف استفاده کنید.  

6 مدل دستبند طلا به روز 1401

سازندگان طلا و جواهر نیز مانند دیگر محصولات در دنیای مد و فشن هر ساله مدل‌های جدیدتری را به علاقمندان ارائه می‌کنند، در صورتی که علاقه به طلا و جواهر داشته باشید مطمئنا ترجیح می‌دهید که به‌روزترین مدل‌های موجود در بازار را در اختیار داشته باشید. یکی از محبوب‌ترین زیورآلات نزد بانوان دستبند طلا است. به همین دلیل بیشتر خانم‌ها در زمان خرید این محصول سعی می‌کنند، جدیدترین دستبندهای سال را بررسی و در نهایت یک مدل مناسب با استایل خود را انتخاب کنند. حال که با قسمتی از نکات مهم و کاربردی در مورد خرید دستبند طلا آشنا شده‌اید، بهتر است 6 مدل از دستبندهای ترند و به روز را به شما معرفی کنیم.

دستبند طلای کارتیر

بسیاری از افراد در هنگام خرید دستبند طلا زنانه بر حسب سن و موقعیت اجتماعی که دارند اقدام به خرید می‌کنند. معمولا انواع دستبند طلای پهن مورد پسند خانم‌های مسن می‌باشد، در حالی که دستبندهای ظریف و فانتزی در بین بانوان جوان بسیار پرطرفداراست. اما بین انواع دستبند طلا زنانه برخی از مدل‌ها و طرح‌ها حتی با گذشت زمان‌های بسیار طولانی از ارائه‌شان به دنیای مد، نه تنها از مد نمی‌افتند بلکه هر روز بر طرفدارا‌ن‌شان اضافه می‌شود. انواع مدل دستبند طلا کارتیر جزو این دسته از زیورآلات است. طراحی منحصربه فرد این مدل دستبند باعث گردیده که هم مناسب خانم‌های مسن و سخت پسند قرار بگیرد هم مورد علاقه بانوان جوان و امروزی باشد. سالیان سال است که برند کارتیر با استفاده از طرح پانچ و نیز هنر دکو، رضایت مشتریانش را فراهم می‌کند.

دستبند طلا زنجیری

این مدل دستبند همانطور که از نامش پیداست حاصل درهم تنیده شدن بافت‌های زنجیری است که بخاطر سادگی و زیبایی خاصی که دارد همیشه مورد توجه بوده است. در بعضی از مدل‌های این طرح از دستبند طلا، قفل قابل تنظیم یا در واقع متحرک است. در این نوع مدل از دستبند طلا زنجیری، طراحان قفل را طوری طراحی کرده اند که به راحتی در بخش‌های مختلف زنجیر بسته می‌شود و این امکان را به وجود می‌آورد که بخشی از زنجیر طلا، به شکل آویزان از دستبند قرار بگیرد و به این ترتیب جلوه بیشتری ایجاد نماید. ولی در کل شکل اصلی این مدل دستبند ها به صورت یک زنجیر کوتاه طراحی گردیده است. این زنجیر می‌تواند پهن، باریک، طرحدار، ساده، نگین‌دار، بدون‌نگین، دارای آویز طلا و جواهر و یا بدون آویز باشند.

دستبند بافت و طلا

در این نوع دستبند طلا از ترکیب بافت و طلا استفاده می‌کنند. به این صورت که قسمتی از دستبند را بافت مکرمه و بخش دیگر را زنجیر طلا، پلاک طلا و ... در نظر می‌گیرند.این زیورها از نظر قیمت نسبت به دستبند های تمام طلا ارزان‌تر بوده و طرفداران خاص خودشان را دارند.

دستبند سنگ و مهره ترکیب با طلا

در حال حاضر مدرن‌ترین شکل دستبند طلا، دستبندهایی است که در ترکیب با مهره‌های رنگی وسنگ‌های جواهر طراحی می‌شوند. زیورآلات مهره‌داری که در ترند 1401 می‌بینیم، رنگ را به شیوه‌ جسورانه‌ای به نمایش می‌گذارند. دستبندهای سنگ و مهره در ترکیب با طلا ظاهری جذاب و منحصربه‌‌فرد را ایجاد می‌کنند. این مدل دستبندها بدون شک یکی از زیورآلات ترند و بسیار پرکاربرد برای علاقمندان به سبک‌های کژوال و اسپرت می‌باشند.

دستبند چرم و طلا زنانه

زیورآلات و دستبند‌های چرمی در چند سال اخیر جایگاه ویژه‌ای برای خود بدست آورده‌اند. چرا که علاوه بر ظاهر اسپرت و شیک در ترکیب با طلا توانسته‌اند نسل جدیدی از اکسسوری را ایجاد نمایند که هم برای آقایان هم برای خانم‌ها قابل استفاده هستند. سبک ویژه این مدل دستنبدها این قابلیت رادارد،که شما می‌توانید انواع طلا به صورت اسم و پلاک یا طرح و نمادهای خاص را بر روی آن نصب نمائید. ترکیب چرم با طلا توانسته یک محصول مقرون به صرفه ودر عین حال زیبا و جذاب را در اختیار مخاطب قرار دهد.

دستبند طلا رولکس

به جرات می‌توان گفت پرمخاطب‌ترین نوع دستبند در بین رده‌های سنی بالا، دستبند طلا رولکس می‌باشد. این محصول بخاطر بافت لختی که دارد به راحتی روی دست می‌نشیند، و باعث احساس راحتی در دستان شما می‌شود. برای همین این اکسسوری جزو زیورآلات پرفروش محسوب می‌شود.

کلام آخر

 

مد و فشن همواره طرفداران زیادی در زمینه‌های مختلف داشته و دارد، در زمینه جواهرات نیز افراد زیادی به پیروی از مد گرایش دارند و سعی می‌کنند همیشه از جواهرات جدیدی استفاده کنند. دستبند طلا از شیک‌ترین و محبوب‌ترین زیورآلاتی است که افراد با سلیقه و موقعیت‌های اجتماعی مختلف می‌توانند با توجه به استایل خود مدل مناسب را انتخاب نمایند. فرقی نمی‌کند دستبند طلا از چه مدل و طرحی باشد، در هر حال این اکسسوری تنها گزینه‌ای است که با هر سلیقه ای جور در می‌آید. خانم‌ها از این زیورآلات زیبا در جشن‌ها و مهمانی‌ها، برای آراستن و زیباترکردن خود و شاید گاهی برای اعتماد به نفس دادن به خودشان استفاده می‌کنند. اگر زیاد اهل مد و فشن نیستید توصیه ما این است که حتما قبل از خرید طلا، از طریق اینستاگرام یا سایت‌ طلا فروشی معتبر آنلاین روبی انواع مدل‌های جدید و به روز دستبند طلا را پیگیری کنید و حتی اگر می‌توانید خریدتان را به صورت آنلاین انجام دهید. هم‌چنین این فروشگاه در صفحه اینستاگرام و مجله خود نحوه ست کردن انواع مدل‌های دستبند را با مدل مناسب گوشواره، انگشتر، گردنبند و النگو نشان می‌دهند.

 

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها