2109
اسم من روی دستبند تو

اسم من روی دستبند تو

1394/10/21 بازدید4736

نی‌نی سایت:‌ نیمی از راه را آمده‌ام و نیمی دیگر باقی مانده است؛ آن نیمه‌ای که با همه شوق مادری منتظرش هستم. منتظر روزی که اسم من را روی دستبندی دور دستت بنویسند و من مشتاقانه تو را شیر دهم. تکان‌ها و حرکاتت درون من شوق رسیدن به هفته‌های آخر را بیشتر و بیشتر می‌کند. در این 20  هفته کم سختی نکشیده‌ام که تمامش برای سلامتی تو بوده است، در این 20 هفته تغییراتی زیادی داشتم؛ چاق شدن خط‌های بارداری و بزرگ شدن سینه‌ها. چند روزی‌ست که سینه‌هایم درد می‌کند و تمام رگ‌های سینه‌ام از پشت پوست نازک آن پیداست. دور سینه‌هایم قطره‌هایی کرم رنگ دیده می‌شود که چسبنده است و بی‌شک سهم توست، ولی نمی‌دانم این شیر همان شیر اول زایمان است که آغوز نام دارد یا نه؟ نگرانم نوبت تو شود و شیری نمانده باشد. یعنی این تنها قسمت تو و من است یا مادران دیگر هم مثل من و تو چنین شرایطی داشتند؟ یعنی برای ما همه چیز زود شروع شده است؟

از حالا شروع کرده‌ام و هر چیز که سهم تو را از این زندگی بیشتر کند، برنامه‌ریزی می‌کنم؛ آب و رازیانه و هر چیز که شیر را برایت بیشتر کند. شاید اگر استرس نداشته باشم همه چیز بهتر پیش برود. باید از تجربه مادران دیگر استفاده کنم، حرف زدن با آنها کمک می‌کند آرامش بیشتری داشته باشم و حس کنم که تنها نیستم. قطعا آنها چیزهایی را می‌دانند که من نمی‌دانم.


 

ارسال نظر شما

login captcha
کاش ماهم برسه روزی که بفهمیم مامان یه نی نی سالم شدیم خدا
نازنین جان انشاالله به همین زودی خدا به من و شما هم فرشته هامونو میده عزیزم
واااای خدایا دقیقا وقتی داشتم این حس ها رو تجربه می کردم بچه ام رو ازم کرفتیییییی! حکمتتو شکر
ای خدا چرا ما نمیتونیم این لحظه های زیبا رو ببینیم و حس کنیم چرا انتظار ما رو به پایان نمیرسونی و این اشک حسر ت رو تبدیل اشک شادی نمیکنی تا از خوشحالی جلوت سجده بزنیم و بگیم شکرت که یه نظری هم به ما کردی ک
عالی..انشالله همه باردارا زایمان خوب و بارداری آرومی داشته باشن
آخیییی عزیزم ، از خوندن مطلب اشکم در اومد . نازنین جان انشالله بزودی خدا به شما هم نی نی سالم و صالح بده
ایشالله همه مامانا به سلامتی نی نی هاشونو بغل بگیرن.. منتظراهم بزودی مامان بشن... استرس خیلی بده خدا کمک کنه
منم بچ مخام خدا

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16457 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11618 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4265 بازدید