2109
6 مزیت خانه تمیز برای سلامتی

6 مزیت خانه تمیز برای سلامتی

1401/05/14 بازدید985

 کاهش وزن:

یکی از بهترین مزایای سلامتی یک خانه تمیز کاهش وزن است. تمیز کردن منظم خانه معمولاً به معنای سازماندهی بهتر است. خانم‌ها وقتی استرس دارند شیرینی بیشتری می‌خورند و خانه نامرتب قطعاً استرس‌زا است.

 کاهش استرس:

به این فکر کنید که مدیریت کار‌های نظافت منزل چقدر در یک روز سخت است. هنگامی که خانه شما تمیز باشد نه تنها سطح استرس شخصی شما کاهش می‌یابد بلکه استرس‌های شخصی شما نیز از بین می‌رود.

 بهبود ایمنی:

ایمنی یکی از مزایای مهم یک خانه تمیز برای سلامتی است. یک خانه تمیز از داخل و خارج تمیز است و اگر خانه شلوغ باشد ممکن است باعث آسیب دیدن شما شود.

 کاهش علائم آسم و آلرژی:

جای تعجب نیست که وقتی گرد و غبار در خانه خود را کاهش می‌دهید علائم آلرژی و آسم خود را هم کاهش دهید. این کار مستلزم گردگیری منظم، جاروبرقی و تمیز کردن است. هرچه وسایل کمتری در خانه داشته باشید تمیز نگه داشتن آن آسان‌تر است.

 ابتلا به بیماری‌های کمتر:

بسیاری از ما احتمالاً مناطقی را که این میکروب‌ها در آنجا زندگی می‌کنند آنطور که باید تمیز نمی‌کنیم. این شامل حمام، آشپزخانه، و اسباب‌بازی‌هایی می‌شود که در دسترس کودکان هستند. آیا قبل و بعد از پخت و پز کابینت و وسایل آشپزخانه را پاک می‌کنید؟ در مورد شیر‌های حمام چطور؟ این‌ها مناطقی هستند که اغلب فراموش می‌شوند و با نظافت نکردن خانه خانواده‌تان بیشتر مستعد ابتلا به بیماری هستند.

 از شر آفات و حشرات خلاص شوید:

حشرات و جوندگان عاشق خانه‌های کثیف هستند. آن‌ها دوست دارند در شکاف‌های بین دیوار‌ها و کف‌ها، پشت انباری‌ها و کابینت‌ها و جا‌هایی که ممکن است آب یا غذا وجود داشته باشد پنهان شوند.

 

منبع:

carnationhomecleaninginc.com

ارسال نظر شما

login captcha

خیلی دوس دارم تمیز کنم و بیست چهار ساعت تمیز میکنم ولی پسرم خیلی ب هم میریزه ۶ سالشه

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16496 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11654 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4707 بازدید