2109
چند راه حل ساده برای سلامتی بدن

چند راه حل ساده برای سلامتی بدن

1394/11/25 بازدید681

نی نی سایت: همه می دانیم که صبحانه ای سالم در ابتدای روز می تواند مزایای فراوانی برایمان داشته باشد. اما همه چیز به صبحانه ختم نمی شود، کارهای کوچکی هست که اگر تنها مقداری برایشان وقت بگذاریم کمکمان می کنند سالم بمانیم.

کشش
صبح هنگام مسواک زدن می توانید خود را بکشید. از این فرصت برای آرامش گرفتن و گرم کردن خود برای روز استفاده کنید. مخصوصا اگر کارمند هستید و می دانید که قرار است کل روز را پشت یک میز سپری کنید انجام این کار بسیار ضروری می شود. پس اگر ممکن بود صبح تنها چند دقیقه زودتر بیدار شوید و چند حرکت کششی برای آماده شدن بدن انجام دهید.

نوشیدن ترکیب آب و آب لیمو
یک لیوان ترکیب آب و آبلیمو ( مطابق با دمای اتاق ) می تواند مقدار زیادی مزیت برای سلامتی تان داشته باشد. علاوه بر اینکه به شکل موثری آب بدن را تامین کرده اید، ویتامین C نیز دریافت کردید که به درخشش پوست، افزایش سرعت سوخت و ساز و بهبود خلق و خو کمک می کند.

به پوست خود اهمیت بدهید
قرار نیست مدت زمان زیادی را به کرم زدن اختصاص دهیم، اما یک کار ساده هست که باید انجام شود. ابتدا صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید و سپس مرطوب کننده ای که حاوی ضد آفتاب است استفاده کنید. کافیست این کار را مرتب انجام دهید خیلی زود می بینید پوستتان در بهترین حالت خود قرار می گیرد.

ویتامین بگیرید
ویتامین B12 انرژی بخش است، امگا 3 برای خلق و خو و سلامت عضلات مفید است و ویتامین E نیز برای مو، پوست و ناخن ها. این توصیه مخصوصا برای کسانی که می دانند کمبود ویتامین دارند بسیار کاربردی است. هرچند همه می دانیم بهترین روش دریافت ویتامین ها غذاها هستند اما امتحان این روش نیز ضرری ندارد.

 

منبع:سلامت نیوز
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8519 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6130 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15083 بازدید