2109
کدام کالسکه مناسب‌تر است؟

کدام کالسکه مناسب‌تر است؟

1401/02/08 بازدید533

استفاده از کالسکه چندنفره:

کالسکه‌های دو تا چهار نفره و کالسکه‌های کنار هم به خواهر و برادر اجازه می‌دهند از سواری با هم لذت ببرند و به این معنی است که شما مجبور نیستید دو مجموعه چرخ حمل کنید.

 استفاده از کالسکه‌های جادار:

کالسکه‌های بزرگ، ثابت و محکم محفظه‌ای بزرگ برای شما فراهم می‌کنند. کالسکه‌های سایز بزرگ که معمولاً به لوازم جانبی مفید مانند جا لیوانی و سطل‌های ذخیره‌سازی جادار مجهز هستند مانند همتایان کوچک‌تر خود اغلب می‌توانند با یک دست تا شوند. محفظه‌های سرنشین در برخی مدل‌ها به یک فضای خواب صاف تکیه داده‌اند و دارای وسیله‌ای برای بستن دهانه‌های پا هستند. یکی از انواع کالسکه‌های سایز کامل به نام کالسکه ترکیبی برای تغییر نیاز‌های کودک شما طراحی شده است و صندلی‌های ماشین نوزاد، کالسکه قابل جابجایی و صندلی کالسکه که در برخی مدل‌ها می‌توان آن‌ها را رو به جلو یا عقب نگه داشت. یکی از انواع کالسکه‌های سایز کامل به نام کالسکه ترکیبی برای تغییر نیاز‌های کودک شما طراحی شده است.

 

استفاده از کالسکه‌های سبک وزن:

برای نوزادان سبک‌ترین و راحت‌ترین کالسکه‌ها قاب صندلی ماشین هستند. کالسکه‌های فریم جهانی با اکثر مدل‌های صندلی ماشین سازگار هستند و به شما این امکان را می‌دهند که کودک خواب خود را بدون مزاحمت از ماشین به کالسکه و عقب ببرید. برای کودکان ۶ ماهه و بزرگتر که می‌توانند بدون کمک بنشینند و کالسکه‌های چتری (به اصطلاح به خاطر دسته‌های چتر مانند آنها) گزینه‌ای مفید و سبک وزن است. قاب صندلی ماشین و کالسکه‌های چتر معمولاً مکانیزمی تاشو دارند که به راحتی با یک دست تا می‌شود و هر دو برای حمل و نقل تجاری و انبوه و سفر‌های کوتاه با ماشین برای انجام کار‌های روزمره جمع و جور و مناسب هستند.

 

منبع:

newparent.com

ارسال نظر شما

login captcha

در کنار تمام مطالبی که فرمودین باید ذکر بشه که کیفیت پارچه کالسکه هم خیلی مهمه. کالسکه اگه گرون باشه ولی پارچش پلاستیکی و گرم باشه اصلا بچه توش نمیشینه.من پارچه نخ پنبه خریدم عالی بود

پربازدیدترین ها