2109
کالسکه کودک؛ مزایا و نکات مهم هنگام خرید

کالسکه کودک؛ مزایا و نکات مهم هنگام خرید

1401/12/09 بازدید596

خرید کردن به خودی خود امری لذت بخش است، مخصوصا اگر این خرید مربوط به فرزند دلبندتان باشد. یکی از لوازم بسیار ضروری که به عنوان یک وسیله نقلیه برای نوزادان و کودکان تا سن خاصی مورد استفاده قرار می گیرد، کالسکه می باشد. کالسکه کودک وسیله ای است که برای بیرون از منزل به دلیل استفاده آسان، موجب آرامش و راحتی برای والدین و خود کودک می شود و مزایای متعدد و بی شماری دارد. از نظر بسیاری از کارشناسان کالسکه به عنوان یک دوست برای پدر و مادر و کودک می باشد. از آنجایی که کالسکه کودک دارای تنوع بالایی است و در جنس های مختلف در بازار موجود می باشد، بنابراین خرید آن نیازمند دریافت مشاوره از کارشناسان و فروشندگان حرفه ای در این زمینه می باشد، که این امر در فروشگاه سیسمونی بدو نی نی برای شما والدین عزیز تسهیل شده است.

 

امروزه با وجود اینترنت و وب سایت های فروشگاهی خرید سیسمونی و لوازم کودک و نوزاد مانند قبل سخت و طاقت فرسا نمی باشد. فروشگاه اینترنتی بدو نی نی، وب سایتی جامع از لوازم ریز و درشت برای نوزادان و کودکان شما می باشد که توانسته است تمام نیازهای مورد نیاز شما را پشتیبانی کند. در این فروشگاه انواع مختلف صندلی ماشین کودک، پستانک، لباس نوزادی و ... با بهترین نرخ روز و ارسال فوری به دست شما مشتریان عزیز می رسد. همچنین برندهای متنوع ایرانی و خارجی مانند دلیجان، اسپرینگ، ببکو، کیکابو و ... در این فروشگاه وجود دارد که شما با مقایسه و با توجه به بودجه مد نظرتان می توانید خرید خود را انجام دهید.

خرید کالسکه چه مزایایی به همراه دارد؟

همانطورکه نوزاد در داخل منزل جهت راحتی در بعضی از امور به وسایلی ماند روروئک کودک نیازمند است، برای بیرون از منزل کالسکه کودک نیز چنین نقشی را بازی می کند که استفاده از آن مزایای زیر را به همراه دارد:

  • وجود امنیت برای کودک و جلوگیری از سرما وگرما و خطرات
  • وجود راحتی برای کودک و فشار نیامدن به ستون فقرات و دست و پای کودک
  • خسته نشدن والدین و فشار نیامدن به کمر و ستون فقرات آنها

چه کالسکه هایی در بازار موجود است؟

تا قبل از اینکه فرشته کوچکتان پا به زندگی شما بگذارد، قطعا بسیار راحت تر به مسافرت، تفریح، گردش و خرید می رفتید ولی با وجود نوزاد این امور سخت می شود، پس به همین دلیل است که باید بر اساس نیازتان کالسکه مورد نظر را خریداری نمایید. از انواع کالسکه های موجود در بازار می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • کالسکه مسافرتی: اگر اهل سفر هستید و با وجود نوزاد تمایل به مسافرت دارید، کالسکه های مسافرتی برای سفرهای برون شهری، بهترین گزینه برای شما می باشد.
  • کالسکه عصایی: از کالسکه هایی می باشد که سبک، راحت و دارای تنوع رنگ می باشد و به دلیل کم جا بودن و حمل راحت و همچنین ارزان بودن نسبت های به کالسکه های دیگر طرفداران زیادی دارد.
  • کالسکه های تاشو: این کالسکه به راحتی قابلیت جمع شدن دارد و برای استفاده شهری بسیار مناسب می باشد.

از دیگر کالسکه های موجود می توان به کالسکه سه چرخ، تک نوزاد و دوقلو اشاره نمود. خبر خوب اینکه انواع کالسکه های عنوان شده در فروشگاه بدو نی نی برای شما مهیا است. همچنین می توانید راهنمای نصب و راه اندازی کالسکه ها را از کارشناسان ما و یا از طریق ویدیوهای موجود محصولات دریافت نمایید. 

برای خرید کالسکه به چه نکاتی باید دقت کنیم؟

  • امنیت کالسکه: ایمنی کالسکه کودک از اولویت های اصلی و اولیه در انتخاب این وسیله می باشد. چرخ های کالسکه و اتاقک کالسکه باید از استحکام کافی برخوردار باشد. همچنین در اتاقک کالسکه باید کمربندهایی برای قسمت های نواحی کمر، پا و دست کودک تعبیه شده باشد. 
  • جنس پارچه به کار رفته: کودک ممکن است چندین ساعت در کالسکه باشد و از آنجایی که بدن و پوست آن حساس است، جنس پارچه به کار رفته در اتاقک کالسکه باید درجه یک باشد. پارچه به کار رفته در کالسکه باید ضدحساسیت و ضد تعریق باشد و از طرف دیگر لیز نباشد.
  • قابلیت شستشو: کودک در هنگام گردش ممکن است از خوراکی استفاده کند و یا پوشک آن نم پس بدهد، بنابراین جنس رویه کالسکه و یا صندلی غذا کودک باید دارای جنسی باشد که به راحتی شسته و تمیز شود.
  • انتخاب طرح و رنگ کالسکه: کالسکه به منزله خودرو برای کودک شما می باشد و ممکن است تا سن سه یا چهار سالگی برای او استفاده کنید، پس بنابراین قبل از خرید حتما به رنگ و مدل آن دقت کافی را داشته باشید و مطابق با سلیقه و کاربرد، کالسکه را خریداری نمایید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16169 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11484 بازدید

5 نکته برای درمان افتادگی پوست

نوشته

1 هفته پیش
|
2501 بازدید