2109
راهنمای خرید ست کالسکه و ملزومات آن

راهنمای خرید ست کالسکه و ملزومات آن

1402/05/18 بازدید382

همزمان با ورود عضو جدید و کوچک به خانواده، والدین به فکر خرید وسایل و ملزومات کودک می‌افتند و در این مسیر با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شوند. انتخاب و خرید ست کالسکه یکی از چالش‌های اساسی در این راه محسوب می‌شود. چرا که این وسایل قرار است برای مدت زمانی طولانی مورد استفاده قرار گیرند. در نتیجه، توجه به کیفیت و استاندار بودن آن‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است. از آن‌جایی که انواع و اقسام مختلفی از برندها با قیمت‌های مختلف در بازار وجود دارد، نیاز به یک راهنمای خرید ست کالسکه شدیدا احساس می‌شود. سیسمونی مریم فروشگاهی است که در آن می‌توانید انواع ست کالسکه از برندهای مختلف را یک‌جا و در کنار هم ببینید و به کمک مقایسه آن‌ها و راهنمایی‌های ارائه‌شده توسط کارشناسان فروش، خریدی رضایت‌بخش را تجربه کنید.

 

معرفی انواع برند ست کالسکه

از مهم‌ترین وسایلی که شما به‌‌عنوان پدر و مادر در سال‌های اول تولد فرزندتان به آن نیاز دارید و باید برای کودک خود تهیه کنید بدون شک، ست کالسکه خواهد بود. این وسایل طراحی شده‌اند تا زندگی را برای شما و کودک دلبندتان راحت‌تر و در نگه‌داری از او به شما کمک کنند.

انواع مختلفی از برندها با قیمت‌ها و ویژگی‌های متنوع در بازار وجود دارد و شما باید با توجه به نیاز و سبک زندگی خود سعی کنید بهترین انتخاب را داشته‌باشید. هماهنگی بین ست کالسکه خریداری شده با سبک زندگی شما به این معنا است که از خرید وسایل غیرضروری و مواردی که نیاز به آن را احساس نمی‌کنید جلوگیری به عمل آورید و هزینه اضافی به خود و خانواده تحمیل نکنید. راهنمای خرید کالسکه در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

در فروشگاه سیسمونی مریم انواع برندهای خارجی و داخلی با قیمت‌های مختلف ارائه می‌شود. همان‌طور که انتظار می‌رود، برندهای خارجی از قیمت و کیفیت بالاتری برخوردار هستند. در ادامه به معرفی تعدادی از برندهای معتبر خارجی خواهیم پرداخت.

برندهای خارجی ست کالسکه

چیکو chicco

برند چیکو یکی از شرکت‌های شناخته‌شده در حوزه تولید ست کالسکه و ملزومات کودک است. این برند، سال‌های زیادی است که در این حوزه فعالیت دارد و صاحب بزرگ‌ترین کارخانه در اروپا است. محصولات چیکو دارای کیفیت و تنوع بالا هستند و توجه ویژه طراحان به زیبایی ظاهری و راحتی کودک در تمامی آن‌ها مشهود است.

گود‌بیبی (good baby)

یکی دیگر از شرکت‌های تولیدکننده ست کالسکه و ملزومات کودک، گودبیبی است که در این زمینه بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت توجه ویژه‌ای به مسئله ارگونومی و راحتی کودک دارد و از همین طریق توانسته محبوبیت بسیاری در سراسر جهان به دست آورد. کارخانه اصلی این برند در آمریکا قرار دارد و به تولید لوازمی مانند کالسکه، کریر و صندلی کودک مشغول است.

مکسی‌کوزی (maxi-cosi)

مکسی‌کوزی یکی از برندهای پیشرو و محبوب در زمینه طراحی و تولید ست کالسکه و صندلی کودک است که سابقه‌ای طولانی در این صنعت دارد. این شرکت در طول سال‌های فعالیت خود همواره تلاش کرده است محصولاتی با کیفیت و کاربردی جهت رفاه حال والدین و فرزندان آن‌ها طراحی و تولید کند.

کولار (cullar)

یکی از معتبرترین و خلاق‌ترین گروه‌های تولیدکننده ست کالسکه و ملزومات کودک مربوط به شرکت کولار است. این برند همواره به خلاقیت و نوآوری در تولید معتقد است و تلاش می‌کند زندگی را برای کودکان و والدین آن‌ها ساده و شیرین سازد.

بررسی تعداد قطعات همراه ست کالسکه در راهنمای خرید ست کالسکه

کالسکه یکی از ضروری‌ترین و کاربردی‌ترین وسایلی است که در سال‌های اول تولد کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. تفاوتی ندارد که شما در پارک قدم بزنید و یا به سفر بروید، در هر صورت برای حمل ساده و آسان کودک خود به این وسیله نیاز پیدا خواهید کرد. انتخاب برند و مدل ست کالسکه بستگی به نیاز و بودجه شما دارد.

همان‌طور که در ابتدای راهنمای خرید ست کالسکه اشاره شد، انواع مختلفی از برندها در بازار وجود دارند که بسته به کیفیت و تعداد قطعات موجود در ست، قیمت‌های متفاوتی دارند. هر یک از شرکت‌های تولیدکننده، بسته به استراتژی و اهداف خود به ارائه تعدادی خاص از قطعات در ست کالسکه می‌پردازد. حداقل تعداد موجود در هر ست، 3 قطعه است که شامل کالسکه، کریر و کیف لوازم کودک می‌شود. برخی از برندها صندلی ماشین، کیف آغوشی، تخت کودک، روروئک و اکسسوری‌های دیگری را به محصولات خود اضافه می‌کنند و انتخاب آن را به عهده مشتری می‌گذارند.

 

 

خصوصیات هر قطعه از ست چیست؟

ست کالسکه از قطعات مختلفی تشکیل شده است که عمده‌ترین آن‌ها شامل کالسکه، کریر و کیف لوازم می‌شود. کالسکه مخصوص حمل کودک است و اصلی‌ترین قطعه در این ست به شمار می‌رود. انواع متنوعی از کالسکه وجود دارد و هر برند ممکن به ارائه یک نوع خاص و یا تولید همزمان چند مدل از آن اقدام کند.

کالسکه شامل یک فریم یا چارچوب اصلی است که بخش نشیمن‌گاه و سایر ملزومات به آن متصل می‌شوند. در برخی از نمونه‌ها، نشیمن‌گاه به‌صورت دستی بر روی فریم سوار می‌شود و این ویژگی، امکان جابه‌جایی آن را با کریر به وجود می‌آورد. نشیمن‌گاه در زوایای مختلف قابل تنظیم است و از این طریق به راحتی کودک کمک می‌کند. سایبان کالسکه برای محافظت از کودک در برابر اشعه خورشید طراحی شده است و در برندهای مختلف از لحاظ اندازه و میزان پوشش متفاوت است.

کریر یکی دیگر از اجزای اصلی ست کالسکه است که معمولا تا حدود یک سالگی کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد. این وسیله برای حمل دستی کودک طراحی شده است و جایگزینی برای ساک حمل به شمار می‌رود. برخی از انواع کریر بر روی فریم کالسکه سوار می‌شوند و یا به‌‌عنوان صندلی ماشین مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کیف لوازم کودک از دیگر لوازم جانبی همراه با ست کالسکه است که برای حمل وسایل جانبی کودک مانند لباس، پوشک و ... استفاده می‌شود. هماهنگی این کیف با ست کالسکه از مزیت‌های آن به شمار می‌رود.

بررسی قیمت ست کالسکه در راهنمای خرید ست کالسکه

یکی از موارد مهم در راهنمای خرید ست کالسکه، بررسی قیمت برندهای مختلف با توجه به کیفیت و کارایی آن‌ها خواهد بود. در این میان، قیمت بالای محصولات خارجی نسبت به تولیدات داخلی مشهود و تا حدودی منطقی است. چرا که صرف‌نظر از هزینه واردات، محصولات خارجی از هر لحاظ کیفیتی بالاتر و غیرقابل انکار دارند.

برای انتخاب ست کالسکه توجه به سبک زندگی و میزان بودجه شما در اولویت قرار دارد. ما در فروشگاه سیسمونی مریم به شما کمک خواهیم کرد تا با توجه به نیاز و بودجه خود، بهترین و مناسب‌ترین انتخاب را داشته‌باشید. به‌‌عنوان مثال به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که اهل سفر و رانندگی‌های طولانی مدت هستید، نسبت به خرید صندلی کودک اقدام کنید. در غیر این‌صورت خرید آن می‌تواند یک هزینه اضافی به شما تحمیل کند.

 

همان‌طور که اشاره شد، قیمت ست کالسکه بسته به نوع برند و تعداد قطعات موجود در آن بسیار متفاوت است. این قیمت برای محصولات داخلی از حدود 3 میلیون تومان شروع می‌شود. در مورد برندهای خارجی این قیمت در حدود 2 تا 3 برابر افزایش می‌یابد.

سخن آخر این‌که، شما به‌‌عنوان پدر و مادر برای تجربه یک خرید آگاهانه و رضایت‌بخش نیاز به یک راهنمای خرید ست کالسکه خواهید داشت تا با توجه به سطح نیاز و بودجه خود بتوانید انتخابی مناسب انجام دهید. در مورد خرید ست کالسکه و ملزومات آن توجه به کیفیت، ایمنی و راحتی فرزند عزیزتان در اولویت است و مسائل مربوط به زیبایی ظاهری و رنگبندی محصولات در درجه دوم اهمیت قرار می‌گیرند. سیسمونی مریم در تلاش است با ارائه محصولاتی با کیفیت و خدماتی ایده‌آل، لبخند رضایت را بر لبان شما بنشاند و امنیت و آرامش را به فرزند دلبندتان هدیه دهد.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها