2109
چه کالاهایی برای سیسمونی بخریم ؟

چه کالاهایی برای سیسمونی بخریم ؟

1400/08/01 بازدید600

لذت خرید سیسمونی

خرید سیسمونی از جمله کارهایی است که والدین با عشق انجام می دهند اما تهیه همه اقلام مورد نیاز کودک بسیار وقت گیر است و از طرفی به علت شیوع ویروس کرونا جان مادر و کودک در خرید های حضوری به خطر می افتد. بهترین راه برای خرید این وسایل استفاده از سایت های معتبر است با ما همراه شوید تا بهترین سایت خرید سیسمونی را به شما معرفی کنیم.
 

وقتی خبر رسیدن یک مسافر کوچک باشد، دنیای پدرها و مادر ها  رنگ تازه ای به خود میگیرد. قرار است یک مهمان زیبای کوچک به خانه ها بیاید و حال و هوای زندگی زن و شوهرها را شیرین تر کند. لذت گرفتن دستان یک نوزاد، ذوق خرید سیسمونی و چیدن اتاق کودک، همه و همه شوق و ذوق تازه ای در دل می اندازد. اگر شما هم یک مسافر زیبا از بهشت دارید با ما همراه باشید تا شما را برای خرید لوازم مورد نیاز کودکتان همراهی کنیم.

آمدن یک کودک به زندگی مستلزم این است که سبک زندگی شما متحول و تغییراتی در چیدمان منزلتان ایجاد شود. اگر اتاق جداگانه ای برای کودکتان در نظر گرفته باشید باید وسایل مورد نیازش را نیز تهیه کنید و چیدمان اتاقش را مطابق با جنسیت کودکتان بچینید. خرید سیسمونی برای کودک یکی از لذت های دوران بارداری مادرهاست. بنابراین اکثر والدین تا سه ماه اول بارداری صبر می کنند تا جنسیت نوزادشان مشخص شود سپس اقدام به خرید لوازم کودک می نمایند.

 

لوازم اولیه مورد نیاز سیسمونی

برای خرید سیسمونی معمولا مادرها به کمک مادربزرگ ها که تجربه بیشتری در این زمینه دارند لیستی تهیه می کنند و اقلام ضروری نوزاد را تهیه می نمایند. خیلی از وسایل سیسمونی در ماه های اولیه تولد نوزاد واجب هستند که حتما در دسترس باشند. ولی برخی از وسایل بسته به سن کودک به  مرور کارایی پیدا میکنند.

از جمله اقلام ضروری که باید حتما تهیه شوند عبارتند از :

  1. پوشک
  2. لباس نوزادی
  3. شیشه شیر
  4. پستانک
  5. فلاکس
  6. دستمال مرطوب،
  7. پماد سوختگی،
  8. روغن و لوسیون
  9. ملزومات بهداشتی نوزاد
  10. زیرانداز
  11.  پتو
  12. و .....

اما بعضی از وسایل هستند که برای نوزاد و کودک شما لازم است اما شاید در ماه های اولیه ورود نوزادتان به آنها احتیاج پیدا نکنید. بهتر است این لوازم هم در خرید لیست سیسمونی خود قرار دهید. زیرا در ماه های اول، نوزاد فقط به مادر و شیر و یک جای تمیز احتیاج دارد اما هر چه سن کودک بالاتر می رود نیازهای کودکتان نیز بیشتر می شود. با ما همراه باشید تا ضمن معرفی لوازم مورد نیاز کودکتان، راه خرید آسان و بدون دغدغه آن را نیز به شما معرفی کنیم.

 

برای خرید سیسمونی چه چیزهایی را در لیست قرار دهیم

امروزه با وجود ویروس کرونا، اغلب مادران باردار برای خرید سیسمونی خود دچار نگرانی میشوند. زیرا قدم زدن در بازار و تهیه همه لوازم کودک هم یک امر خسته کننده برای یک مادر است و هم خطر ابتلا به کرونا یک ریسک بزرگ و خطرناک برای یک خانم باردار می باشد. خوشبختانه بستر های اینترنتی امروزه این کار را برای والدین راحت تر کرده اند . شما می توانید در منزل خود استراحت کنید و تمامی اقلامی که احتیاج دارید از سایت های اینترنتی با بهترین قیمت خریداری کنید. سایت نی نی کالا یکی از سایت های معتبر برای خرید سیسمونی می باشد که با جشنواره ها و تخفیفاتی که برای مشتریان می گذارد لذت یک خرید خوب و شیرین را برایتان ثبت می کند.

پیش تر لوازم اولیه ای که یک کودک احتیاج دارد را به آن اشاره کردیم. اما کودک شما به وسایل دیگری نیز در کنار این اقلام احتیاج دارد. این لوازم عبارتند از :

  1. سرویس خواب کودک

کودک شما برای خواب راحت نیاز به یک تخت خواب خوب دارد تا در آن آرامش پیدا کند و به راحتی بخوابد. اقلام خریداری شده کودکتان باید جایی در اتاق کودک شما منظم قرار بگیرند. به عنوان مثال لباس های کودک شما نیاز به یک کمد برای نگهداری دارند یا جوراب و کفش های کودک، لوازم بهداشتی، گل سر های دخترانه، اسباب بازی ها و .... باید در مکانی نگهداری شوند. یک سرویس خواب کودک معمولا شامل یک تخت خواب و یک کمد و بوفه می باشد که به راحتی میتوانید وسایل سیسمونی کودکتان را در آن بچینید.

  1. ست کالسکه

در ست کالسکه کودک معمولا علاوه بر کالسکه، روروئک، آغوشی، کریر و صندلی ماشین قرار دارد. نوزاد شما برای گردش در محیط بیرون از خانه نیاز به یک بستر مطمئن و راحت دارد. سایت هایی نظیر نی نی کالا  بهترین برندهای این اقلام کالا را در لیست فروششان دارند  و شما می توانید از میان تنوع بی نظیر این سایت کالایی مطابق سلیقه خودتان انتخاب و خریداری کنید.

  1. ساک کودک

برای اینکه لوازم مورد نیاز کودکتان را به راحتی حمل کنید نیاز به یک ساک جادار و با کیفیت دارید تا هم بتوان وسایل بیشتری را در آن جای داد و هم در زمان استفاده از استحکام بالایی برخوردار باشد. پس مهم است در صورتی که قصد خرید اینترنتی سیسمونی خود را دارید از سایتهای معتبر مثل نی نی کالا خرید کنید.

 

 

  1. صندلی غذای کودک

از اوایل شش ماهگی کودک شما نیاز دارد تا غذای کمکی را شروع کند. کودکان در ابتدا توانایی و قدرت نگهداری درست قاشق را در دستانشان ندارند و ممکن است کلی کثیف کاری انجام دهند. تهیه یک میز غذای کودک خوب هم به شما هم به کودکتان کمک میکند تا با لذت مشغول به خوردن شوند و شما هم نگران کثیف شدن زمین و فرش نباشید.

 

 

 

  1. اسباب بازی

برای تقویت هوش فرزندتان و تقویت مهارت های او،  متناسب به سن کودک می توان اسباب بازی های متفاوتی تهیه کرد. معمولا برای سیسمونی یک سری وسایل ساده مثل جغجغه، عروسک های ضد حساسیت و موزیکال در لیست خرید قرار میدهند. اما با بزرگ تر شدن کودکتان می توانید از نی نی کالا انواع اسباب بازی های جذاب را چه فرزندتان پسر باشد چه دختر تهیه کنید و از تخفیفات این سایت نیز استفاده کرده و خریدتان را با مناسب ترین قیمت انجام دهید.

  1. لوازم تزئیناتی اتاق کودک

خیلی از والدین علاوه بر خرید سیسمونی خودشان شروع به خرید لوازم جانبی برای کودکشان می نمایند. از جمله این وسایل شامل استیکرهای خوشگل و جذاب برای دیوار اتاق نوزادان، چراغ خواب های زیبا و فانتزی، لوستر های کودکانه، آویزهای تخت خواب که به صورت موزیکال و ساده هستند، روتختی های بچگانه و .... میباشد.

بهترین راه خرید سیسمونی چه روشی است؟

 برای یک مادر باردار خرید حضوری همه این اقلام ضروری و جانبی سیسمونی بسیار خسته کننده است و پیاده روی زیاد برای تهیه همه این موارد مخصوصا در این ایام کرونا ممکن است به کودک نیز آسیب برساند. از آنجایی که امروزه خرید های اینترنتی خیلی باب شده اند و کار را برای خریداران راحت تر کرده اند، خرید اینترنتی سیسمونی نیز بسیار راحت تر از خرید های حضوری می باشد. سایت نی نی کالا با داشتن طیف وسیعی از اقلام مورد نیاز کودک در دسته بندی دخترانه و پسرانه توانسته تمامی نیاز شما را برای خرید سیسمونی و یا یک خرید عادی برای دلبندتان برآورده کند.

 

در این سایت از لوازم سیسمونی گرفته تا سه چرخه، مینی واش، انواع تشک بازی، اسباب بازی های متنوع در گروه های سنی مختلف، توالت فرنگی کودک، بازی های فکری و .... در لیست فروش قرار دارد. همچنین نی نی کالا دارای نماد اعتماد الکترونیکی و درگاه پرداخت امن می باشد که بستر خرید را برای شما والدین عزیز راحت و مطمئن کرده است. برای خرید سیسمونی خود کافی است به سایت نی نی کالا مراجعه کرده و برای یک خرید عالی از لیست تخفیف ها و  شگفت انگیز های این سایت جا نمانید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16443 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11611 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
4096 بازدید