2109
این آخر هفته در تهران،تبریز،اصفهان و سردشت

این آخر هفته در تهران،تبریز،اصفهان و سردشت

1398/08/01 بازدید3411
حال و هوای همه ما با رسیدن پاییز و شروع فصل درس و مدرسه کمی دگرگون می‌شود،تفریحات و سرگرمی‌ها رنگ تازه‌ای به خود می‌گیرد و آخر هفته برایمان دلچسب‌تر از قبل است.پاییز هم به اندازه خودش زیبایی‌های تماشایی دارد که عکس‌های شما شبیه پوستر و خاطراتتان را به یک کتاب پر از قصه تبدیل ‌کند.اگر احساس می‌کنید باتری انرژی شما این روزها کمی ضعیف عمل می‌کند برای خودتان کمی تفریح و گردش دست و پا کنید و همراه دوستان یا خانواده به پیشنهادهای ما فکر کنید و با برنامه‌ریزی خاطرات تازه‌ای بسازید.

رقابت راه بندازید / آخر هفته تفریح در بولینگ پردیس اصفهان

اگر می‌خواهید در محیطی مهیج و سرشار از نشاط اوقات فراغت آخر هفته خود را به گونه‌ای متفاوت و در فضایی پر از هیجان سپری کنید بازی بولینگ در یک سالن بزرگ و خانوادگی پیشنهاد خوبی است. بولینگ از آن ورزش و بازی‌های خاص است که با یک جمع دو یا چند نفره می‌توانید حسابی خوش بگذرانید.از آن ورزش‌هایی است که هم تفریح به حساب می‌آید و هم ورزش تنها کافی است قوانین این بازی را بدانید بعد به یک کفش و توپ احتیاج دارید.از این بهتر نمی‌شود در محیطی سالم و صمیمی اوقاتی خوش را در کنار یکدیگر بگذرانید.پس این آخر هفته در اصفهان به سمت سه راه حکیم نظامی،ابتدای خیابان صفه، باشگاه بولینگ پردیس بروید و چند ساعت تفریح و هیجان را تجربه کنید.
 

به دنیای رویاها وارد شوید / آخر هفته در خانه داستان باغ کودک در تهران

بچه‌ها را برای یک تجربه تازه و تفریح متفاوت آماده کنید چون قرار است آنها را به یک باغ علم که با مشارکت یک شرکت مشهور کره‌ای ساخته و اجرا شده است ببرید. به آنها بگویید که در باغ علم کودک باغ کتاب چه چیزهایی در انتظار آنهاست. در جایی به نام داستان خانه دستگاه‌ها، بازی‌ها و سرگرمی‌هایی وجود دارد که در کنار ایجاد نشاط و تفریح نکات علمی مفیدی را درباره موضوعات مهم به بچه‌ها ارائه می‌دهند. در داستان خانه 4 داستان است که در هر داستان بچه‌ها در مورد بدن، شهر، خانه،کره زمین و فضا به صورت بازی محور مطالب جدید و بسیار خوبی می‌آموزند. اینجا ویژه بچه‌ها 7 تا 12 سال است و قرار است همراه شما به آنها بسیار خوش بگذرد. آخر هفته به سمت بزرگراه حقانی، بلوار کتابخانه ملی بروید و از این فرصت برای هیجان زده کردن بچه‌ها استفاده کنید.

گردش در دنیای کتاب / آخر هفته تفریح در نمایشگاه کتاب تبریز

خواندن کتاب هم اندازه که آموزنده است و فایده دارد می‌تواند یک تفریح لذت بخش باشد به ویژه وقتی هفدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب امسال هم رنگ و بوی تبریز را تغییر داده باشد.ورق زدن کتاب‌های تازه وخواندنی و مطالعه چند خط از آنها حال و هوایتان را عوض خواهد کرد.این پاییز در تبریز می‌توانید کتاب‌ها و نویسندگان مورد علاقه‌تان را از نزدیک ببینید و تا دلتان بخواهد از این رویداد عکس و خاطره تهیه کنید.سالن و غرفه‌های ویچه کودکان و نوجوانان هم با مجموعه کتاب‌های جدید و برنامه‌های ویژه این آخر هفته میزبان شماست.فقط کافی است از ساعت 10 صبح تا 8 شب در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تبریز منتظر شماست.

به تماشای منظره چشمه‌‌ها بروید / آخر هفته در کانی گراوان سردشت

می‌خواهیم این آخر هفته یک روز خوب را برایتان رقم بزنیم،اثری هنری در دل طبیعت که برای تماشای آن ثانیه شماری خواهید کرد.چشمه گراوان به همراه کوه آهکی فوق العاده زیبا که از دل این چشمه بیرون آمده و به خاطر دارا بودن آبی با املاح بالا تشکیل شده است.دیدنی در عمق طبیعت سردشت که منطقه را بسیار زیبا و دیدنی کرده و املاح درون آب چشمه که از آن یک پدیده کم نظیر ساخته است.این چشمه آبی سرد و بسیار شور دارد که برای مصارف درمانی و بیو فیزیولوژیکی بسیار مفید است.آنهایی که با خواص آب چشمه گراوان آشنا هستند به منظور معالجه بیماری‌های پوستی به این منطقه می‌روند پس اگر شما هم از اهالی شهر آذربایجان غربی هستید چشمه گراوان را از دست ندهید.   

ارسال نظر شما

login captcha

سردشت همه جاش عشقه نه فقط گراوان

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16472 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11632 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4448 بازدید