2109
این هفته در اصفهان، کیش، تبریز و تهران

این هفته در اصفهان، کیش، تبریز و تهران

1397/08/09 بازدید720
تعطیلی‌های آخر هفته‌ای در پاییز جور دیگری برای ما دلچسب می‌شود. به اندازه‌ای که دوست داریم از ثانیه به ثانیه آن لذت ببریم و تمام مدت شاد باشیم و خاطره بسازیم. به‌ویژه وقتی باران هم زیبایی شب‌های بلند پاییزی را دوچندان کرده است. پس اگر هنوز تصمیمی برای آخر هفته پیش رو ندارید پیشنهادهای خوبی برای شما داریم. از یک تفریح آبی برای اهالی جنوب تا تماشای فیلم و بازدید از نمایشگاه کتاب و البته سر زدن به یک موزه دیدنی و متفاوت. همین حالا برنامه‌ریزی کرده و دوستان و عزیزانتان را برای سرگرمی و سهیم شدن در حال خوب خودتان باخبر کنید.

برای تفریح آخر هفته به دل دریا بزنید / اسکوتر زیر دریایی در کیش

جنوبی‌ها انرژی و گرمای وجودشان را از دریای بیکران شهر و زیبایی جزیره‌هایشان دارند. پس اگر شما هم عاشق این منطقه از ایران به‌ویژه در این فصل از سال هستید باید بگوییم تمام سرگرمی و تفریح‌های دوست‌داشتنی آبی کیش در انتظار شماست. اما این بار برای تفریح آخر هفته تجربه‌ای تازه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در کنار اینکه اوج هیجان و حس آرامش بی‌نظیری در آسمان آبی و بر روی آب‌های زلال خلیج فارس به چشم می‌خورد برای اولین بار با اسکوتر زیر دریایی به دل آب بزنید و بدون اینکه سرتان خیس شود ماهی‌های تزئينی، خرچنگ‌ها، ستاره دريايی و تمام موجودات دریایی را از نزدیک مشاهده کنید. وسیله‌‌ای که نیاز به آموزش ندارد و به راحتی 15 دقیقه امکان گردش زیر دریا را برای شما فراهم می‌کند. اگر این آخر هفته کیش هستید این تجربه جالب را از دست ندهید.
 
اسکوتر دریایی

به خانه آوازهای اصیل بروید / موزه صدا و موسیقی در تبریز

پیشنهاد بازدید از موزه‌ای منحصربه‌فرد که اولین موزه تخصصی صدا در ایران هم هست را برای تفریح آخر هفته از دست ندهید. موسیقی آذربایجان با پیشینه‌ای غنی و وسیع این روزها با جمع‌آوری انواع سازهای زهی مضرابی، کوبه‌ای، بادی، کلاویه‌دار و هرچه نوستالژی در آواز و صدای بومی و ملی، در خانه تاریخی امیر پرویز کنار هم قرار داده تا شما با قدم زدن در لابه‌لای خاطرات و تاریخ از تمام آواهای خوش و طنین‌های دلنشین یکجا لذت ببرید. پس اگر می‌خواهید یکی از ده‌ها موزه زیبای شهر تبریز را از نزدیک ببینید موزه صدا که از افتتاح آن هم مدت زیادی نمی‌گذرد، آخر هفته‌ی خوشی برای شما خواهد ساخت. این موزه در تبریز، خیابان تربیت، کوچه کرباسی واقع شده است.

خانه موسیقی تبریز

مهمانی کتاب‌ها در راه است / تفریح آخر هفته در نمایشگاه کتاب اصفهان

اگر مدت‌هاست منتظر این فرصت بودید این آخر هفته نمایشگاه کتاب در اصفهان برگزار می‌شود. نمایشگاهی پر از محصولات فرهنگی و کتاب‌های خواندنی که آماده میزبانی از شما اصفهانی‌ها و شهرهای دور و نزدیک است. این سیزدهمین نمایشگاه کتابی است که در اصفهان برپا می‌شود و از همین چهارشنبه 9 آبان تا سه شنبه 15 آبان برای ارائه بهترین کتاب‌های منتشر شده داخلی و خارجی آماده شده است. این آخر هفته بهترین موقعیت است تا دست دوستان و خانواده را بگیرید و یک روز کامل لابه‌لای کتاب و نوشته‌های دوست‌داشتنی قدم بزنید، ناهار بخورید و تفریح کنید. آدرس این نمایشگاه در اصفهان، پل شهرستان، محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان است که پس از سه سال وقفه دوباره کتاب‌خوان‌ها را گرد هم جمع خواهد کرد.

نمایشگاه کتاب

فیلم ببینید و تفریح کنید / تفریح آخر هفته با تماشای فیلم لس‌آنجلس تهران

در هر کجای ایران که هستید پیشنهاد می‌کنیم یک روز از همین آخر هفته را به تماشای فیلم تازه‌ای به کارگردانی تینا پاکروان یعنی لس‌آنجلس تهران بنشینید. این فیلم کمدی است و بازیگران درخشانی مانند پرویز پرستویی، مهناز افشار، گوهر خیراندیش و شیرین یزدانبخش در آن ایفای نقش کرده‌اند. می‌توانید پای تماشای آن بنشینید و بخندید تا هم انرژی بگیرید و هم یک خاطره به خاطره‌های زندگی‌تان اضافه کنید. فیلم تازه اکران شده لس‌آنجلس تهران در تمام پردیس‌های سینمایی تهران و شهرستان‌ها روی پرده نمایش قرار دارد. فروش نسبتاً خوب این فیلم نشان ‌می‌دهد که می‌توانید روی تماشای آن در آخر هفته حساب کنید.

فیلم کمدی تهران لس آنجلس


 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها