2109
از نوه مهناز افشار تا انگیزه کچل شدن امین حیایی

از نوه مهناز افشار تا انگیزه کچل شدن امین حیایی

1398/07/03 بازدید4041
داستان اول مهر سوژه اصلی این هفته اینستاگرام است. اینستاگرام پر شده از عکسهای چهره هایی که یا عکسی از کودکی خودشان منتشر کرده‌اند یا یک عکس از فرزندشان گذاشته اند و از احساسشان نوشته‌اند. البته عشق فرزند به مادر هم هست و البته برآورده شدن آرزوی پسری بیمار به دست هنرپیشه مورد علاقه‌اش. پس اگر می‌خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید، این مطلب نی نی سایتگرام را حتما بخوانید.

شاهرخ استخری و مدرسه رفتن پناه

روز اول مهر و شروع یادگیری علم و دانش شاید برای خیلی از بچه ها خوشایند نباشد، اما برای بیشتر پدر و مادرها یکی از روزهای خاص تقویم زندگی است. برای همین شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از روز اول مدرسه رفتن دخترش پناه منتشر کرده و نوشته :« قند بابا رفت اول دبستان.»


رضا صادقی و انرژی تیارا

این تصویر شاد از کودکی است که قرار است با کلی انرژی به پیش دبستانی برود. تیارا دختر بزرگ رضا صادقی خواننده مشکی پوش پاپ که همیهش پای ثابت اینستاگرام پدر است این بار برای اول مهر آماده شده. رضا صادقی با انتشار این تصویر در صفحه مخصوص دخترانش نوشته:« اول مهر و کلی انرژی تیارا خانم.»

امید حاجیلی و صدای ۶ سالگی

بعضی ها از بچگی همانی هستند که می‌خواهند در بزرگی باشند. یعنی از همان روزها این روزها را می‌بینند. برای همین هم هست که حالا می‌درخشند . امید حاجیلی خواننده پرطرفدار پاپ با انتشار ویدیویی از ۳۵ ساله شدنش خبر داده. ویدیویی از آواز خواندنش در ۶ سالگی:« من ، متولد ٢ مهر ١٣٦٢. بشنويد صدای ٦ سالگی بنده را.اميد حاجيلی ٣٥ ساله از تهران.»
  
 

هادی کاظمی و موتور سوزوکی

شاید این تصویر خیلی به اول مهر و مدرسه ارتباطی نداشته باشد اما توضیح آن مال همان روزهاست. همان روزهای ناب کودکی و یادآوری روزهایی که رفته. هادی کاظمی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار عکسی از اول مهر یاد کرده و توضیح داده:« اول مهر هميشه منو و حتى همه رو ياد مدرسه و مشق و صبح زود بلند شدن و اين چيزا ميندازه. داشتم نيگا مى كردم عكسا مو اين تصوير اومد جلوم كه از همون موقع ها موتور سواريو دوست داشتم.سوزوكى ٢٥٠ و كيا يادشونه؟!موتور خفن اون موقع ها بود، يكى از فاميلامون اومده بود يه سرى بزنه ما هم از خدا خواسته پريديم رو موتور و عكس و سواريو اين حرفا.پيژامه هامونم قشنگه.اون پشت سر منم حامد داداشمه. اول مهر مبارك بر همه مدرسه رفته هاو نرفته ها.»

 
محراب قاسمخانی و اشتیاق شدید نویان

بعضی بچه ها هم این شکلی هستند. اشتیاق و میل شدیدی که برای علم و دانش دارند خیلی توی ذوق می‌زند و انگار می‌خواهد از تصویر بیرون بیاید. بعضی پدرها هم این تصاویر را ثبت می‌کنند تا برای یادگار بماند. محراب قاسمخانی بازیگر و نویسنده هم یکی از چهره های اینستاگرامی است که از اول مهر نوشته، البته کمی متفاوت:« اول مهر ماه رو به تمام دانش آموزانی که با میل و اشتیاق به سوی کسب علم میشتابن تبریک میگم.»

مهناز افشار و نوه اش

بعضی از مادرها هم عجله دارند، هنوز دخترشان بزرگ نشده دلشان می‌خواهد نوه شان را هم ببینند. البته که همه اینها شوخی و ماجرای کپشن نویسی بامزه است. شاید هم این عروسک جدی جدی در دنیای کودکانه لیانا بچه‌ای است که خیلی هم دوستش دارد. مهناز افشار با انتشار عکسی از دخترش نوشته:« دخترکم لیانا و نوه ام اِ لیانا .»
 

کامبیز دیرباز و شیرهای وطن

هفته دفاع مقدس است و بهترین وقت برای گرامی داشت یاد و خاطره شیرهای وطن. کامبیز دیرباز با انتشار ویدیویی نوشته:« یاد و خاطره سربازان(بخوانید سلاطین) وطن گرامی باد. سلطان شمایید.شیر اداتون رو هم نمیتونه دربیاره.»
  
 


داریوش فرضیایی و ننه نقلی

رابطه این مادر و پسر همیشه تماشایی است. اما حالا گویا جای مادر و پسر به قول خود عمو پورنگ که می‌گوید انگار باید هم برایش پسر باشم و هم مادر ، عوض شده است. داریوض فرضیایی یا همان عمو پورنگ محبوب بچه ها با انتشار ویدیویی از بیماری مادرش نوشته:« راست میگفتند آدمها وقتی پیر میشند بچه میشند.من این واقعیت را به راحتی در رفتارهای اینروزهای مادر جان میبینم ، بهونه گیر و دل نازک و از سوی دیگه دائما دوست دارند جلب توجه کنند.متاسفانه چند روزی هست که ننه نقلی من بیمار شده اولش که دچار ویروس سرماخوردگی شده بود.صبح به اتفاق همشیره بردیمش بیمارستان برای معاینه آقای دکتر تشخیص دادند ایشان دچار اسپاسم عضلانی شدند ، ولی جالب اینجا بود که در سالن بیمارستان و مطب دکتر هم عین بچه ها همش میخواست که از کنارش جایی نرم تا جاییکه همشیره ام بهش میگفت:مامان جان بذار داریوش بره کارهای پزشکی و داروییت رو انجام بده برمیگرده نگران نباش.خلاصه اینکه پیری هم عالمی داره ، حالا نوبت منه که هم براش پسر باشم هم مادر.پی نوشت :این فیلم یکی از بازیگوشی های ننه نقلی عزیزم هست که چند روز قبل از بیمار شدنش ازش گرفتم.خدا حفظت کنه مادر جاااااان.»
  
 


پربازدیدها

امین حیایی و آرزوی پسر بیمار
بیماری هرچقدر هم بزرگ باشد باز هم جلوی امید شکست می‌خورد. امید از جایی جان می گیرد که آرزوی به واقعیت می‌پیوندد و با همه وجود می‌توان لمسش کرد. داستان درباره پسر بچه‌ای مبتلا به سرطان است که همیشه دلش می‌خواسته امین حیایی هنرپیشه محبوبش را از نزدیک ببیند. حالا امین حیایی این آرزو را به زندگی واقعی تبدیل کرده و خودش هم شده عین پسر بچه‌ای که با سرطان می‌جنگد.
  
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها