2709
از ازدواج ارسطو پایتخت تا سرسره بازی مهناز افشار

از ازدواج ارسطو پایتخت تا سرسره بازی مهناز افشار

1397/01/29 بازدید6659
نی نی سایت: اینستاگرام این هفته رمانتیک‌تر و عاشقانه‌تر از هفته گذشته است. هم خبر عروسی و پست عاشقانه داریم، هم مادرو پدرهایی که از بچه‌هایشان ویدیویی به اشتراک گذاشته‌اند و دلشان برای فرزندانشان ضعف رفته و هم بچه‌هایی که مادرشان را کول گرفته‌اند و قربان و صدقه رفته‌اند. غم و اندوه هم هست مثل همیشه کنار شادی قدم به قدم ، شانه به شانه. اگر دلتان می‌خواهد حال و هوای این هفته دنیای اینستاگرام و چهره‌های معروفش دستتان بیاید با نی نی سایت همراه باشید.

مهناز افشار، سرسره بازی با لیانا

مهناز افشار که صفحه پرطرفداری در اینستاگرام دارد این روزها فعال‌تر از همیشه است. افشار که مشغول بازی در سریال شبکه خانگی گلشیفته است به مادری کردن و بازی با دخترش لیانا هم می‌رسد. او با انتشار ویدیویی از سرسره بازی کردنش نوشته است:« کودک درونم همراه با کودکم.عصرانه گردی.»
 

             
علی انصاریان، نوکری مادر

بعضی عکس‌ها خود واقعیت هستند. آن قدر احساس توی عکس قوی و زیباست که انگار یک صحنه واقعی می‌بینی. درست مثل عکسی که علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی و استقلال و پرسپولیس و بازیگر سینما و تلویزیون از خودش و مادرش به اشتراک گذاشته است. او درباره این عکس نوشته است:« سلام... تو بخند تو خوب باش مادر ،،تا وقتی که نفس میکشم و زنده هستم نوکرتم مادر ...روی کولم که جا خودش و داره ،،روی چشمام میذارمت ،،، همه دنیا به یه لحظه و یه ثانیه ناراحتی و غمت نمی ارزه .... دعامون کن سادات .... عشق فقط خودت مادرررر. یا علی.»


منوچهر هادی، عاشقانه پدر و دختری

دختر همیشه عشق باباست. برای همین هم هست که منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون لذت پدر بودن و شنیدن کلمه پدر از زبان دخترش سوفیا را به اشتراک گذاشته است. منوچهر هادی همسر یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون است. او در کپشن این ویدیو نوشته است:« پیدر بووووووووو. فدات شم.»
 



امیر جعفری، غمنامه علی کوچولو

علی كوچولو(بنیامین) كه به بیماری sma مبتلا بود چند روز پیش آسمانی شد. او سالها با این بیماری نادر جنگید اما... خیلی از چهره‌های معروف مثل بهاره رهنما، بهنوش بختیاری و...از آسمانی شدن علی کوچک نوشتند. امیر جعفری بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون که صفحه پرطرفداری در اینستاگرام دارد با انتشار عکس علی کوچولو نوشت:« حالا دیگه آروم بخواب علی کوچولو.»

 

رامبد جوان، دختران پرنسس

این موضوع پرنسس صدا کردن دخترها و شکل گیری شخصیتشان کم کم به صفحه‌های اینستاگرام و چهره‌های معروف هم راه پیدا کرده است. رامبد جوان بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون هم به این موضوع واکنش نشان داده است و با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشته:« به جای اینکه هی به دختر بچه‌ها بگید خوشگل، پرنسس! از این صفات استفاده کنید‌؛ بعدها متوجه میشید چقدر تو شخصیتشون اثر داره!»

حسین پاکدل، این جنگ بی پایان

بچه ها قربانی‌های همیشگی جنگها هستند. برای همین هم بیشتر هنرمندان برای واکنش به سیاستمدارها و خلق یک اثر هنری از بچه‌ها و ترس‌ها و آرزوهایشان کمک می‌گیرند. حسین پاکدل مجری سابق تلویزیون و بازیگر و کارگردان تئاتر در اینستاگرامش به جنگ اشاره کرده و با انتشار تصویری نوشته است:« كدام جنگ به جنگ پايان مى‌دهد؟ طرح: اثر زياو كيانگ يو.»

نعیمه نظام دوست، دستهای رسول

رسول نوجوان اسفند پارسال در یک حادثه ناگوار دستهایش را از دست داد. بعد از اینکه چند ویدیو از این پسر نوجوان پخش شد خیلی از هنرمندان به فکر کمک و درمان او افتادند. یکی از آنها نعیمه نظام دوست بازیگر تلویزیون و سینماست. او با انتشار ویدیویی از شروع درمان رسول نوشته است:« سلام دوستان عزيزم امروز بنا به اون قولی كه بهتون دادم قرار شد تمام مراحل درمان رسول جان پسرم رو و اينكه چه كارهايی بايد انجام بشه رو به صورت لايو براتون به اشتراك بگذارم كه گذاشتم و تا فردا هم وقت داريد ببينيد و الان هم لحظاتی از حضورمون رو در مطب دكتر مهربانمان آقای دكتر مسعود صابری رو براتون به اشتراك ميگذارم ، جناب دكتر تمام مراحل درمان رسول رو به عهده گرفتند جز هزينه پروتز كه اين پروتز فقط سيصد ميليون هزينه اشه كه دويست ميليون اين پول با كمك شما جور شده ميمونه صدميليون كه بازم رو كمكهای شما حساب ميكنيم . خداوند يارو ياورتون باشه. رسول شهبازی پسر شانزده ساله ای كه نهم اسفند نودو شش در منطقه شهر ری در حين كار دچار برق گرفتگي شده ، بعد ترميم زخمهايش بايد هرچه زودتر عمل بشه و متاسفانه دو دست ايشون قطع شده و بايد براي دستانش پروتز بذارند . هزينه اين عمل سيصدو پنجاه ميليون تومانه ولي متاسفانه به خاطر مشكلات مالی قادر به پرداخت هزينه عمل نيستند ، با توجه به اينكه امروز به ديدن رسول آمدم و از نزديك شاهد مشكلات و حادثه ای كه برای رسول اتفاق افتاده بودم از شما عزيزان خواهش ميكنم در حد توانتون به رسول عزيز كه متاسفانه پدر هم ندارد كمك كنيد . شماره حساب به نام مادر رسول هست كه ميتونيد توی لايوی كه گذاشتم ببینید.»
   

احمد مهران فر، عاشقانه ارسطو

شما را به تماشای یک پست عاشقانه دعوت می‌کنیم. عروسی است. عروسی یکی از بازیگران محبوب سریال پایتخت.ارسطو پایتخت که مدام می‌گفت ازدواجی نیست بالاخره ازدواجی شد. او با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش نوشت:« ‎تو را می خواهم ! برای ‎پنجاه سالگی ! ‎شصت سالگی ! ‎هفتاد سالگی ...! ‎تو را می خواهم ...! ‎برای خانه‌ای که تنهاییم ... ‎تو را می خواهم برای چای عصرانه ... ‎تلفن‌هایی که میزنند و جواب نمیدهیم ! ‎تو را می خواهم برای تنهایی ...! ‎تو را می خواهم وقتی باران است ! ‎برای راهپیمایی آهسته‌ی دوتایی ! ‎نیمکت های سراسر پارک های شهر ...! ‎برای پنجره‌ی بسته ...! ‎و وقتی سرما بیداد می کند ...! ‎تو را می خواهم ...! ‎برای پرسه زدن های شب عيد ...! ‎نشان كردن يك جفت ماهی قرمز ...! ‎تو را می خواهم ...! ‎برای صبح ... ‎برای ظهر ... ‎برای شب ... برای همه ی عمر ...! »

محراب قاسمخانی، بابای با حال!

محراب قاسمخانی نویسنده و بازیگر سینما صفحه پرطرفداری در اینستاگرام دارد. او بیشتر دغدغه اجتماعی دارد و از جامعه و مشکلاتی که داغ می‌شود می‌نویسد. محراب این بار اما عکس متفاوتی به اشتراک گذ اشته و درباره آن نوشته:« من بعد از نزديك به بيست سال اومدم اداى بابا باحالا رو در بيارم، دست بچه هامو گرفتم، نشستم پشت فرمون، آوردمشون آخر هفته شمال پيش شقايق كه اينجا سر فيلمبردارى بود. شنبه اومديم برگرديم، سه ساعت و نيم بين چالوس و مرزن آباد توى ترافيك گير كرديم تا منصرف شديم و دور زديم... امروز دو شنبه بيست و هفت فروردينه و هنوز به خاطر بارندگى و مه و برف شديد اينجا هستيم!!! بله برف، اونم الان... جان من تا حالا سابقه داشته؟ شرح عكس: تلاش هاى يك پدر چاق فداكار، جهت درست كردن صبحانه و سير كردن شكم توله هايش، در سرماى نزديك به صفر.»

ارسال نظر شما

login captcha

سلام مطالب نی نی سایت عالی و خوب بود با توجه به این که تازه عضو شدم لذت بردم و ممنونم

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
7399 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5386 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15000 بازدید