2109
آخر هفته در تبریز، چابکسر، اراک و تهران

آخر هفته در تبریز، چابکسر، اراک و تهران

1398/05/30 بازدید2009
اگر تا امروز برای بیشتر آخر هفته‌های خودمان برنامه‌ریزی کرده بودیم‌ تمام دیدنی‌های این شهر را زیر پا می گذاشتیم و با کوله باری از تجربه و یادگاری،حالا عکس‌هایش را در آلبوم خاطراتمان مرور می‌کردیم.اگر چه همین حالا هم دیر نیست. آخر هفته‌ها با کمی تفریح و شادی تمام انرژی از دست رفته‌مان باز می‌گردد و نشاط همراه همیشگی‌مان خواهد بود فقط کافی‌ست با یک مشورت کوتاه خانوادگی یا دوستانه مقصد را انتخاب کنید و به راه بیفتید. تنهایی و بی‌حوصلگی را بهانه نکنید چرا که زدن به دل زیبایی‌های طبیعت یا قدم زدن در یک کافه و ساحل زیبا بدون همراه هم طعم خودش را دارد.

این روستا شگفت انگیز است/ آخر هفته در روستای کندوان تبریز

استان آذربایجان شرقی پر از شگفتی و دیدنی‌های پر ابهت است اما این بار اهالی این استان پر جاذبه و مسافران آن را به یک گشت یک روزه در یکی از معدود روستاهای صخره‌ای جهان که زندگی در آن به شکلی سنتی جریان دارد دعوت می‌کنیم.جایی که که مردم آن از صفر تا صد زندگی خود را در صخره‌های کنده شده در دل کوه می‌گذرانند و آب و هوا و طبیعت کوهستانی آن این روستا را شگفت انگیز کرده است. روستای کندوان که در دامنه کوه سلطان داغی از رشته کوه‌های سهند جای خوش کرده به دلیل معماری صخره‌ای و سبک زندگی خاص مردمان آن بسیار دیدنی است پس اگر دلتان برای اطراق در یک جای بکر و خوش آب و هوا تنگ شده به سمت استان آذربایجان شرقی، شهرستان اسکو،22 کیلومتری جاده شهرستان اسکو به کندوان بروید.

بچه‌ها را یک نمایش کودکانه مهمان کنید / نمایش کودک موش موشی بازیگوش در اراک

این یک نمایش شاد و موزیکال برای بچه‌هاست تا آخر هفته‌ای هیجان انگیز و مفرح را سپری کنند.داستانی زیبا و شنیدنی که برای اولین بار با اجرای تئاتر موزیکال و موسیقی زنده توسط خردسالان و کودکان اجرا می‌شود. نمایش موزیکال موش موشی بازیگوش به کارگردانی مهدی احمدی برای این آخر هفته در سالن هتل امیرکبیر شهر اراک به روی صحنه خواهد رفت تا چند ساعتی بچه‌ها همراه هنرمندان روی صحنه شادی کنند و آواز بخوانند. محیطی سراسر شادی که برای ساختن خاطره‌ای خوب در ذهن بچه‌ها یک انتخاب هوشمندانه خواهد بود. اراکی‌های خونگرم برای تماشای این نمایش جذاب همین حالا دست به کار شوید.

اگر عاشق هیجان و سرعت هستید / آخر هفته شاتل سواری در چابکسر

تصور کنید زیر آفتاب داغ تابستان روی یکی از موج‌های دیدنی دریای شمال در حال موج‌سواری هستید ! هیجان‌انگیز نیست؟ همیشه ورزش‌های آبی و شور و هیجانی دارد که خستگی زندگی روزمره را از یادتان می‌برد و یک تجربه خنک و دوست داشتنی برای شما به یادگار می‌گذارد.پیشنهاد می‌کنیم این آخر هفته شاتل سواری بر روی امواج دریای شهر دیدنی چابکسر از دست ندهید.با این تجربه‌ی جدید یک دنیا خاطره و لذت در ذهنتان باقی خواهد ماند.به ویژه وقتی تفریحی عالی برای طرفداران سرعت و هیجان و محلی بی نظیر برای گذران اوقاتی خوش به همراه دوستانتان باشد. این آخر هفته به سواحل چابکسر سری بزنید و شاتل سواری کنید.

یک تفرح آرامش بخش / آخر هفته در عمارت شمسا تهران

مرکز شهر تهران پر است از خانه‌های قدیمی و حیاط‌ دار که این روزها تبدیل به کافه‌های دیدنی و عمارت‌هایی با فضایی دل نشین شده‌اند. اما آرامشی که در فضای این ساختمان‌ها است تمام خاطراتمان را زنده و با مرور گذشته و زندگی آرام و بی‌دغدغه‌ حال و هوایمان را عوض می‌کند. کافه کتاب گالری جان در عمارت شمسا در تهران حوالی خیابان انقلاب واقع شده که محلی مناسب برای فراغت از دنیای شلوغ این روزهاست. عمارت شمسا ساختمانی دو طبقه با نمای آجری است پنجره‌های رنگی،حوض و کاشی‌هایش پر از انرژی مثبت دست نخورده از همان دوران است.برای رفتن به این عمارت آخر هفته به سمت انقلاب،خیابان کارگر شمالی، خیابان ادوارد براون بروید.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها