2709
تفریح این هفته در بوشهر، شهرکرد، تهران و چابکسر

تفریح این هفته در بوشهر، شهرکرد، تهران و چابکسر

1397/05/03 بازدید1355
روزهای گرم تابستان برای تفریح نکردن بهانه نیاورید چون گذراندن این روزهای بلند تنها با جمع شدن دور هم و برنامه‌ریزی برای گردش و سرگرمی دوست‌داشتنی و خاطره‌انگیز می‌شود. پس تفریح در آخر هفته‌ها را برای خودتان یک کار مهم تلقی کنید تا هم از تجربیات تازه لذت ببرید و هم در کنار خانواده یا دوستان با انتخاب‌های خوب تابستان را به بهترین شکل بگذرانید. بچه‌ها سرزندگی و لذت بردن از زندگی را از شما می‌آموزند؛ پس تلاش کنید الگوی امیدوارکننده‌ای بر ای‌شان باشید.

تفریح آخر هفته در یک جشن ملی / شب‌های ستایش فرهنگ اقوام ایرانی در برج میلاد

از این بهتر نمی‌شود که هر شب تمام فرهنگ­‌های یک شهر و استان کشور را بدون دردسر و از نزدیک در یک جشنواره شبانه ببینید. در این شب‌های گرم تابستان اقوام ایرانی با لباس‌های اصیل با گویش‌های شیرین، با موسیقی فاخر و غرفه‌های متنوعی از صنایع دستی و محصولات به همراه هنرنمایی منحصربه فردشان، میزبان شما هستند تا در کنار هم لحظات ناب و خاطره‌انگیزی را در برج میلاد سپری کنید. پس پیشنهاد می‌کنیم فرصت حضور در جشنواره چارسوق را از دست ندهید. جشنواره ملی چارسوق هر شب به یک استان اختصاص دارد و از ساعت 21 الی 2 بامداد در دهکده اقوام ایرانی میزبان گردشگران و بازدیدکنندگان است.این آخر هفته شب‌های فرهنگی سمنان و کردستان در برج میلاد برپاست.

تفریح‌های آبی برای آخر هفته / شهربازی آبی چابکسر

تصور کنید زیر آفتاب روی یکی از موج‌های آرامش‌بخش دریا در حال موج‌سواری هستید! فکرش هم هیجان‌انگیز است، نه؟ ورزش‌های آبی و شور و هیجان شان خستگی زندگی روزمره را از یادتان می‌برند و یک تجربه خنک و دوست داشتنی برای شما به یادگار می‌گذارند. پس برای اینکه بتوانید برای تفریح این آخر هفته یک برنامه مفرح بچینید برای گذران اوقات خوش به همراه خانواده و یا دوستانتان به یک شهربازی آبی بروید و از تفریح‌هایی مانند الاکلنگ، جت اسکی، ترامبولینگ، سکوی پرش و... نهایت استفاده را ببرید. با این تجربه جدید یک دنیا خاطره و لذت در ذهنتان باقی خواهد ماند.این شهربازی در چابکسر.بعد از میدان سرولات.پارک شهید انصاری منتظر شماست.

این آخر هفته زنده بشنوید و واقعی لذت ببرید / کنسرت محسن یگانه در بوشهر

محسن یگانه سرتاسر ایران طرفداران زیادی دارد اما جنوبی‌ها طور دیگری او را دوست دارند.شاید به همین خاطر است که این خواننده با تمدید تور کنسرت خود در شهرهای جنوبی این بار برای چند شب متوالی در جنوب برنامه دارد.محسن یگانه قرار است این آخر هفته یعنی روزهای پنج‌شنبه و جمعه در بوشهر به روی صحنه برود.پس اگر هنوز برای تفریح آخر هفته خود برنامه‌ای تدارک ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم این اجرای ویژه را از دست ندهید و در یکی از سانس‌های 20 یا 22:30 این کنسرت مهمان این خواننده و هنرنمایی گروه موسیقی‌اش باشید.این کنسرت در سالن شهید آوینی بوشهر برگزار می‌شود.

کنسرت محسن یگانه

یک دنیا تفریح و هیجان اینجاست / فوتبال صابونی در مجموعه شهر بادی تهران

ما از هیجانی جدید در قلب تفریح پایتخت صحبت می‌کنیم؛ جایی که قرار است قهرمان دنیای صابونی خود و دوستانتان باشید.برای تفریح این آخر هفته هم قرار است فوتبال بازی کنید و هم کلی جیغ و هورا بکشید. فرقی ندارد خانم باشید یا آقا!این رقابت فوتبالی بین 2 گروه ۵ نفره به شکل همزمان در زمینی کاملاً آغشته به کف و آب انجام می‌شود که بر اساس تعداد گل‌های زده امتیازدهی خواهد شد.ناگفته نماند که بازی در دو نیمه ۷ دقیقه‌ای انجام خواهد شد و شما باید سعی کنید در چنین شرایطی بر تیم حریف غلبه کنید.ما معتقدیم که در این تفریح آخر هفته‌ای یک دنیا شور و شادی منتظر شماست پس برنامه ریزی کنید و همین آخر هفته به شهرک گلستان،میدان موج، بلوار موج، مجموعه تفریحی- ورزشی دریاچه بروید و کلی هیجان را تجربه کنید.
  
فوتبال صابونی

این آخر هفته تفریح در یک منطقه بکر / آبشار زرد لیمه شهرکرد

اگر اهل پیاده‌روی و کوه‌پیمایی هستید این پیشنهاد ویژه شماست. توصیه می‌کنیم این گردش ویژه را از دست ندهید. اینجا یکی از بکرترین نقاط ایران است که آب و هوا و شرایط آن بی‌نظیر است و با ورود به این منطقه چند روزي از دنياي مدرن و زندگي پر هياهوي شهري دور می‌شوید. تصور کنید درست مانند کارت پستال تمامی منطقه از جنگل‌های بلوط بنه،کنار،انار وحشی و گردو پوشیده شده است و آبشار زرد لیمه با عرضی زیاد و ارتفاع کم‌نظیری از هر گوشه آن آب فرومی‌ریزد. این آبشار شما را به رؤیاهای خود می‌برد.آبشار زرد لیمه در منطقه دیناران در جنوب استان چهارمحال و بختیاری و در ۳۰ کیلومتری غرب اردل بعد از روستاهای کاج و رستم آباد واقع‌شده است. یک کوله ببندید و همین آخر هفته را شگفت انگیز سپری کنید.
  
آبشار زرد لیمه

ارسال نظر شما

login captcha

شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری


پربازدیدترین ها