2109
جک ۳S کراس اوور چینی

جک ۳S کراس اوور چینی

1398/04/15 بازدید276

شرکت خودروسازی چینی JAC که در ایران با نام جک شهرت یافته است در سال ۱۹۶۴ با نام JAC Motors تاسیس شد. در ابتدای فعالیت خود اقدام به تولید کامیونهای تجاری می‌نمود و کمتر از ۱۰ سال است که در ساخت خودروهای سواری تجربه دارد. این خودروسازی ۴ مدل سواری، ۴ مدل شاسی بلند، ۱ مدل وانت پیکاپ و ۵ مدل ون را تولید نموده است. در ادامه بررسی جک s3 میپردازیم.

طراحی ظاهری

در نمای جلو خودرو جک s3،  طراحی شش ضلعی جلوپنجره شبیه به هیوندای النترا است که در جک ۳S دو طرف جلوپنجره توسط یک قاب کرومی رنگ احاطه شده است و ۳ ردیف خطوط افقی کرومی به همراه یک قاب پلاستیکی که برای درج پلاک تعبیه شده و نشان جک روی اولین خط قرار گرفته است. فرم و اندازه کاپوت با فرم و اندازه چراغها تناسب دارد؛ اما اندازه جلوپنجره بیش از حد بزرگ بوده و تناسبی با دیگر اجزای جلوی خود ندارد. چراغهای اصلی این خودرو شبیه ۵S اما زیباتر و یادآور طراحی جک هستند. سپر ساده‌ای دارد که بخش زیرین آن توسط پلاستیکی سیاه رنگ پوشانده شده است و چراغهای مه شکن در این قسمت تعبیه شده‌اند و یک فضای خالی بی‌استفاده و نه چندان زیبا بین چراغ اصلی و مه شکن ایجاد نموده است. خطوط بدنه روی کاپوت و سپر کم عمق هستند؛ اما کاپوت فرم خوبی دارد که در راستای ستون  Aطراحی شده است. در کل نمای جلو تهاجمی و خشن و جوان پسند است.

در نمای جانبی، فرم شیشهها و شیب سقف شبیه به ۵S طراحی شدهاند. خط شانه از در جلو و بالای دستگیرهها شروع شده و به چراغ عقب ختم میشود. پلاستیک سیاه رنگ رکاب که از سپر جلو شروع شده و تا سپر عقب به صورت سرتاسری ادامه پیدا کرده است. قسمت پایین قاب پنجره، دستگیره درها، باربند و نوار واقع در رکاب همگی نقرهای رنگ هستند. در قسمت جانبی روی درها یا گلگیرهای جلو و عقب خطوط حجم دهنده دیده نمی‌شود.

در نمای عقب، ۷.۵ سانتیمتر عرض خودرو کمتر شده است؛ اما طراحان همزمان شیب سقف عقب خودرو را به صورتی ملایم کم کردهاند که کاهش عرض مشخص نباشد. شیشه عقب کوچک بوده و ستون C به کار رفته کمی پهن است. چراغهای عقب خودرو بزرگ هستند و شباهتی به سایر محصولات جک و هیچ خودروی دیگری ندارد، طراحی ساده و زیبایی دارد. خطوط حجم دهنده روی در صندوق عقب، اسپویلر، چراغهای زیبا، محل قرارگیری پلاک، نشان جک، دستگیره نقرهای رنگ در صندوق عقب همگی حس اسپرت بودن را به بیننده القا میکنند.

آزمایش رانندگی

با روشن کردن موتور جک ۳S صدای زیادی به داخل کابین نفوذ میکند؛ اهرم دنده را در حالت D قرار داده و شروع به حرکت میکنیم. در آغاز حرکت به دلیل استفاده از جعبه دنده CVT و موتوری با قدرت معمولی و شتاب نه چندان بالا شروع به حرکت کرده اما با بالا رفتن دور موتور شتاب خوبی دریافت می‌شود. سیستم تعلیق و فنربندی خودرو بی صدا و نرم است و ضربات ناشی از سرعت گیرهای شهری و مسیرهای ناهموار را به خوبی جذب می‌کند، اما با بالا رفتن دور موتور صدای آن داخل کابین شنیده میشود. شعاع گردش خوب و ابعاد کوچک بدنه از مواردی است که این خودرو را برای استفاده شهری پرکاربرد نموده است.

طراحی متفاوت و به روز، امکانات رفاهی خوب، سیستم تعلیق مناسب از دلایل جذب خریداران به این کامپکت کراس اوور میباشد.

با توجه به اینکه سایت دیوار هم اکنون بزرگترین بستر درج آگهی رایگان خودرو به شمار میرود برای خرید و فروش خودروی جک  s3 به آگهیهای بخش خرید خودرو مراجعه کنید.

ارسال نظر شما

login captcha

وای خیلی ماشین خوبیههه

پربازدیدترین ها

5 پوزیشن خواب برای نوزاد

نوشته

6 روز پیش
|
6239 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 هفته پیش
|
14236 بازدید

معلم عزیزم روزت مبارک!

نوشته

3 روز پیش
|
4754 بازدید

فیلم بهترین هدیه روز معلم

نوشته

3 روز پیش
|
4735 بازدید