2109
آیا روز عروسی بهترین روز عمر هر کسی است؟

آیا روز عروسی بهترین روز عمر هر کسی است؟

1398/02/07 بازدید764

همه ما در دوران کودکی و نوجوانی ساعت ها به روز عروسی مان فکر کرده ایم و برای تمام جزئیات آن در ذهن خود برنامه ریزی کردیم. شاید هم در بازی های کودکانه برای خودمان عروسی گرفته ایم.

اما چه راهکاری هست که این مراسم مانند تخیل های ذهن کودکانه ما زیبا و بدون نقص باشد و بدون استرس از جشن عروسی لذت ببریم و یک خاطره ماندگار برای خود و همسرمان رقم بزنیم؟

در ادامه مواردی متعددی برای تبدیل جشن عروسی به بهترین روز عمر را مورد بررسی قرار میدهیم.

از تجربیات دیگران بهره مند شوید

پیش از عقد قرارداد با کسب و کار مورد نظرتان، از آشنایان و دوستانتان که تجربه ای در ارتباط با کسب و کار مورد نظرتان دارند بپرسید. این گونه می توانید به اطلاعات مفیدتری دست پیدا کنید.

موارد مختلفی است که برای این مهم باید مد نظر قرار دهیم از پیدا کردن باغ تالار گرفته تا اتاق عقد, ماشین عروس و لیست میهمانان ... تمام این موارد با مشورت ممکنه راحتر شود ولی از آنجا که هرکس احتمالا بیش از یک دفعه مراسم عروسی نمیگیرد و شرایط در طی زمان به سرعت تغییر پیدا میکند, یافتن این شخص در اطرافیان خود کار سختی است. راهکاری که زوج های باهوش انتخاب میکنند یافتن یک تشریفات مجالس عروسی معتبر و با تجربه و صد البته خوشنام است تا هم بتواند با قیمت مناسبتری باغ تالار های مجلل را بگیرید و هم بر تمام نکاتی باید در مراسم عروسی به درستی انجام شود تسلط کامل داشته باشد.

تشریفات مجالس مهرویاد با سالها تجربه آماده خدمات رسانی به زوج های گرامی میباشد برای اطلاعت بیشتر "تشریفات مجالس مهرویاد" را جستجو کرده و به وبسایت ما تشریف بیاورید تا هم قیمت منو و راه های ارتباط با ما را مشاهده بفرمایید.

تامین کننده و کسب و کار مورد نظرتان را به موقع رزرو نمایید.

در صورتی که در مورد تامین کننده مورد نظرتان به نتیجه رسیدید، هرچه زودتر برای رزرو آن اقدام نمایید. چرا که امکان دارد زمان آنها کاملا پر شود و یا اینکه در تاریخی که شما در نظر دارید کاملا رزرو شده باشد. به ویژه برای آرایشگاه ها یا باغ تالارها هر چه سریع تر رزروتان را انجام دهید بهتر است.

مواردی در ارتباط با تامین کنندگان انتخابی برای جشن عروسی

برای انتخاب تامین کنندگان عروسی باید حتما توجه داشته باشید که افرادی که انتخاب کرده اید قابل اطمینان باشند.

مشخص کردن تعداد میهمانان عروسی

بعد از تعیین زمان مراسم، مشخص کردن تعداد میهمانعروسی یکی از مهمترین مواردیست که حتما باید به درستی انجام شود. حتما ابتدا بودجه مراسم عروسی را مشخص کنید و با مشاوره گرفتن میتوانید به طور تقریبی بگویید که با بودجه مورد نظرتان چه تعداد میهمان میتوانید داشته باشید. یک توصیه در این مرحله این است که لیست میهمانان را براساس اولیت یاداشت کنید تا اگر مجبور به حذف تعدادی باشید راحتتر در موردشان تصمیم بگیرید.

معیار های بررسی تالار عروسی

برای انتخاب یک تالار مناسب باید موارد متعددی را در نظر بگیرید. البته اگر مراسم نامزدی است اجاره سالن اجتماعات نیز توصیه می‌شود.

  1. مکان تالار: باید تالار دسترسی خوبی داشته باشد و طوری نباشد که میهمانان برای رسیدن به تالار به دردسر بخورند و یا پیدا کردن آدرس کار دشوار باشد.

  2. گنجایش تالار: ظرفیت تالار باید متناسب با تعداد میهمانان شما باشد. اگر تالار کوچکتر باشد میهمانان برای پیدا کردن صندلی خالی یا رقص دچار چالش می‌شوند و اگر تالار بزرگ باشد و میهمانان کم، مراسم به نظر بیروح میرسد و جلوه خوبی ندارد.
  3. امکانات تالار : حتما بررسی فرمایید که امکانات تالار از جمله پیست رقص، فضای بازی کودک، اتاق پرو مناسب باشد. اگر قصد برگزاری مراسم عقدتان را در تالار دارید حتما از اتاق عقد و سفره عقد بازید به عمل آورید تا اگر متناسب با خواسته شما نیست تغییراتی را در اتاق عقد اعمال کنند تا برای شما ایده‌آل شود برای اطاع نکاتی که باید رعایت شود می‌توانید به مقاله اتاق عقد در وبسایت خدمات مجالس مهرویاد مراجعه بفرمایید.
  4. امنیت تالار: امنیت تالار بسیار مهم می‌باشد و اگر تالار خوش نام باشد خیالتان از این مورد آسوده خواهد بود.
  5. پارکینگ مناسب: داشتن پارکینگ با ظرفیت مناسب و همچنین امنیت خوب بسیار مهم است.

آتلیه عروسی

در انتخاب آتلیه عکاسی عروس باید سوالاتی را ازخود بپرسید: آیا آتلیه مجوز‌های لازم را دارد و معتبر است؟ آیا امکان تعامل و صحبت با عکاس قبل از مراسم وجود دارد؟ آیا هزینه آتلیه مناسب است؟ ضمانت کیفیت کار به چه صورت است؟ آیا آتلیه دارای افراد حرفه‌ای در بخش تدوین است؟

بعضی از عروس خانم‌ها نسبت به عکاس وسواس زیادی دارند. برخی دیگر، روی فیلم بردار هم وسواس بسیاری به خرج می‌دهند. روز عروسی، روزی پر از هیجان است و بین این هیجانات امکان دارد چیزی را از قلم بیاندازید. در صورتی که می‌خواهید همواره از تماشای فیلمتان لذت ببرید، حتما یک عکاس و فیلمبردار حرفه ای را انتخاب کنید.
انتخاب سرویس طلا عروس

هرچقدر به مراسم عروسی نزدیک‌تر شوید انتخاب سرویس طلا مناسب دشوارتر می‌شود پس توصیه ما این است که قبل رسیدن روزهای شلوغ پیش از مراسم این کار را انجام دهید تا با خیال آسوده‌تر به انجام بقیه امور بپردازید. در انتخاب سرویس طلا به موارد زیر توجه داشته باشید: رنگ پوستتان را در انتخاب سرویس در نظر بگیرید، همواره از مد برای انتخابتان پیروی نکنید چون این سرویس قرار است سالها برای شما بماند،حتما از فروشنده فاکتور بگیرید.

رزرو ماشین عروس

در رزرو ماشین عروس اولین توصیه ما این است که  اگر بودجه محدودی دارید از ماشین خود یا یکی از آشنایانتان استفاده کنید تا صرفهجویی شده باشد. در صورت اجاره اتومبیل حتما مواردی چون هزینه ساعتی اتومبیل،هزینه اضافه بابت کیلومتر کارکرد و موارد دیگری که در قرار داد هست را حتما بررسی بفرمایید. اگر ماشین با راننده اجاره می‌کنید حتما از گواهینامه داشتن راننده و بیمه ماشین اطمینان حاصل فرمایید.

کیک عروسی

کیک عروسی باید چه اندازه‌ای داشته باشد؟

انتخاب کیک عروسی جزو جذاب‌ترین قسمت‌های جشن عروسی است. در انتخاب کیک عروسی افزون بر طعم و مزه باید بدانید که باید چه قدر سفارش بدهید. قطعا به عنوان میزبان دلتان نمی‌خواهد پیش از اینکه کیک به همه مهمانانتان برسد، به اتمام برسد.

کیک پشتیبان

در شرایطی که کیک برای مهمانانتان سفارش داده‌اید ولی مطمئن نیستید که به همه مهمانانتان می‌رسد یا نه، می‌توانید مقداری کیک جداگانه نیز تهیه نمایید و در آشپزخانه باغ یا تالارتان بگذارید.این گونه خیالتان از این بابت آسوده خواهد بود.

طبقات کیک عروسی

بیشتر عروس خانم‌ها به کیک چند طبقه علاقمند هستند. در صورتی که می‌خواهید کیک سه یا چهار طبقه داشته باشید می‌توانید از طبقات اسفنجی استفاده کنید. به این صورت که دیزاین این طبقات هم مانند طبقات دیگر است و راهکاری موثر در این زمینه به شمار می رود.

موارد یادآوری یک هفته پیش از عروسی:

با تمام افراد از جمله: گل آرایی، تالار، آتلیه، آرایشگاه و... تماس برقرار کنید و هماهنگی های نهایی را انجام دهید.

یک نفر را مسئول پرداخت‌های مالی کنید تا در مراسم عروسی مدام از شما سوال پرسیده نشود.

شماره یک یا دونفر از دوستانتان را به تامین کننده‌گان جشن عروسی بدهید تا در صورتی که با شما نتوانستند ارتباط برقرار کنند شماره دوستانتان را بگیرند.

به فکر چاره برای برای مهمانانی که به کمک احتیاج دارند باشید.

زمان کافی را به آماده شدنتان اختصاص بدهید.

سبدهای خوش آمدگویی و گیفت ها را به موقع تحویل تالار بدهید.

البته اگر تشریفات مجالس مهرویاد همکاری داشته باشید نیاز به رعایت و بررسی این موارد نیست و بدون دغدغه میتوانید از مراسم عروسی بی نقص خود لذت ببرید.

 

 

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها