2109
قبل از عروسی چه کارهایی انجام بدهیم؟

قبل از عروسی چه کارهایی انجام بدهیم؟

1397/07/11 بازدید1609

عروسی و ازدواج یک تغییر بزرگ در سبک زندگی عروس و داماد به وجود می‌آورد. برگزاری مراسم عروسی برای هر کسی مهم است و حال باید بدانیم که چه کارهایی باید انجام دهیم تا برای این مراسم آماده شویم.

عروسی کردن یک واژه است اما همین واژه دارای چندین مرحله مختلف و دشوار است که به قول بعضی به آن هفت خوان رستم می‌گویند. برای برگزاری این مراسم باید از ماه ها قبل تدارک ببینیم و تلاش کنیم تا همه چیز بر اساس آن چیزی که انتظارش را داریم پیش برود.

جدای از مباحث قبل آن مانند خریدن حلقه، مراسم بله برون، اجاره سالن عروسی، خواستگاری و غیره می‎‌خواهیم بدانیم که چه کارهایی باید پیش از مراسم عروسی انجام دهیم تا خیالی آسوده داشته باشیم و به بهترین نحو آن را برگزار کنیم.

عروس و داماد می‌توانند با انجام چند کار با خیالی آسوده تر این مراسم را برگزار کنند.

اولين و مهمترین اقدامي که بايد به اتفاق همسرتان انجام دهيد تهيه يک چک ليست از تمامي اقداماتي است که بايد براي اجراي صحيح مراسم انجام دهيد. فکر کنيد و هرچه به ذهنتان ميرسد بنويسید و به ترتیب تاريخ اجرا آن ها را مرتب کنيد. شايد در نهايت نتوانيد تمامي اقدامات نوشته شده را همان طور که نوشته ايد انجام بدهيد، اما حداقل حسن اين موضوع اين است که با نوشتن کارهايتان از نظر رواني تخليه شده و استرس کمتري خواهيد داشت.

نکته بعدي این است که بدانیم همه کارها با هماهنگی قبلی انجام می‌شود و هیچ چیز دقیقه نودی یا غیر منتظره‌ای قرار نیست در مراسم رخ بدهد.

دامادهای عزیز باید لباس خود را حداقل دو هفته پیش از مراسم انتخاب کرده باشند. انتخاب زودتر لباس ممکن است با تغییر سایز، شما را دچار دردسر کند. انتخاب دیرتر هم ممکن است باعث استرس شما شود.

توجه داشته باشید که این اتفاق قرار است برای یک بار در زندگی شما بیافتد، پس تمامی تلاش و تمرکز خود را بر روی آن متمرکز کنید و شک نداشته باشید که می‌توانید آن را به نحو احسن انجام دهید.

همچنین توجه داشته باشید که برای گل زدن ماشین عروس، یک مکان مناسب را باید از قبل آماده کرده باشید تا دیگر استرس گل زدن خودرو را نداشته باشید.

اگر از نظر مالي مشکلي نداريد ميتوانيد براي بهتر برگزار شدن مراسم عروسیتان با یک موسسه تشریفات مجالس قرارداد ببندید. اين کار به شما کمک ميکند تا تمامي امور مراسم را به یک کارگزار واگذار کنید. البته باید در انتخاب اين گونه موسسات دقت کنيد. چون با انتخاب اشتباه ممکن است تمامي زحمات و هزينه هاي شما به هدر برود.

عروس خانم‌ها هم باید به چندین نکته توجه داشته باشند:

اولین نکته این که چند شب قبل ازعروسی خواب خوب داشته باشند. این امر بر سلامت پوست بسیار موثر است و موجب می‌شود تا در روز عکاسی چهره ای شاداب داشته باشید. همچنین پزشکان توصیه می‌کنند تا برای داشتن پوست شاداب در روزهای پیش از عروسی آب بسیار بنوشید.

از پرخوری خودداری کنید تا دچار اضافه وزن نشوید. همچنین سعی کنید تا وزن شما از حالت ایده آل فاصله نگیرد.

اگر حساسیت دارید، سعی کنید تا حتی الامکان از قرار گرفتن کنار چیزهایی که حساسیت شما را تشدید می‌کنند بپرهیزید و از خوردن قرص ضد حساسیت خودداری کنید. این قرص‌ها معمولا به شدت خواب آور هستند.

سعي کنيد لباس عروس شما در محدوده 4 تا 5 روز قبل از عروسی آماده باشد. آماده شدن زودتر لباس ممکن است باعث شود تا روز عروسی، با کمي کاهش و یا افزایش وزن شما لباس به شکل مناسبی روی تن شما ننشیند.

سخن آخر اینکه کمی دیر و زود شدن برنامه ها در روز عروسی عادی است و باید کاملا به اعصاب خود مسلط باشید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

5 روز پیش
|
7712 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
5555 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15021 بازدید