2109
از خاک وطن علی ضیا تا بچه پزی محراب قاسمخانی

از خاک وطن علی ضیا تا بچه پزی محراب قاسمخانی

1398/02/04 بازدید2814
وطن و سربلندی و سرافرازی و آبادی اش موضوع اصلی این روزهای اینستاگرام است. از کمک به سیل زدگان و پاک کردن فقر از چهره بچه های مناطق محروم گرفته تا بازسازی خانه های شهرهای زلزله زده و تمرین اراده و خواستن سوژه اصلی اینستاگرام چهره های مشهور است. اگر دلتان می خواهد از حال و هوای این روزهای اینستاگرام با خبر باشید، این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

علی ضیا و پرچم ایران

علی ضیا مجری محبوب تلویزیون با یک عکس زیبا اینستاگرامش را به روز کرده است.عکسی از دریاچه مهارلو و پرچم ایران که هیچ وقت کهنه و تکراری نمی شود. او درباره این عکس فقط یک جمله نوشته است:«خاک وطنم. دریاچه مهارلو شیراز.» تصویر خودش حرفهای زیادی برای گفتن دارد.

محراب قاسخانی و بچه پزی

محراب قاسمخانی بازیگر و فیلمنامه نویس که طرفداران زیادی در اینستاگرام دارد روش صحیح قوام آمدن بچه را با ویدیو نشان داده است. او با انتشار این ویدیو نوشته:« بچه رو باید خوب بزنی تا قوام بیاد. نویان. قاسم.»
  
 

 

ویشکا آسایش و تمرین اراده

ویشکا آسایش بازیگر سینما با انتشار ویدیویی از مبارزه یک پسر بچه از تاثیر اراده و انضباط در زندگی کودکان نوشته. او درباره این ویدیو نوشته:« اراده ، تمرين ، انضباط، انضباط، انضباط چيزى كه باااااايد به بچه هامون ياد بديم . من كه قلبم وايستاد براش.»
  
 


فاطمه دانشور و مهر آفرینی

فاطمه دانشور عضو سابق شورای شهر تهران و موسس خیریه مهر آفرین از تکمیل خانه های نیم ساخته زلزله زده های کرمانشاه خبر داده و اینکه به زودی خانه افرادی که تحت پوشش این خیریه هستند کامل می شود:« یکی از کارهایی که این روزها در حال انجام مقدمات آن هستیم و بزودی وارد کار اجرایی خواهیم شد ساخت و یا تکمیل خانه های نیمه ساخته خانواده های تحت پوشش مهرآفرین در مناطق زلزله زده کرمانشاه است . همانطور که می دانید از ابتدای وقوع زلزله در کرمانشاه تا این لحظه کنار هموطنان مان هستیم و با هم بیش از نه میلیارد تومان در آنجا کمک کرده ایم برای اسکان موقت و ارسال کمک های فوری برای بیش از هزار خانواده ، ساخت و نصب بیش از سی کانکس مدرسه ، ساخت و نصب بیش از دویست سرویس حمام و دستشویی ، راه اندازی پایگاه خدمات اجتماعی در سر پل ذهاب با خدمات گسترده که در نهایت نزدیک به صد خانواده ، نیازمند به حمایت‌های مستمر تشخیص داده شدند که عموما بی سرپرست و یا بدسرپرست هستند. برای کودکان ، حامی جذب شد و تحت رصد مددکاری تا بهبود وضعیت هستند .»

مهتاب کرامتی و محموله های یونیسف

مهتاب کرامتی بازیگر سینما و سفیر حسن نیت یونیسف از ورود اولین محموله کمکهای یونیسف به ایران خبر داده است.:« اولین محموله کمکهای یونیسف برای کودکان سیل زده دیشب وارد کشور شد. تجهیزات نگهداری واکسن یونیسف، شامل دویست جعبه حمل واکسن و صد جعبه نگهداری در دمای پایین، پنج شنبه شب وارد کشور شد. این تجهیزات در ارائه خدمات اولیه واکسیناسیون به کودکان در استان‌های سیل زده استفاده خواهد شد تا از شیوع بیماری‌ها جلوگیری شود. هشتاد یخچال واکسن نیز از سوی یونیسف به ایران ارسال شده‌اند و در راهند. یونیسف تاکید کرده است که نیازهای کودکان در ایران با گذر زمان حادتر می‌شود و این امر نشانگر ضرورت ارسال سریع کمک‌های بیشتر است. »

شبنم مقدمی و ماشین خیمه شب بازی

شبنم مقدمی بازیگر سینما و تلویزیون که به غیر از بازیگری دغدغه های اجتماعی زیادی هم دارد از نخستین ماشین خیمه شب بازی که به بلوچستان سفر می کند خبر داده است. او با انتشار ویدیویی نوشته:« خبر آمد. مبارک به دیدن کودکان بلوچ چابهار می رود. رویای کودکان ، آینده یک سرزمین است ، این تاریخ است که رقم میخورد ، نخستین ماشین خیمه شب بازی حرکت میکند به سوی فردا ها ،دنیای کودکان بلوچ رنگین میشود.»
  
 


مسعود صابری و اردیبهشتی ها

دکتر مسعود صابری متخصص مغز و اعصاب که این روزها به عنوان خواننده پاپ هم معروف شده با انتشار عکسی تولد اردیبهشتی ها را تبریک گفته و خودش را یک اردیبهشتی تمام و کمال معرفی کرده است. او درباره این عکس نوشته:« ارديبهشتی های عزيز. دختر خانومای نازنين و آقا پسرای گل . تولد همتون مبارك. لطفا روز تولدتون رو برای من بنويسين . بهترين ها رو براتون آرزو ميكنم چون لايق بهترين ها هستيد.
پ ن اول : دختر زيبايی كه در تصوير ملاحظه ميكنيد ، دختر يكی از بيمارانم هستند و اميدوارم خدا به همه كودكان سلامتی بدهد.
پ ن دوم : خودم هم يك ارديبهشتی تمام و كمالم .»
 

ارسال نظر شما

login captcha

سلام آقای دکتر,منم یک اردیبهشتی هستم سی ویک اردیبهشت 

تولدتون مبارک باشه هرتاریخی که بدنیااومدی

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16481 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11639 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4527 بازدید