2109
از دابسمش جالب بهنام بانی تا دختر زیبای علی ضیا

از دابسمش جالب بهنام بانی تا دختر زیبای علی ضیا

1398/05/16 بازدید11304
مادرها همیشه قربان صدقه بچه هایشان می روند، پدرها هم از دلبری فرزندانشان لذت می برند. داستان عاشقی همین است. عشقی ازلی و ابدی به نام عشق به فرزند. پس حواستان باشد از این عشقها در این مطلب زیاد داریم. اگر می خواهید از حال و هوای این هفته اینستاگرام با خبر شوید، این مطلب نی نی سایتگرام را از دست ندهید.

بهنام بانی و بهترین دابسمش زندگی

اگر محبوب ترین خواننده و هنرمند و در صدر لیست بهترین ها هم باشی، توجه طرفداران چیز دیگری است. انگار یک جور دیگری به دل می نشیند. برای همین هم هست که بهنام بانی خواننده محبوب پاپ با انتشار ویدیویی از بهترین دابسمش زندگی اش نوشته:« یکی از بهترین دابسمش های زندگیم با آهنگ عاشقم کرده. امروز صبح که تو پیج استاد پرویز پرستویی بزرگوار این پست رو دیدم خداروشکر کردم بخاطر همه این نعمتها و لطف هایی که به من داشته و ممنون از همه شما عزیزانم که همیشه منو حمایتم کردید،عاشقتونم. لطفاهمه عزیزانتونو تگ کنید که این ویدیوی ‌پر انرژی و با عشق رو ببینن.»
 


علی ضیا و زیبایی های ایران

علی ضیا مجری جوان و پرطرفدار تلویزیون همیشه حواسش به بچه ها هست. اگر به صفحه اینستاگرامش سری بزنید حتما چند عکس از بچه های ایران زمین می بینید. او این بار با انتشار عکسی از یک دختربچه نوشته:« دختر زیبای ایران.»

سپیده خداوردی و لذت مادری

لذت مادری به همین است که بی بهانه قربان صدقه فرزندت بروی. سپیده خداوردی بازیگر سینما و تلویزیون که این روزها سریال بوی باران را روی آنتن شبکه یک دارد با انتشار عکسی از پسرش نوشته:« قربونت برم مامان که پر از جوش و خروشی، بی تحمل، زود رنج، پر تکاپو، مهربان و باهوش و دوست داشتنی.»

بابک جهانبخش و آرتای بی حوصله

آرتا نقش اول بیشتر عکسهای بابک جهانبخش خواننده محبوب پاپ است. از شیطنتهایش گرفته تا حالا که بی حوصله است. بابک جهانبخش با انتشار عکسی از پسرش نوشته:« این آرتای ما وقتی این شکلی میشه .یعنی حوصله اش خیلی سر رفته
اینم عکس سلطان حوصله سر رفته های جهان که هیچوقتم راضی نیست.»

عماد طالب زاده و گردش پدر و پسری

بچه ها عاشق وقت گذراندن با پدرها هستند. اینکه پدرشان یک روز کامل و بی دغدغه کنارشان باشد و با هم کلی خوش بگذرانند. عماد طالب زاده خواننده پاپ هم تصویری از یک روز پدر و پسری به انتشار گذاشته و نوشته:« امروز كلاس زبانشو كنسل كرده و از من خواسته كه با من باشه تا آخر شب. »

پیمان معادی و لایی تولد

لایی همیشه به یاد کسی که گل خورده می ماند دیگر چه برسد به اینکه این لایی را توی روز تولدش خورده باشد. پیمان معادی بازیگر سینما با انتشار ویدیویی تولد پسرش را خیلی بامزه تبریک گفته و نوشته:« تولدت مبارك پسر.( اين لايى كادوت برو حال كن) يه لايى هم طلبت.» 
 
 
 


گوهر خیر اندیش و حرف شنوی از دختر بچه

همه دختر بچه ها شیرین زبان هستند، اما اگر اصفهانی باشد قطعا این شیرین زبانی چند برابر می شود و تاثیرش خیلی بیشتر است. گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون هم تحت تاثیر این شیرین زبانی قرار گرفته و می خواهد به حرفهای او گوش بدهد. خیر اندیش با انتشار ویدیویی نوشته:« باورميكنيد همين ديروز تصميم گرفتم خانه را خلوت كنم . كه امروز اين ويدئو را ديدم.» 
 
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16315 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11563 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

1 روز پیش
|
2573 بازدید