2109
تفریح این هفته در تکاب، تهران، دلیجان و شیراز

تفریح این هفته در تکاب، تهران، دلیجان و شیراز

1397/12/08 بازدید996
اگر اهل تفریح و گردش باشید از همه‌ روزهای فراغت آخر هفته به بهترین شکل ممکن لذت می‌برید. هم برای گردش و تفریح بیرون از خانه برنامه‌ریزی و هم سرگرمی‌های موردعلاقه‌تان را در خانه همراه خانواده یا دوستان و رفقا برپا می‌کنید. آخرین ماه سال را هم خوش بگذرانید و در کنار خانه تکانی و روزهای پرمشغله پایان سال کمی هم تفریح کنید. این روزها در بیشتر شهرها بازارچه‌های خیریه استقبال از بهار و نمایشگاه‌های بهاره برپاست تا با یک تیر دو نشان بزنید و همراه خرید تفریح کنید. اما اگر اهل شلوغی و خرید نیستید این پیشنهادها برای این آخر هفته برای شماست.

گردش در منطقه‌ای رمز آلود / آخر هفته در دریاچه تخت سلیمان تکاب

اهالی زنجان و مناطق اطراف این شهر زیبا این آخر هفته را برای گردش در یک منطقه رؤیایی و رازآلود از دست ندهید. چون روایت و افسانه‌های زیادی از وجود گنج‌های فراوان در اعماق دریاچه تخت سلیمان زنجان وجود دارد اما عمق زياد درياچه و رسوبات آن مانع اصلی کاوشگرها برای کشف این واقعیت است. شنا در این دریاچه غیرممکن و خطرناک است پس بهتر است تماشای ساختار شگفت انگیز این پدیده طبیعی را از دست ندهید و به ویژه تماشای بخار ملایمی که در فصول سرد سال و زمستان از سطح آب بلند می‌شود و جلوه خاص را بوجود می‌آورد. اگر اهل طبیعت‌گردی هستید به‌راحتی می‌توانید با بردن وسایل لازم کمپینگ را در این منطقه زیبا و دل‌انگیز تجربه کنید. پس زمان را برای تماشای زیبایی‌های این دریاچه به ویژه طلوع و غروب خورشید را از دست ندهید. البته محوطه تخت سلیمان بناهایی دارد که دیدن آنها شما را به دل تاریخ می‌برد. این منطقه سحرآمیز در استان آذربایجان غربی، 42 كيلومتری شمال شرقی شهرستان تكاب قرار دارد.

تکاب

بوی نوروز را استشمام کنید / آخر هفته در بازارچه خیریه رعد تهران

کمتر کسی را می‌شناسیم که از قدم زدن در بازارچه‌هایی که برای استقبال از بهار مهیا شده است لذت نبرد. خیریه رعد همانند هرسال این روزها بازارچه نوروزی خود را با هزاران رنگ و بو برپا کرده است. پیشنهاد می‌کنیم یک روز از آخر همین هفته را برای سر زدن به این بازارچه و استشمام عطر بهار اختصاص دهید. حال و هوای خوب این دورهمی با خریدهایی که با نیت خیرخواهانه همراه است می‌تواند خاطره‌ای خوب از روزهای اسفند را برای همیشه در ذهن شما ثبت کند. سی و هفتمین بازارچه خیریه رعد تا 10 اسفند هر روز از ساعت 10 صبح الی 10 شب در شهرک غرب، خیابان هرمزان، پیروزان جنوبی، پلاک 74 میزبان شماست.

یک روز کاملاً رنگی و شاد را سپری کنید / این آخر هفته در نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شیراز

برای بازدید و حضور در برخی رویدادها باید عجله کنید. چون تمام ذوق و فرهنگ یک شهر یکجا جمع شده‌اند تا بهترین و زیباترین دست‌سازه های خود را در معرض دید شما قرار دهند. از طرفی این یک جشن همگانی است چون موسیقی زنده و ساز و آواز پذیرای شماست تا یک روز از آخر هفته را پر از رنگ و انرژی سپری کنید. اگر شما هم با دیدن صنایع دستی و رنگ‌ها حال خوبی پیدا می‌کنید حتماً این آخر هفته به نمایشگاه صنایع دستی و هنرهای سنتی شیراز سری بزنید چون جمعه آخرین روزی است که می‌توانید از بودن در این جشن فرهنگی لذت ببرید. نمایشگاه تا 10 اسفند از ساعت 16 الی 21 در شهرک گلستان، بلوار دهخدا نمایشگاه‌های بین المللی استان فارس برپاست.

کنسرت بروید و عاشقانه گوش کنید / کنسرت محمد علیزاده در دلیجان

اهالی شهر زیبای دلیجان اگر دوست دارید هفته بعدی را پر انرژی آغاز کنید این جمعه کنسرت بزرگ و باشکوهی در شهر شما برگزار می‌شود. محمدعلیزاده بعد از مدت‌ها بر روی صحنه سالن همای سعادت دلیجان خواهد رفت و چند ساعتی بهترین و عاشقانه‌ترین آهنگ‌های خود را برای شما اجرا خواهد کرد. از همین امروز برای رفتن به این کنسرت پر احساس برنامه‌ریزی کنید و اسفندی به یادمانی را برای خودتان و خانواده رقم بزنید.

کنسرت محمد علیزاده

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16512 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4888 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11663 بازدید