2109
تفریح این هفته در تهران و کردستان

تفریح این هفته در تهران و کردستان

1397/07/25 بازدید952
هوای بارانی و خنک این روزهای پاییزی فرصت مناسبی است تا برای اوقات فراغت آخر هفته‌ها بهتر برنامه ریزی کنید. این روزها هم به وفور جشنواره و نمایشگاه برپا شده و دیدنی‌های زیادی برای میزبانی ‌شما در تمام شهرها مهیاست. آخر هفته‌ها زمان مناسبی است تا کمی متفاوت‌تر از همیشه در کنار دوستان یا خانواده کمی سرگرمی و تفریح برای خودتان دست و پا کنید. اگر سرحال هستید باید بگوییم که این بار هم پیشنهادهای خوب و هیجان انگیزی برای تفریح آخر هفته‌ شما داریم.

باغ گردی در فصل رؤیایی پاییزی / تفریح آخر هفته در سومین جشنواره شکوفایی گل‌های داوودی در تهران

این روزها جشنواره گل داوودی در باغ گیاه‌شناسی ملی ایران در حال برگزاری است. پس یک روز کامل بازدید و پیاده‌روی در باغی رؤیایی حتماً لذت‌بخش خواهد بود. این جشنواره که از 25 مهر آغاز می‌شود هر روز از ساعت 9 صبح تا 17 منتظر حضور شماست. البته قرار است انواع محصولات تأیید شده ارگانیک و سالم خوراکی هم به صورت نمایشگاهی در کنار این جشنواره پر گل ارائه شود. باغ گیاه‌شناسی در کیلومتر ۵ اتوبان کرج، خروجی دوم پیکان شهر- انتهای خیابان بیست متری دوم- بلوار موسسه تحقیقات جنگل و مراتع واقع شده است. تفریح و پیاده روی در این باغ زیبا و دیدنی را از دست ندهید.

باغ گیاهشناسی و جشنواره گل داوودی
 

آخر هفته‌ای پر از اسباب بازی / تفریح در اولین نمایشگاه دنیای اسباب بازی و کودک سالن حجاب تهران

وقتی قرار است کلی بازی و سرگرمی آن هم در قالب یک نمایشگاه برگزار شود نباید دست روی دست بگذارید!
اگر حوصله بچه‌ها سر رفته یا به دنبال راهی برای شاد کردن بچه‌ها در آخر هفته می‌گردید حتماً برای تفریح به نمایشگاه دنیای اسباب بازی و کالای کودک سالن حجاب تهران سری بزنید. مجموعه‌ای از انواع اسباب بازی‌، بازی‌های فکری و کمک آموزشی، ابزار سرگرمی و ورزشی، بازی‌های رایانه‌ای، تزئینات و لوازم فانتزی اتاق کودک و نوجوان یکجا جمع شده‌اند تا کودکان سالم و شاد شما دنیایی از بازی و سرگرمی‌ها را از نزدیک ببینند و این آخر هفته تفریح کنند. این نمایشگاه تا 27 مهر ماه از 10 صبح تا 8 شب در محل کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان در تهران، خیابان حجاب برپاست.
 
اولین نمایشگاه اسباب بازی
 

به استقبال انارها بروید / تفریح آخر هفته در جشنواره انار در روستاهای کردستان

یکی از خوشمزه‌ترین جشنواره‌های ایران این روزها در شهر کردستان روستاهای سلین، بلبر، ژیوار و ناو اورامان در حال برگزاری است؛ جشنواره‌ای برای معرفی انار و محصولات متنوع این میوه دلچسب و خوشمزه که امسال برای اولین بار در کردستان برپا شده است. از طرفی برای جلوگیری از افسردگی و نگرانی در فصل پاییز دانه‌های میوه انار مفید و شادی‌آور است. پس پیشنهاد می‌کنیم اگر اهل سفر به این شهر بکر و زیبا یا روستاهای اطراف آن هستید، این جشنواره ترش و خوشمزه را از دست ندهید. دوربین‌های عکاسی خود را هم همراه داشته باشید چون قرار است در پایان جشنواره به بهترین عکس‌های شما هدایای ویژه‌ای اهدا کنند. جشنواره انار از 25 تا 27 مهرماه در این روستاها برقرار است.
 
جشنواره انار در کردستان

عاشقان سفر به نمایشگاه بروند / اولین نمایشگاه بین‌المللی آفرود، کمپینگ و ماجراجویی در برج میلاد

اگر از علاقه‌مندان به سفر و تفریحات گروهی و مهیج هستید می‌توانید این آخر هفته از ساعت 11 صبح تا 8 شب برای بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کمپینگ، آفرود و ماجراجویی به برج میلاد بروید. اینجا خیلی‌ها درست مثل شما عاشق سفر و چالش هستند و برای تجربه‌های هیجان انگیز و متفاوت آماده‌ شده‌اند تا تمام تجهیزات و تجربیات خود را در اختیارتان قرار دهند. این اولین بار است که این نمایشگاه بین‌المللی در سه حوزه تفریحات هوایی، زمینی و آبی برگزار می‌شود؛ پس پیشنهاد ویژه ما را برای بازدید از دست ندهید. این نمایشگاه از 24 تا جمعه 27 مهر با 50 غرفه مختلف و نمایندگانی از کشورهای سوئد، دانمارک، چین و مالزی در برج میلاد منتظر حضور شماست. بازدید برای عموم رایگان است تا این بار نمایشگاه‌گردی ویژه‌ای را تجربه کنید.
نمایشگاه آفرود

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

4 روز پیش
|
5437 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

3 روز پیش
|
3986 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
14793 بازدید

عید سعید فطر مبارک

نوشته

6 روز پیش
|
3839 بازدید