2109
تفریح آخر هفته در اردبیل، شیراز، اصفهان و تهران

تفریح آخر هفته در اردبیل، شیراز، اصفهان و تهران

1397/07/04 بازدید1403
اگر پاییزِ هزار رنگ و روزهای ابری و بارانی آن را دوست دارید، حتما از فرصت‌ کوتاه آن برای لذت بردن از زندگی استفاده بیشتری ببرید.آخر هفته‌های این ماه پاییزی برای تفریح و سرگرمی به خوبی همان تابستان است. فقط کافی است که تصمیم بگیرید و به پیشنهادهای ما فکر کنید چون قرار گرفتن در همین موقعیت‌های تفریحی است که روحیه و نشاط بالایی به شما و خانواده می‌بخشد.بنابراین اگر تفریح این آخر هفته متعلق به شهر شما است، برای یک خوشگذرانی خانوادگی دست به کار شوید.

قدم زدن روی هیجان انگیزترین پل‌ معلق ایران / تفریح آخر هفته در پل معلق پیرتقی اردبیل

این پل بر روی دره‌های شگفت‌انگیز شهرستان زیبای خلخال محل تلاقی دو رود کیوی چای و قزل اوزون در دربند مشکول ساخته شده و طول آن ۷۰ متر و عرض آن یک متر است. عبور از این پل هیجان آور همراه با تکان های شدید و صدای قدم‌ها بر روی چوب خشک و خروش آب رودخانه قطعا تجربه‌ای رویایی و ترسناک برای شما خواهد بود. علاوه بر این می‌توانید با اطراق در محوطه اطراف پل از مناظر لذت ببرید یا چند ساعتی در همان منطقه کوهنوردی و صخره نوردی را تجربه کنید. زیپ لاینی هم در اطراف پل بر فراز رودخانه خروشان قرار دارد که برای تکمیل این همه هیجان، بی نظیر است. پس به 25 کیلومتری شهر فیروزآباد، 10 کیلومتری شهر هشتجین بروی و پل معلق پیر تقی را برای آخر هفته از دست ندهید.

تجربه‌ای متفاوت از موزه گردی / تفریح آخر هفته در موزه موسیقی اصفهان

این جا همان جایی است که در بین گردشگران خارجی شهرت بسیاری دارد اما از چشم خودمان پنهان مانده‌است. موزه موسیقی اصفهان بیش از 300 نوع ساز موسیقی ایرانی را در خودش جای داده که نمونه‌ای از آنها در هیچ کشور دیگری یافت نمی‌شود.در اینجا شما با بُعد جدیدی از موزه گردی آشنا می‌شوید،اطلاعاتی از نحوه ساخت سازها به دست می‌آورید و با روش نواختن سازها آشنا شده و به صدای آنها گوش می‌دهید. تالار سازهای ملی، سازهای محلی، سرای سرآهنگان،موسیقی سرا و کارگاه سازسازی قسمت‌های مختلف این موزه هستند که می‌توانید این آخر هفته از آنها بازدید کنید.لذت قدم زدن لابه‌لای این همه صدا و ساز به اندازه‌ای است که این موزه را به دومین جاذبه محبوب گردشگران خارجی در اصفهان تبدیل کرده است. پس آخر هفته از 9 صبح تا 9 شب اصفهان، خیابان توحید میانی،خیابان شهید قندی (مهرداد) بازدید از موزه موسیقی اصفهان را از دست ندهید. این را هم بدانید که 5 مهرماه روز جهانی گردشگری است و در این روز بازدید از موزه های سراسر کشور رایگان است. همین موضوع بهانه خوبی است تا در روز جهانی گردشگری این تفریح جالب و سرگرم کننده را از دست ندهید. 

قایق سواری کنید / تفریح آخر هفته در پارک آزادی شیراز

پارک آزادی شیراز از سویی هم هویت شهری شیراز به شمار می‌رود و هم در بین گردشگران و بومیان این شهر محبوبیت زیادی دارد.از همه قسمت‌های متنوع این پارک قدیمی و بزرگ هم که بگذریم از دریاچه مصنوعی و قایق سواری در آن نمی‌توان گذشت. پس به عنوان تفریح آخر هفته در کنار خانواده سری به پارک آزادی شیراز واقع در شیراز،بلوار آزادی،فلکه گاز بزنید و با آرامش در هوای خنک و دلپذیر این روزها روی دریاچه قایق سواری کنید.از شهربازی این پارک بزرگ، چرخ و فلک و ترن هوایی آن غافل نشوید تا هفته‌ را به هیجان انگیزترین شکل ممکن به پایان برسانید.

 

به هدف بزنید / بازی تیر و کمان و تفریح در تهران

تیراندازی با کمان یکی از پر طرفدارترین ورزش‌های دنیا است اما اگر دوست دارید این ورزش را به صورت تفریحی یک بار هم که شده تجربه کنید حتما این آخر هفته زمان خوبی خواهد بود.این ورزش مفرح و هیجانی با وجود ظاهر ساده‌ به قدرت و تمرکز بالایی نیاز دارد. پس هم به هدف بزنید و هم برای سنجیدن تمرکز و توانایی خود آخر هفته خود را در حال و هوای ورزش بگذرانید. در تهران، میدان نیاوران، خیابان جبلی، میدان بنایی، جنب تنیس منظریه شرایطی برای شما فراهم است تا زیر نظر مربیان و با تجهیزات لازم همراه تیرهای خود هدف گیری کنید و در کنار دوستان یا خانواده از این ورزش پرطرفدار لذت ببرید.

 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

2 هفته پیش
|
16512 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4888 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11663 بازدید