مریم دم دستم بودی میزدمت 😒🔫
یه چیزی واسه خودت گرفتی دیگه منم اینجا واسه خودم مینویسم
با کالری پایین و بدون ورزش متابولیسمت به چوخ رفته
یعنی یه سه شنبه ورزش کردی الان باید پنج کیلو کم میشدی 😑و
بخدا داری بهونه میاری من مطمئنم با هرررر مشغله ای هم که داشته باشی یکربع وقت داری برای ورزش صبح یکربع زودتر بیدار شو شب یکربع دیرتر بخواب ولی ورزش کن واسه خودت وقت بزار
چرا کالری پایین مصرف کردی مگه من چندین بار نمیگم کالریتونو پرکنید مطمئن باش اگه کم نشدی دلیل داره اگه درست رعایت کنی حتما کم میشی
الان رژیمو ول کنی چند ماه دیگه ده دوازده کیلو دیگه اضافه میشی همینجوری هی زیاد میشی اونوقت باید چند ماه سختی بکشی همین اضافه وزنو کم کنی برسی به وزن الان
انگیزه# رو چند تا پست جدید نوشتم حتما بخون
جون من سه هفته فقط سه هفته درست و حسابی رعایت کن و ورزش هم داشته باش بدون تقلب اگه بازم کم نشدی دیگه تا آخر عمرت رژیم نگیر اصلا
برو موارد کم نشدن وزن رو هم بخون بهم بگو کدومو داری