2109
نازنین دانشور، برترین کارآفرین جوان آسیا و اقیانوسیه

نازنین دانشور، برترین کارآفرین جوان آسیا و اقیانوسیه

1397/09/12 بازدید605
نی نی سایت: چند روز پیش خبر مهمی در خبرگزاری‌ها منتشر شد. خبری که نه فقط برای خانم‌ها که برای تمام ایرانیان افتخاری بزرگ و جهانی است: نازنین دانشور، مدیر و بنیانگذار وب‌سایت خرید گروهی تخفیفان در سی و دومین کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه (CACCI) به عنوان «برترین کارآفرین جوان آسیا و اقیانوسیه» انتخاب شد و لوح یادبود و جایزه این بخش را از آن خود کرد.

به گزارش نی نی سایت، این جایزه که برای اولین بار است به دست‌های یک ایرانی سپرده می‌شود، هر دو سال یک بار توسط کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا و اقیانوسیه و بر اساس 4 شاخص به جوان‌ترین کارآفرین دنیا سپرده می‌شود. این 4 شاخص از دید داوران این رقابت عبارتند از: دستاوردهای کسب و کار، کیفیت مهارت‌های راهبری، میزان تغییری که کسب و کارِ کارآفرین در جامعه، قانونگذاری و نظام‌های صنفی ایجاد کرده و همچنین تغییری که در نگرش افراد جامعه و شاخص‌های آموزشی ایجاد کرده است.

سال جاری این رقابت با حضور 28 کشور دنیا و در روزهای 2 و 3 آذرماه در استانبول و با حضور کارآفرینان برگزیده‌ای از کشورهای تایوان، چین، ژاپن، کره جنوبی، روسیه و ... برگزار شد و نازنین دانشور، توانست پس از 7 سال تلاش برای پا گرفتن استارت آپ تخفیفان، به این موفقیت بزرگ دست یابد و برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

تخفیفان اولین بستر تخفیف و خرید گروهی است که بنا بر اساسنامه درج شده در این وب‌سایت، هدف آن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران است. حس خوب هیجان، مشتری مداری و وسواس در انتخاب شرکای تجاری‌ سه ارزش اصلی تخفیفان در ارتباط با مشتریان و شرکای تجاری است تا بتواند بر اساس آن‌ها خدمات با کیفیت، ارزان و مقرون به صرفه را در اختیار همه کاربران قرار دهد. در حال حاضر تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان‌های گیلان و مازندران هم فعالیت دارد.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

1 هفته پیش
|
16472 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

1 هفته پیش
|
11632 بازدید

8 شرط به سرپرستی گرفتن کودک

نوشته

2 روز پیش
|
4448 بازدید