2109
از نگرانی رامبد جوان تا نامه عاشقانه محسن چاوشی

از نگرانی رامبد جوان تا نامه عاشقانه محسن چاوشی

1397/08/23 بازدید3786
نی نی سایت: قربان صدقه رفتن همیشه مخصوص مادرهاست. مادرها هستند که با هر عکسی که از فرزندانشان به اشتراک می‌گذارند کلی قربان صدقه هم پایین عکس می‌نویسند و کلی از عشق و علاقه به فرزندشان می‌گویند. اما در اینستاگرام این هفته کلی پدر عاشق معروف و محبوب داریم که با انتشار عکس بچه‌هایشان از عشق پدری نوشته‌اند. اگر دلتان می‌خواهد حال و هوای این روزهای اینستاگرام و البته دنیای آدم‌های معروف دستتان بیاید این مطلب نی نی سایت را بخوانید.

محسن چاوش و شوق زندگی

محسن چاوشی خواننده محبوب که چندی پیش آلبوم پرفروش ابراهیم را منتشر کرد در صفحه اینستاگرامش از عشق به زندگی نوشته است. این متن مخصوص زانکو و به مناسبت روز تولد اوست. چاوشی با انتشار عکسی از پسرش درباره زندگی و زندگی کردن و امید نوشته است:« و چند روزی است پسرم را بیشتر میبینم. باهوش است و میفهمد شلوغی‌های کارم را و خوب می‌داند همه چیز دمار از روزگارم که هیچ، روزگارم در آورده است دمارم را. او بخشش بلد است و مرا همیشه میبخشد و میبخشد به سادگی هر آن چه را دارد. دلتنگم! دلتنگ تکه‌های خودم! نمیتوانم شبیه به دیگران بگویم“پسرم تاج سرم است“و بعد تاجم را از سرم بردارم! او از ازل متصل بوده است به من و تا دنیا دنیا است تا ابد به جانم وصل میماند. دنیا هیچ گاه تمام نمی‌شود. او تکه‌های من است که می‌خندد و خوب میداند ابعاد قلبم را و بیکران دوست داشتنش هایم را. پدرم مرا دوست داشت همچنان که من پسرم .دلش برایم تنگ می‌شود چنان که من دلتنگ پدر. من هیچگاه نتوانسته‌ام که بخندم، اما به این نتیجه رسیده‌ام که خوشحالم. خوشحالم که میخندد و میرقصد! و آزاد است! او با قلب بزرگش درک می‌کند قطعا، اندوه ناتمام بابا را!و سکوت می‌کند و میبوسد گونه‌هایی که شبیه به فصل تولدش است و می‌گوید دوستت دارم بابا. تنها کسی که می‌پرسد سرخیِ ازلی و حتما ابدی ام را و نگرانم میشود خودش است و من هم به سختی میگویم پسرم اینکه میبینی اشک نیست! نگران نباش!سرخی مادر زاد است. رودم رود! دریای احمر است چشمانم. جالب است که او متولد پاییز است اما به بهار میماند و به تابستان. و‌ من چله ی تابستان آمدم و پاییز را زندگی کردم...او متولد آبان است. پیشاپیش تولدت مبارک بسان کوه.»

رامبد جوان و سلامت چشمان کودکان

رامبد جوان بازیگر سینما و البته مجری و کارگردان برنامه محبوب خندوانه در صفحه اینستاگرامش از پدر و مادرها خواسته به سلامت چشم فرزندانشان اهمیت بدهند. او با انتشار ویدیویی نوشته است:« سلامت چشمان کودکان سه تا شش ساله شما در گرو توجه و اقدام به موقع شماست. برای اطلاع از نزدیکترین پایگاه بینایی سنجی با شماره های 88779356-88787198-77510067-36806880 تماس بگیرید.»
 
 

پرستو گلستانی و اندوه یکساله

پرستو گلستانی بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر در سالگرد زلزله کرمانشاه و سرپل ذهاب از این اتفاق تلخ و خانواده‌ها و بچه‌های بی‌سرپناه نوشته است. او با انتشار عکسی از یک کودک زلزله زده نوشته:« یک سال گذشت فاجعه‌ای که ایران هرگز از یاد نمی‌رود. خانه هنوز نیست. کانکس هنوز هست. خنده هنوز نیست. غم هنوز هست. آبادی هنوز نیست. سرما هنوز هست...
یک سال گذشت و انگار غم همیشه و همواره با ماست. همیشه و همواره»

مهناز افشار و غش کردن برای خانواده

مهناز افشاربازیگر سینما که این روزها مشغول بازی در فیلم محسن تنابنده است با انتشار عکسی از دختر و همسرش به نوعی دلتنگی اش را نشان داده است. او در کپشن این عکس نوشته:« منکه غش کردم براتون. پدر و دختری .رفع دلتنگی و دوری از برای کار.»
مهناز افشار، سعید آقاخانی و حسن پورشیرازی بازیگران قسم دومین فیلم محسن تنابنده هستند که در شمال فیلمبرداری می‌شود.

حمید گلی و دنیای کودکان

حمید گلی یکی از عمو فیتیله ای‌های معروف در صفحه اینستاگرامش از پدر و مادرها خواسته دنیای کودکان را محدود نکنند و به آنها اجازه تخیل و رویا پروری بدهند. او با انتشار عکسی نوشته:
«کودکی‌هایم اتاقی ساده بود
قصه‌ای، دور اجاقی ساده بود
شب که می ‌شد نقش‌ها جان می گرفت
روی سقف ما که طاقی ساده بود
می شدم پروانه، خوابم می‌پرید
خواب‌هایم اتفاقی ساده بود
زندگی دستی پر از پوچی نبود
بازی ما جفت و طاقی ساده بود
قهر میکردم به شوق آشتی
عشق‌هایم اشتیاقی ساده بود
ساده بودن عادتی مشکل نبود
سختی نان بودو باقی ساده بود
قیصر امین پور
پی نوشت: دنيای كودكان را محدود نكنيم اجازه دهيم تخيل كنند.»

یکتا ناصر و فرفری سوفیا

یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون جزو مادرهایی است که با هر عکس کلی قربان و صذقه دخترش می رود. او این بار با انتشار عکسی از دخترش درباره موهای فرفری و زیبای او نوشته :«فرفری موى غزل ساز من است ايشان.»

شاهرخ استخری و پناه و نبات

شاهرخ استخری این روزها هم پناه دارد و هم نبات. نبات که تازه به دنیا آمده حالا دختر دوم خانواده استخری است. شاهرخ استخری با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش از احساسی که این روزها دارد نوشته:« در سمت چپ من پناه ملقب به قندِ بابا و روی شونه راست نبات كه فعلا لقب نداره، اين دو تا، شيرينى هاى زندگى من و همسرم هستن... قدر خانواده هاتون رو بدونيد و از در كنارشون بودن نهايت لذت رو ببرين.»

محسن یگانه و نگاهش

محسن یگانه خواننده محبوب پاپ در صفحه اینستاگرامش تولد نگاه دختر 4 ساله اش را تبریک گفته. دختری که حالا با آمدنش یگانه را مجبور کرده تا فقط در زمان حال زندگی کند. یگانه با انتشار ویدیویی نوشته است:« از وقتي به دنيا اومده ديگه به همه چيز سياه و سفيد و خشك فكر نميكنم و لحظاتي كه كنارشم نه در آينده م و نه در گذشته! درست در لحظه ی حال! يعنی حالشو ميبرم وقتي محكم بغلم ميكنه.خدای بزرگ عزيزانتونو براتون حفظ كنه. نگاه جون بابا تولد ٤ سالگيت مبارك.»
  
 

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها