2109
از عاشقانه متفاوت ژوله تا دلبری شهاب مظفری

از عاشقانه متفاوت ژوله تا دلبری شهاب مظفری

1397/10/19 بازدید3152
نی نی سایت: از اینستاگرام چه خبر این هفته سرشار از خبرهای خوب است. خبرهای خوبی از جنس خانه دار شدن زلزله زده های کرمانشاه و بچه دار شدن چهره های معروف. پس اگر می خواهید روزهای آخر هفته را با خواندن خبرهای خوب و پستهای عاشقانه و پر احساس به پایان برسانید این مطلب نی نی سایت را از دست ندهید.

امیر ژوله و پشت دست گندم

امیر مهدی ژوله بازیگر و نویسنده که طرفداران زیادی در اینستاگرام دارد از روش بیدار شدنش نوشته است. روشی که همیشه برای پدر و مادرها شیرین است. او با انتشار عکسی نوشته:« ساعت شش و نيم صبح اتفاق افتاد. با پشت دست زد توي صورت بي آرايش و معصوم من.آلت جرم رو هم در محل وقوع حادثه جا گذاشت.»

مهناز افشار و دعا با لیانا

مهناز افشار بازیگر سینما که یکی از پر طرفدارترین صفحه های اینستاگرام متعلق به اوست عکسی از دعا کردن به همراه دخترش لیانا به اشتراک گذاشته است. او درباره این عکس نوشته:« ما خلوتهای مختلف و زیادی داریم .دنیای بچه ها پاک و بی ریاست. بعضی وقتها خودمونو تو دنیاشون جا بدیم و لذت این دنیا رو ببریم. کلی برای همه دعا کردیم.»

نرگس کلباسی و خبرهای خوب

نرگس کلباسی فعال اجتماعی را حالا دیگر همه می شناسند. کلباسی حالا یکی از اعضای خانواده زلزله زده روستاهای قصر شیرین است. کسی که هیچ وقت زلزله زده ها را تنها نگذاشت و با کمکهای مردمی حالا خانه های ویران آنها را آباد کرده و هر روز در اینستاگرامش با انتشار عکس و ویدیو از خبرهای خوب می گوید. او با انتشار ویدیویی درباره بریدن روبان خانه ها به دست صاحبهای خانه نوشته است:« امروز مراسم افتتاحیه داشتیم و شش خانه آخر را در روستای دماغ سفید تحویل دادیم و کار این روستا نیز به پایان رسید.چقدر خوشحالم که همه چیز به خوبی تمام شد.این خانه ها با کمک های روزانه شما و با شرکت کردنتان در جشن های پنج هزار تومانی ساخته شده اند و امیدوارم از دیدن این همه شادی که در زندگی هموطنانمان آوردید، لذت ببرید. فردا باز هم در روستای دیگری مراسم افتتاحیه خواهیم داشت. خیلی دوستتون دارم.»
  
 


بروز ارجمند و یک خوشبختی محال

‏‌‎برزو ارجمند بازیگر سینما و تلویزیون که گویا برای کار جدیدش در قشم به سر می برد از دیدار پدر و پسر بعد از چند روز دوری نوشته است. او با انتشار عکسی این دیدار را اینگونه تفسیر کرده است:« من و اين همه خوشبختي محاله. همسر و اقا جانيار رسيدن قشم.»


شهاب مظفری و یک ویدیوی خاص

هنرمندان به خصوص خواننده ها از اینکه کارشان توسط بچه ها اجرا شود خیلی ذوق می کنند. درست مثل شهاب مظفری که با انتشار ویدیویی احساسش را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته. او درباره این ویدیو نوشته:« خدابامن است بی خیال غم.آخه من فدای تک تکتون بشم عزیزای قلبم. ایشالله که به همه آرزوهاتون برسین و پدر مادرتونو سر بلند کنید ، خدا همیشه نگهدارتون باشه و لطف و بزرگیش سر ریز تو زندگیه همتون . دوستون دارم شدید.»
 
 


ابوالفضل امان الله و فوتبال زنان

ابوالفضل امان الله عکاس مطبوعات این بار در صفحه اینستاگرامش از سوژه جالب و زنانه ای نوشته است. او با انتشار چند عکس از زنان فوتبالیستی که با بچه هایشان به زمین بازی آمده اند نوشته است:« بازي روز گذشته ليگ برتر فوتبال بانوان بين تيمهاي آذرخش تهران و همياري آذربايجان غربي. نيمه دوم بازي، مادر فرزندش رو ميده به هم تيميهاش تا نگهش دارن و وارد زمين ميشه.ناظر بازي وقتي متوجه ميشه روي نيمكت يك بچه كوچك هست هدايتش ميكنه به بيرون از زمين. تيم همياري در اين نيمه چهار گل به ثمر مي رسونه و مادر خوشحال از پيروزي مياد سراغ فرزندش و...»

نیما مسیحا و لاوین

نیما مسیحا خواننده محبوب پاپ با انتشار عکسی از دخترش لاوین از تولد متفاوتش نوشته است. او درباره این عکس نوشته:«دوستان عزيز اين خانم كوچولوى خوشگل كه مى بينيد من مجبوركرده باهاش ست بپوشم عشق ونفسم لاوين خانم هستند. امسال اولين سالى است كه ١٣دى ماه روزميلادم دركنار من است وبا حضورش امسال حس ديگرى دارم .عزيزانم ازهمگى شما كه هميشه به من لطف ومحبت داريد سپاسگزارم وممنونم ازپيام هاى تبريك زيبايتان پاينده وسربلندباشيد.»

فرزاد مجیدی و قدم نورسیده مبارک

فرزاد مجیدی بازیکن سابق استقلال و تیم ملی فوتبال حالا پدر یک نوزاد دختر است. او در صفحه اینستاگرامش از تولد دخترش خبر داده. مجیدی با انتشار عکسی نوشته:« خوش اومدی دختر خوشگلم به زندگی مون.» او در حال حاضر سرپرست نساجی قائمشهر است.

ارسال نظر شما

اولین نفری باشید که نظر میدهید
login captcha

پربازدیدترین ها

فواید مصرف زینک در بارداری

نوشته

6 روز پیش
|
8385 بازدید

هموروئید در بارداری خطرناکه؟

نوشته

5 روز پیش
|
6040 بازدید

روزه‌داری در زمان شیردهی

نوشته

2 هفته پیش
|
15074 بازدید